Milstolpar

DeletedUser

Guest
Grotta... först..?

20kt7qe.jpg
 

DeletedUser378

Guest
Tackar tackar

xiarx tillagd på grottan

----Uppdaterad----
 

DeletedUser

Guest
Vill ha bild på grottan i stadsvyn.

Vill gärna höra förklaringen till varför opeth slapp göra exakt detta även om jag och andra ville se det, vet de är fullt okej för en modd spela på samma värld den moddulerar man då ska du kanske se efter hur du gör ditt jobb på externa. Ingen gillar en som gör sina vänner tjänster oavsett hur små de än må va.

Gillar aldrig ens sen att admins/modds får spela på en värld då man vet de kan ha fördelar jämfört andra, bara med en fråga på skype till en "vän" kan man få hela forumet hos fienden kopierad. För jag vart med om de faktiskt så är jag skeptisk och säger därmed min åsikt här och nu. Sen tror jag ingen som sett det glömmer hur beta admin startade upp konton och roffade åt sig städer av folk. Ska du moddulera denna värld och även spela så var OPARTISK i alla fall. Du må vara trådskaparen och den bestämmer men du främst MOD och grepolis ansikte utåt. Även om detta fusk inte sker så kanske ni på lättare sätt skulle kunna ta bort misstankarna som skapas.
 

DeletedUser378

Guest
Till att börja med så gjorde Opeth just detta. Om du klickar på länkarna i de inlägg som jag hänvisar till så ser du att detta finns med där. Bägge sakerna som han ligger på listan för finns det bild på via stadsvyn vilket är precis vad jag kräver av alla.
Sedan så har en moderator ingenting med själva spelvärlden att göra och jag kan inte komma åt några som helst administrativa funktioner vad gäller den här världen då det är server adminen som håller på med detta.
Som moderator är mitt jobb att ta hand om det offentliga forumet vilket innebär att jag endast kommer åt det som skrivs här och ingenting annat.

Så tekniskt sett så så har jag inte gjort en tjänst mot en vän på något annat sätt än vad jag skulle ha bemött någon annan.
Och sen så har jag inte de funktionerna som du anklagar mig för att kunna nyttja till egen vinning.

Hoppas detta klarade upp dina frågetecken?
Om inte så kan jag gärna ta en längre och mer informationsrik diskussion med dig,
Dock så kommer den få ske privat alt i en ny tråd då detta inte hör till ämnet som tråden skapades för.
 

DeletedUser

Guest


Jag tror dig eftersom jag själv har dem klara bägge 2 också och har 1 poäng mer än dig.

Jämför det ovanför med det under... Hur kan du säga att du behandlar folk lika när du mycket väl inte behandlar folk lika gällande bevis för milstolpar. Vem vet att Opeth inte bara byggt resurser eller något annat som som ger bra med poäng...


Vill ha bild på grottan i stadsvyn.

-----------------------

Som moderator är mitt jobb att ta hand om det offentliga forumet vilket innebär att jag endast kommer åt det som skrivs här och ingenting annat.

Så tekniskt sett så så har jag inte gjort en tjänst mot en vän på något annat sätt än vad jag skulle ha bemött någon annan.

Sen tvivlar jag som sagt mycket på moderatorernas arbete på forumet och spelet ingame. Moderatorerna kan som många andra påverkas mycket av spelet ingame, det måste ni alla hålla med om. Ni är ju inga övermänniskor direkt.

Sedan så är ju externa faktiskt ansiktet utåt åt alla andra, och detta kan mycket väl påverkas för att antingen sänka moralen för framtida motståndare eller att tysta ner vissa kritiska inlägg från personer som du inte "gillar" ingame. Många problem finns det med detta. Och samma problem existerar på tw. Just sayin.
 

DeletedUser378

Guest
Bad dig uttryckligen att antingen starta en ny tråd för ämnet eller att ta den här diskussionen privat då detta inte har något med ämnet att göra.
Svarar på detta inlägg också men sen vill jag se en ny tråd om du vill fortsätta diskussionen.

Nu har du ju till och med kopierat länkarna som opeth har lagt upp om att han har byggt dem. Vad sägs om att titta på bilderna som finns där innan du säger att han får special behandling. För han har gjort precis det jag ber om.
Så hans poäng egentligen är oväsentlig, och jag svarade som jag gjorde då det kom ett uttalande om att dessa bilder kan komma fram vilken annan server som helst.
Så skrev ett ironiskt svar och tänkte inte mer på det. Bara för att han råkar vara med i min allians så ger jag honom inte special behandling här på forumet och skällde på honom senast idag för något han skrivit här. Exakt vad dock kanske inte hit.

Sen så gjorde jag klart att som moderator kan du inte påverka ingame utan arbetsuppgifterna är följande:
http://forum.se.grepolis.com/showthread.php?p=12893#post12893

Och sen är vi självklart inga människor utan är som alla andra. Visst vi kan fela och vi kan göra misstag ingen tvekan om det.
Och mycket riktigt som du säger så kan jag påverka vad som skrivs här, men jag har samtidigt flera personer över mig som inte deltar som kontrollerar och ser allting som jag gör.
Så om jag skulle missköta min post kan jag lova dig att jag inte skulle ha kvar den länge till.
Och jag hoppas verkligen att jag inte blir special behandlad bara för att jag är moderator på forumet numera utan får jag speciell behandling vill jag ha det för mina förmågor som spelare och för den allians som jag skapat och inget annat.

Och upprepar mig igen. För vidare diskussion vänligen skapa en ny tråd här på Zeta delen eller skriv till mig privat via forumet.
Vill du ha en öppen dialog tar vi den här vill du ha den sluten så skriver du till mig. Hur du gör med det lämnar jag helt och hållet till dig själv, men vill slippa be dig ta konversationen någon annanstans igen.
 

DeletedUser845

Guest
Eftersom att det här är ganska otydligt o.s.v, så anser jag att ni bör få fram datumet på bådas milstolpe och sedan i detta fallet ge milstolpen till den person som var först i riktig tid till att få milstolpen istället för först till att ladda upp bilden. Nu menar jag förstås inte att ni alltid bör göra så, men just i detta specialfallet för att undvika det här otroligt löjliga bråket.
 

DeletedUser378

Guest
GodZeus jag är rädd att jag inte ser dina bilder om du nu lägger upp sådana.

----Uppdaterad----
 

DeletedUser378

Guest
Den ser jag däremot och adresserna stämmer.

----Uppdaterat----
 
Topp