P&P Krig mellan top 10 allienserna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Alla vågar inte stå upp för sin sak. ;)

Det roligaste brevet (inlägg i vårt forum) ;)
---------------------------------

Till Ledare och medlemmar i alliansen BoerBoel!


Det har konsiperats mot en allians i vår union det kan inte accepteras och kommer ses som en krigshandling.

Därför vill vi härmed meddela att vår allians <allians namn> förklara krig mot er. Alla som är medlemmar i boerboel allianserna kommer att ses som mål för våra erövringar.

Vill du undgå krig, gå ur boerboel nu direkt. Tidsfristen gäller i 24 timmar, sedan kommer du ses fiender


haha han glömde ändra <allians namn> till the 300... lol
----------------------------------------------------------

Det här brevet fick självklart vi i BoerBoels akademi också.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte ni som representerar BB säga vad i breven det är som är så hotfullt?
Det är ju ingen annan förutom ni som tycker att det är hotfullt.

Sen ryktas det att ni hotar andra allianser med krig om dom inte går med er i kriget mot oss.

Snacka om dubbelmoral!
 

DeletedUser378

Guest
Jo jag vill passa på och tacka BB för att de hotat mindre allianser med krig om de inte deltar då vi i DO nu fått ett par stycken som svär oss lojalitet under dessa strider... då de inte vill vika sig för förtryck.

Lustigt det där att "förtryckar sidan" är de som för brev om hjälp från de som skall vara förtryckta.
Verkar vara ett väldans frihets krig som BB med allierade håller på med för att skydde de små allianserna mot oss "översittare".

Står nog fortfarande fast vid att vi inom DO iaf inte är några förtryckare och att vi vårdar vårt rykte i spelet.
 

DeletedUser

Guest
Resten av forumet förtjänar ju att veta att det är sant. Detta är inte ett hotbrev.

Hotbrev var brev nummer 1, detta brev nummer 2.

Men det visar Saints from HELL självklart inte upp i forumet. Nej för då spricker ju hela deras teori om att dem inte har hotat någon.


Snälla publicera det första hot brevet;)
 

DeletedUser

Guest
Mmmm Kriga :D

Grejen med The 300 är att de gör som Godlajk skriver, hotar folk att hålla sig passiva och bli byggare bob.
"om jag var ni skulle jag verkligen gå med, men på rätt sida, annars kan de sluta illa" -Godlajk
Detta förstör spelet en hel del!

En sak till Godlajk är underbar på att uttrycka är hur duktig han själv är och vi alla vet hur duktig han är ;)
"så vit jag vet har vi i The 300 alltid haft krig med de i TOP en" -Godlajk

Bara för att förtydliga det sista citatet från Godlajk så menar han -The 300, Saints fron HELL och Diablo Outlaws har tillsammans eller via IAP alltid krigat mot en ensam själ i toppen.
Inte lika matcho som Godlajk uttrycker det men men vad vet jag som bara är en i mängden av farmobjekt :p

MvH DeeDoC

Grejen med The 300 är att vi har en en ledare som gör bra beslut och inte bara massa dåliga beslut som ni som har krig med oss.. Godljak är en bra ledare och ni kan inte komma och säga att han är en himla diktator när ni inte ens vet vad han gör för arbete!
 

DeletedUser378

Guest
mini har väldigt rätt på den punkten. Godlajk är en väldigt duktig ledare som gör ett bra arbete, tyvärr räcker det inte alltid till att lämna alla beslut på en man.
 

DeletedUser855

Guest
Grejen med The 300 är att vi har en en ledare som gör bra beslut och inte bara massa dåliga beslut som ni som har krig med oss.. Godljak är en bra ledare och ni kan inte komma och säga att han är en himla diktator när ni inte ens vet vad han gör för arbete!

Vill inte säga att du har fel mini34303 men du kanske inte har fått all info angående startandet av krig.

Diktator låter så fint men tyvärr är den enda som nämner det här du ;)

MvH DeeDoC
 

DeletedUser

Guest
Nu börjas det igen, alla slänger fula ord på varandra, smutskastar andra allianser istället för att leta efter fel hos sin egen
 

DeletedUser1333

Guest
Smutskastning?

Nu förstår jag inte, vad är det som är smutskastning, ingen har kommit med någon smutskastning... vad jag kan se, än så länge är det "Fakta".

När det övergår till annat än det, så är det rykten och skall inte postas här.
 

DeletedUser

Guest
Smutskastning kan vara fakta.
Så fort det är negativt angående en person eller allians så är det smutskastning.

Man kan smutskasta en person fast det enbart är fakta. Genom att använda sig av data/information som är sann men som är negativ.


Om du har andra åsikter så ta det i PM med mig.
Och om jag säger så här att börja smutskasta spelare är Offtopic. För om jag läser vad denna thread skall innehålla är det krig mellan top 10 allianserna och inte enskilda spelare.


Så back to topic............
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack, kul att se att det finns bra och aktiva moderatorer i detta forum.

JAg dömmer ingen, jag är bara här för att diskutera kring kriget.

Om inte ni tycker att det är smutskastning, så kul för er. Men jag har rätt till min egen åsikt, utan att få den kränkt också
 

DeletedUser

Guest
<OFF TOPIC>

Nu börjas det igen, alla slänger fula ord på varandra, smutskastar andra allianser istället för att leta efter fel hos sin egen

Men jösses, nu måste du övertolkat detta?

Vem är det som kastar smuts helt plötsligt menar du?
Du "anklagade" inte Deedoc för smutskastning i hans första inlägg.

Men sen när Mini3430 (som är i samma allians som Godlajk) nämner densamme som diktator så reagerar du när Deedoc påpekar att han inte har kallat Godlajk för diktator så blir det helt plötsligt smutskastning???

Du har rätt till din åsikt KOcauser och det har Mnemosyne också utan att du behöver tala om detta för Mnemo.

(Sen kan jag tycka att NoseroX jämförelse med fetma var lite onödig. Men det kan väl anses vara en parentes i sammanhanget.)

</OFF TOPIC>

Åter till topic:

I alla spel (glöm inte att det är ett spel vi spelar och inte verklighet, så ta inte allt på sånt blodigt allvar.) med krigskaraktär och allianser så skapas det konflikter mellan spelare och allianser.

Alla har sina egna sätt för att hitta receptet till framgång.
Vissa massinvitar, andra allierar sig med andra etc. etc.

Min personliga åsikt är att det lätt kan bli lite tråkigt när för många allianser går ihop till stora konglomerat och på sätt och vis kan ta "död" på en hel server. Om dessa hade stått på egna ben hade det gett servern en större dynamik och ett mer oförutsett utseende.
 

DeletedUser

Guest
<OFF TOPIC>



Men jösses, nu måste du övertolkat detta?

Vem är det som kastar smuts helt plötsligt menar du?
Du "anklagade" inte Deedoc för smutskastning i hans första inlägg.

Men sen när Mini3430 (som är i samma allians som Godlajk) nämner densamme som diktator så reagerar du när Deedoc påpekar att han inte har kallat Godlajk för diktator så blir det helt plötsligt smutskastning???

Du har rätt till din åsikt KOcauser och det har Mnemosyne också utan att du behöver tala om detta för Mnemo.

(Sen kan jag tycka att NoseroX jämförelse med fetma var lite onödig. Men det kan väl anses vara en parentes i sammanhanget.)

</OFF TOPIC>

Åter till topic:

I alla spel (glöm inte att det är ett spel vi spelar och inte verklighet, så ta inte allt på sånt blodigt allvar.) med krigskaraktär och allianser så skapas det konflikter mellan spelare och allianser.

Alla har sina egna sätt för att hitta receptet till framgång.
Vissa massinvitar, andra allierar sig med andra etc. etc.

Min personliga åsikt är att det lätt kan bli lite tråkigt när för många allianser går ihop till stora konglomerat och på sätt och vis kan ta "död" på en hel server. Om dessa hade stått på egna ben hade det gett servern en större dynamik och ett mer oförutsett utseende.

Jag menar inget personligt, jag försöker bara att lugna ner alla, på mitt eget lilla skruvade vis. ;)

Jag menar inget mot the 300 och har inte ens nämnt något om dem.


Jag håller med om att situationen är lite tråkig. att dem största ska gå ihop. Men samtidigt så förstår jag dem, för det är ju en nästan vattensäkert strategi. Men det skapar ingen dynamik och karaktär i Servern.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte göra motstånd? Är ju bara att titta på grepostats och inse att du ljuger...

ljuger gör jag inte dom har så mkt tid på att skicka mail till medlemar att lämna allianserna och vi står som sagt inte själva och jag tror inte dom har så seriöst sammarbete gissar att flesta medlemar slås för engen ära och när dom börjar förlora städer kommer folk att lämna så om mindre allianser skulle attackera dom så skulle dom inte ha tid att ta itur med dom mindre allianserna utan

fokuserar på oss större ganska simpelt och skulle dom gå på er istället för oss så gör dom ju ett stort misstag xD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp