P&P Krig mellan top 10 allienserna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser378

Guest
Hmm jag ligger på topp 5 ranking i försvar och kan inte göra motstånd?
Sedan har vi i DO sett totalt 2 anfall sedan det här kriget startade.... Oj vad vi har händerna fulla! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår att alla vill spela tuffa, alla vill spänna på sig och visa upp pompa och ståt.

Men i grund och botten så är vi alla människor framför Skärmen. Allt som kan inge rädsla eller respekt är egentligen din storlek som spelare, eller dina kunskaper i diplomati.

hur som helst, så känns det som att det är krig överallt nu, och jag tror att många, stora som små spelare håller med mig, att det är för skönt att det faktiskt är riktiga strider, istället för att uppkäftiga spelare ska slänga ur sig fula ord, och att hota, konspirera och lura över medlemmar. Bätre då att luften får rensas med blodsgjutelse, än att detta ska vara som kalla kriget, alla rustar upp sig, men INGEN gör något.
 

DeletedUser378

Guest
Kommer ett stort instämmande till föregående talar från motståndarsidans representant från DO
 

DeletedUser

Guest
Jag är vääldigt lojal mot min alllians, och jag kan ju omöjligt veta i förväg hur det kommer att gå i detta krig, jag kan bara hoppas, och då hoppas jag ju självklart på min egna sida, men självklart lycka till åt motståndarna.

Jag tycker det är fel att man ska börja kränka varandra, detta är ett spel, som vi alla spelar som ett tidsfördriv, för att det är kul. Och nu är det alltså dags att se vilka som är bäst.

Spioneri, där man investerar silvermynt, och skickar iväg en virtuell" spion, är en del av spelet, något man får räkna med, men när man börjar smida planer, skickar iväg riktiga spelare som spioner, så har det gott lite för långt tycker jag. alla kan inte vara vänner, men alla borde kunna spela schyst
 

DeletedUser

Guest
men alla borde kunna spela schyst

Håller med att det borde vara så, men tyvärr är så inte fallet, vilket framgår i en åtskillig hop med inlägg. Det i sin tur beror på att när man misstänker att en allians börjar bli för stor och stark så börjar "knäna" vika sig även på dom "stora". Och tycker man som The 300 att man har nog med allierade så bedriver man hetskampanj istället, för att locka till sig spelare. Däremellan så har man en öppen flyktingmottagning för alla n00bs som är rädda för att bli anfallna och som inte riktigt vet vad det handlar om utan bara vill bygga vackra städer. Vilket också gäller de allierade med The 300, fast det kanske bara var ett rykte ...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Instämmer med KOcauser.
Mindre snack och mer verkstad, låt oss se vem som är bäst, störst och vackrast i spelet ist för på forumet.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är fel att man ska börja kränka varandra, detta är ett spel, som vi alla spelar som ett tidsfördriv, för att det är kul. Och nu är det alltså dags att se vilka som är bäst.

Spioneri, där man investerar silvermynt, och skickar iväg en virtuell" spion, är en del av spelet, något man får räkna med, men när man börjar smida planer, skickar iväg riktiga spelare som spioner, så har det gott lite för långt tycker jag. alla kan inte vara vänner, men alla borde kunna spela schyst


Detta var nog något av det bästa jag läst på ett tag.
Grabbar och tjejer se och lär hur en sann spelare resonerar.
En stor eloge till dig
 

DeletedUser

Guest
Tackar så vänligast!

Jag tycker bara att det är väldigt lite att be om, detta med att spela schyst. och endå så finnns det gott om spelare som inte klarar detta.

Men jag hoppas att alla kan vara så sportmannamässiga som möjlligt nu i det stora krig som analkas. Det blir ju roligare för alla, om båda sidorna får en schyst chans.

Som sagt, alla kan inte vara vänner (det är väl en av anledningarna till att det blir krig), MEN alla borde kunna axla ansvaret av att vara ärliga och spela schyst
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser378

Guest
Vilket också gäller de allierade med The 300, fast det kanske bara var ett rykte ...

Och så får DO ta rättfärdigad skit igen... Jag som rekryterare i DO har slutit ett avtal med scramble själv om att vi inte kommer att plocka in någon av deras desertörer.
 

DeletedUser855

Guest
Och så får DO ta rättfärdigad skit igen... Jag som rekryterare i DO har slutit ett avtal med scramble själv om att vi inte kommer att plocka in någon av deras desertörer.

Blir ju lätt så om man samarbetar med en allians som The 300, man dras med ner i deras skit ;)
 

DeletedUser

Guest
Blir ju lätt så om man samarbetar med en allians som The 300, man dras med ner i deras skit ;)

Viket absolut är någonting man borde ta upp i ledningen för de som är allierade med den nu också 1a rankade flyktingorganisationen The 300.

Jag menar, de allierade stödjer också, enligt min uppfattning, ett mycket dåligt beteende.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är väldigt mycket tjat om "hot brev". Hade varit riktigt kul att se ett!
 

DeletedUser

Guest
Ärade medlemmar i Academy of BoerBoel!

Vi har fått information om att ni inte har blivit korrekt underättade.
BoerBoel Har inte tagit en enda stad ifrån Saint from Hell, detta går att kolla upp på http://se.grepostats.com/world/se1/...in&enemy_alliance=147&min_points=&max_points=.

Konspirationen som Saint from HELL anklagar BoerBoel för, är att dom har "hetsat" andra allianser att gå i krig mot oss. Detta är ett beteende som inte kan accepteras.

Vi har förklarat krig mot BoerBoel och alla allianser som hjälper dom kommer att drabbas utav samma öde. Kom även ihåg att även gunst attacker och deffning räknas som hjälp och är en direkt krigshandling.

Vill bara informera er om läget då ni har blivit fel imformerade.

Mvh
Sucatraps

Detta ser väldigt hotfullt ut.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ärade medlemmar i Academy of BoerBoel!

Vi har fått information om att ni inte har blivit korrekt underättade.
BoerBoel Har inte tagit en enda stad ifrån Saint from Hell, detta går att kolla upp på http://se.grepostats.com/world/se1/a...s=&max_points=.

Konspirationen som Saint from HELL anklagar BoerBoel för, är att dom har "hetsat" andra allianser att gå i krig mot oss. Detta är ett beteende som inte kan accepteras.

Vi har förklarat krig mot BoerBoel och alla allianser som hjälper dom kommer att drabbas utav samma öde. Kom även ihåg att även gunst attacker och deffning räknas som hjälp och är en direkt krigshandling.

Vill bara informera er om läget då ni har blivit fel imformerade.

Mvh
Sucatraps

Resten av forumet förtjänar ju att veta att det är sant. Detta är inte ett hotbrev.

Hotbrev var brev nummer 1, detta brev nummer 2.

Men det visar Saints from HELL självklart inte upp i forumet. Nej för då spricker ju hela deras teori om att dem inte har hotat någon.
 

DeletedUser458

Guest
Alla vågar inte stå upp för sin sak. ;)

Det roligaste brevet (inlägg i vårt forum) ;)
---------------------------------

Till Ledare och medlemmar i alliansen BoerBoel!


Det har konsiperats mot en allians i vår union det kan inte accepteras och kommer ses som en krigshandling.

Därför vill vi härmed meddela att vår allians <allians namn> förklara krig mot er. Alla som är medlemmar i boerboel allianserna kommer att ses som mål för våra erövringar.

Vill du undgå krig, gå ur boerboel nu direkt. Tidsfristen gäller i 24 timmar, sedan kommer du ses fiender


haha han glömde ändra <allians namn> till the 300... lol
----------------------------------------------------------
 

DeletedUser1292

Guest
Hotbrev

Tycker inte det låter som ett hotbrev, mer som en krigsförklaring. Hot anser jag vara när någon skriver "gör såhär! Annars...!" Tycer att iaf detta brev är ett dåligt exempel på det.

/Ovadim
 

DeletedUser458

Guest
Tycker inte det låter som ett hotbrev, mer som en krigsförklaring. Hot anser jag vara när någon skriver "gör såhär! Annars...!" Tycer att iaf detta brev är ett dåligt exempel på det.

/Ovadim

Sade inte det var ett hot brev.
sade det var ett av de roligast mailen de skickt.

Som du ser så har de glömt lägga in sin allians namn mellan taggarna med ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp