P&P Krig mellan top 10 allienserna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
nu är det dax att slås mot diabloutlaws !!!!! the 300 !!!!! och saints from hell !!!!

det är krig bland top 10 allianserna och vill ni ha en ändring på världen alfa så är det dax att attackera nu


vi är ett gäng allianser som krigar mot dom just nu men kommer ej ge upp vilka det kan deras ledning lista ut själva !!!!!!!



detta krig är för att få bort top allianserna diabloutlaws the 300 och saints from hell dom har varit en nagel i ögat för alla mindre allianser!!!!!!

och deras taktik är så patetisk skickar hot mail till mina allians medlemar att dom kommer bli krossade om dom inte söker bort från min allians och våra allierades allianser men vi viker oss inte vi kommer slås till siste man faller

och nu är det dax för er mindre allianser att gå med i kriget !!!

är ni inte less på dom större trampar på er hela tiden ????

jag är less och kommer slås tills vi vinner !!!!!!!!!

kom med och slås och ni kommer bli belönade med frihet och splitra dom stora allianserna :)

det är dax för ett krig om våran värld alfa anslut er till kriget nu :)

och sitt inte och säg att top 10 allianserna inte slås mot varandra för nu krigas det för fullt på alla fronter :)


MVH///smookeer grundare i alliansen master of horror :cool:
 

DeletedUser378

Guest
Ska jag se det som en krigsförklaring mot DO från ert håll alltså?
För än så länge ser vi inte er som någon fiende. Och de som vi ser som det har dragit på sig det på egen hand.

Eller vi kanske bara kom med på grund av att jag poängterade för dig i ryktes tråden att du inte har någon bakgrund i vad du säger?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
så vit jag vet har vi i The 300 alltid haft krig med de i TOP en, först var de Heretics och TLOZ och TUB sedan föll de som alla andra och nu är de SoE och BB.


om jag var ni skulle jag verkligen gå med, men på rätt sida, annars kan de sluta illa, enbart en sak som består i värld Alfa och de är DOM SOM HAR GUDARNA PÅ SIN SIDA. med andra ord The 300,SfH och DO.


Varmt välkomna till det riktiga Kriget på Alfa :D
 

DeletedUser

Guest
så vit jag vet har vi i The 300 alltid haft krig med de i TOP en, först var de Heretics och TLOZ och TUB sedan föll de som alla andra och nu är de SoE och BB.


om jag var ni skulle jag verkligen gå med, men på rätt sida, annars kan de sluta illa, enbart en sak som består i värld Alfa och de är DOM SOM HAR GUDARNA PÅ SIN SIDA. med andra ord The 300,SfH och DO.


Varmt välkomna till det riktiga Kriget på Alfa :D

Du pratar bara strunt, vi var top 7 eller 8 och ni vågade inte skicka en enda gubbe utan hetsade mina medlemmar att gå över till er ... via mejl, vilket i och för sig var ganska smart eftersom ni har problem att behålla spelare och hela tiden måste intern erövra byar för att upprätthålla antalet. Tveksam till om ni har tid att kriga, eller förmåga ...
 

DeletedUser

Guest
du är varmt välkommen att kolla Krigspoängen och du ser att vi har dubbelt så mycket som alla andra ungefär :)

2,8 mille mer än 2:an i anfalls krigspoäng.
 

DeletedUser

Guest
Ska jag se det som en krigsförklaring mot DO från ert håll alltså?
För än så länge ser vi inte er som någon fiende. Och de som vi ser som det har dragit på sig det på egen hand.

Eller vi kanske bara kom med på grund av att jag poängterade för dig i ryktes tråden att du inte har någon bakgrund i vad du säger?



ni började skicka hot brev till mina medlemar och jag kommer inte sitta och titta på vänta tills vi börjar erövra era städer och jag tror inte ni kommer att vinna ärligt talat ni har för många fiender denna tråd var för att få med alla små allianser med i kriget mot er alla ni kommer ändast kunna försvara er för ni har så mkt fiender och så många som ser er som en nagel i ögat


och ärligt talat tror jag inte ni kommer att vinna för ni kommer ha så mkt folk som attackerar i slut ändan :)

för varje by ni har erövrat från oss eller någon annan allians det är dax för pey back time :)

och tro inte att ni kommer att vinna jag har just nu x antal allianser som har slutit sig till kriget :) ni kommer att möta ert öde för :cool:
 

DeletedUser

Guest
så vit jag vet har vi i The 300 alltid haft krig med de i TOP en, först var de Heretics och TLOZ och TUB sedan föll de som alla andra och nu är de SoE och BB.


om jag var ni skulle jag verkligen gå med, men på rätt sida, annars kan de sluta illa, enbart en sak som består i värld Alfa och de är DOM SOM HAR GUDARNA PÅ SIN SIDA. med andra ord The 300,SfH och DO.


Varmt välkomna till det riktiga Kriget på Alfa :D


okej så du har förklarat krig mot resten av världen nu :) du förstår väll att ni kommer förlora och + alla spioner som finns hos er ;)
 

DeletedUser

Guest
du är varmt välkommen att kolla Krigspoängen och du ser att vi har dubbelt så mycket som alla andra ungefär :)

2,8 mille mer än 2:an i anfalls krigspoäng.

Man får kp genom intern erövring oxå, så det säger inget. Och spelstatistiken över era interna erövringar och tappade spelare är mer upplysande om hur det förhåller sig.
 

DeletedUser

Guest
För skoj skull kan vi ju titta "mästarens" egen erövringsstatistik. Observera att stat. ligger lite efter, men det är troligen inte till någon nackdel för vederbörande.

Av totalt 62 byar:
Interna erövringar: 35 (51,6%)
Spökstäder*: 11 (17,7%)
Övriga erövringar: 16 (25,8%)
* med stor sannolikhet byar man inte hunnit med att ta innan kontot dött.

Tyvärr kan jag inte tolka det som att det pågår någon annan aktivitet än just interna erövringar ;).

Edit
Naturligtvis hämtat från Grepolis Stats
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
du kan tolka de hur du vill, men detta hör inte till ämnet.

jag föregår inte alltid med gott exempel :)


men de viktigaste ibland vilket man får ta för andra ser förbi det är att hålla ställningarna och inte släppa Fienden till visa städer.
 

DeletedUser458

Guest
Fantastikst!

Även forumet har fått lite nytändning.

Ja.
Gilla läget!

Godljak finns inte mycket att säga Niktia har rätt o tittar man i stats ser man er internerövra hela tiden.

Vilket alla andra allianser gör med.

Men åter till poängen.

The 300 gjorde ett misstag att stödja SfH i detta o att DO inte har ära kvar nog för hålla sig utanför e för mig en gåta att de skulle sälja sig till högtbjudande trodde jag aldrgi.

O som jag sagt innan.

Tycker det e jätte kul att ni anser BB så farliga att ni måste nu vara 3 för klämma åt oss.

:cool:
 

DeletedUser

Guest
haha tycker bara detta är så kul äntligen ett stor krig som jag har väntat på tycker bara det är synd att man måste erövra varje by och att man inte kan förstöra dom med katapulter för då hade vinnsten redan varit vår :)
 

DeletedUser855

Guest
Mmmm Kriga :D

Grejen med The 300 är att de gör som Godlajk skriver, hotar folk att hålla sig passiva och bli byggare bob.
"om jag var ni skulle jag verkligen gå med, men på rätt sida, annars kan de sluta illa" -Godlajk
Detta förstör spelet en hel del!

En sak till Godlajk är underbar på att uttrycka är hur duktig han själv är och vi alla vet hur duktig han är ;)
"så vit jag vet har vi i The 300 alltid haft krig med de i TOP en" -Godlajk

Bara för att förtydliga det sista citatet från Godlajk så menar han -The 300, Saints fron HELL och Diablo Outlaws har tillsammans eller via IAP alltid krigat mot en ensam själ i toppen.
Inte lika matcho som Godlajk uttrycker det men men vad vet jag som bara är en i mängden av farmobjekt :p

MvH DeeDoC
 

DeletedUser378

Guest
ni började skicka hot brev till mina medlemar och jag kommer inte sitta och titta på vänta tills vi börjar erövra era städer och jag tror inte ni kommer att vinna ärligt talat ni har för många fiender denna tråd var för att få med alla små allianser med i kriget mot er alla ni kommer ändast kunna försvara er för ni har så mkt fiender och så många som ser er som en nagel i ögat

Har inte skickat ett enda brev till någon i din allians de enda som fått brev från oss i DO är spelarna i BB. Så länge som du inte spelar på flera konton så ljuger du alltså.

Och har du flera konton så får jag väll gratulera för sådant brukar resultera i bann.
 

DeletedUser

Guest
du kan tolka de hur du vill, men detta hör inte till ämnet.

jag föregår inte alltid med gott exempel :)


men de viktigaste ibland vilket man får ta för andra ser förbi det är att hålla ställningarna och inte släppa Fienden till visa städer.

Tråden ligger under P&P och handlar om krig mellan top 10 allianserna.

1. Jag använder basfakta i min propaganda
2. Jag är ledare för en av top 10 allianserna. Nej, visst f*n DET VAR NÅGON SOM STAL MINA MEDLEMMAR!!!

Tja, då måste jag ju föra kriget någon annans stans och vad mer lämpligt kan det vara än att motivera andra allianser att banka skiten ur The 300 och dess allierade, ÄN HÄR!

Ni är varken bättre eller sämre än någon annan, det är bara er elefantliknande storlek som inger en viss respekt hos vissa, men jag är övertygad om att det är en myt och kan nog reduceras med minst 35%. Nja, kanske inte ni fick ju ett av de bästa tillskotten alldeles nyligen, så säg 25%..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har inte skickat ett enda brev till någon i din allians de enda som fått brev från oss i DO är spelarna i BB. Så länge som du inte spelar på flera konton så ljuger du alltså.

Och har du flera konton så får jag väll gratulera för sådant brukar resultera i bann.

jag har bevis kan vidarbefodra det till dig om min medlem har kvar det


men som sagt propaganda går ju alltid att använda och gömma bakom ...

och flera konton har jag inte ... jag är en ärlig spelare och skulle inte ha tid med fler än ett ...

och tror du mig inte kan du alltid reporta mig ...
 

DeletedUser834

Guest
Jaha då finns inte The Empire of Sweden mer:(synd att de aldrig kom in i kriget(Fast de slutade på rank 14)
 

DeletedUser

Guest
haha tycker det är bara motståndarna som skriver i denna tråd igentligen hade jag hoppats på att ni inte skulle se den xD
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
så gott folk kriget är igång attackera dessa 3 allianser för dom kan inte göra motstånd för dom har händerna fulla :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp