Komma åt andras konton

DeletedUser4

Guest
Google translate av:
Ik kom lekker zonder wachtwoord op deze account. heeft hem vet veel goud gekost.
Blir:
Jag är bra utan lösenord på detta konto. Fat kostade honom mycket guld.

Det ser ut som det är dags att se hur mycket guld som slösats bort. Det är sånt här man bara läser om i tidningarna om hur användaruppgifter sprids vind för våg och folk kommer in på andras konton. Även om det är "spel" guld så är det köpt för riktiga pengar och är att betrakta som sådana. Jag är övertygad om att de ersätter allt förlorat guld, frågan är var bevisbördan ligger. Finns det någon spårbarhet på vad man har använt guldet till och när? Jag vet inte exakt hur mycket guld jag hade idag tex.

Det kan vi se genom supporten, så när allt har lugnat sig och är stabilt igen, så ber jag dig (m.fl) att kontakta supporten.

Där ska vi se över alla som förlorat eller gått minste om guld.
 

DeletedUser4

Guest
Bra.

Låt det förbli så tills allt är löst.
Stressa inte fram en lösning.

Läste om din situation och ber dig också att kontakta supporten sen när allt har lugnat sig.

Har just nu systemadministratören på tråden och försöker hitta orsaken till problemen. Vi stressar inte, men jobbar så fort vi kan.
 

DeletedUser4

Guest
Alla världar är otillgängliga för tillfället, ingen kan logga in.

Alla världar är fortfarande otillgängliga och ingen kan därför logga in.

Våra systemadministratörer håller just nu på att försöka hitta orsaken till våra problem.
 

DeletedUser855

Guest
yeee,, har skickat ett gäng 100k silver för att fylla på grottor men det skiter la sig nu då :p
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer inte åt mitt konto, det är inte tillgängligt, ska det vara så eller har någon fibblat med mitt konto?
 

DeletedUser

Guest
jag har spelat BF 3, men ca kl 20:30 kunde man ju logga in tror jag.
 

DeletedUser1259

Guest
Kan man få ett löfte om hur länge det ska vara så här i stället?

Grepolis kommer inte slå upp portarna för någon innan 20.00 den 1 augusti tex?

Är inte problemet fixat då, så kan man förlänga till nästa dag... Så kan alla vi speltokar kanske hitta på något vettigt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det skulle vara bra, Lot eller Gaffel skulle man kunna göra något sådant?
 

DeletedUser

Guest
Vad ska du göra då "Madeinsweden"? trodde du bodde här ;) speltokarnas drottning ;)
 

DeletedUser2492

Guest
Kan man få ett löfte om hur länge det ska vara så här i stället?

Grepolis kommer inte slå upp portarna för någon innan 20.00 den 1 augusti tex?

Är inte problemet fixat då, så kan man förlänga till nästa dag... Så kan alla vi speltokar kanske hitta på något vettigt ;)

Smart! Hoppas alla stackare som blir av med gunst , trupper silver mm blir kompenserade på grund av att nån maniac fått chansen att sabba ett konto p.ga att kunna logga in och ställa till det för fiender.
 

DeletedUser4

Guest
Kan man få ett löfte om hur länge det ska vara så här i stället?

Grepolis kommer inte slå upp portarna för någon innan 20.00 den 1 augusti tex?

Är inte problemet fixat då, så kan man förlänga till nästa dag... Så kan alla vi speltokar kanske hitta på något vettigt ;)

Ja, det skulle vara bra, Lot eller Gaffel skulle man kunna göra något sådant?

Kan tyvärr inte ge ett löfte eftersom jag inte har den blekaste aning om vad som har hänt. Vi håller andan och hoppas att våra systemadministratörer ska hitta felet på servrarna som står i Tyskland. Återkommer med mer info så fort jag kan.
 

DeletedUser

Guest
Smart! Hoppas alla stackare som blir av med gunst , trupper silver mm blir kompenserade på grund av att nån maniac fått chansen att sabba ett konto p.ga att kunna logga in och ställa till det för fiender.
Man kommer nog inte kunna få tillbaka massa råvaror men det är ju riktigt fegt att logga in på någon annans konto och sabba massa.
 

DeletedUser1259

Guest
Kan tyvärr inte ge ett löfte eftersom jag inte har den blekaste aning om vad som har hänt. Vi håller andan och hoppas att våra systemadministratörer ska hitta felet på servrarna som står i Tyskland. Återkommer med mer info så fort jag kan.

Jooo, om det går att stänga ner... så måste man ju veta när man sätter igång det... nu skojade du med mig igen :p

Vad jag menar är ett löfte om att det inte kommer starta innan... xx.xx.xx så slipper vi bry oss under tiden ni fixar.
 
Topp