Egna kartor

DeletedUser378

Guest
8QvsA.jpg
 

DeletedUser

Guest
AoE den enda allians som jag anser fuskar på grepolis. Men jag antar att hönor aldrig kommer bli så kladdiga som hestarna :cool:

Nja fusk och fusk vet jag inte. Du kan inte anklaga hela alliansen...
Det hade varit som att säga att KH rekryterade innan världen ens hade börjat. (bara för att du ska få en jämförelse på ditt förre påstående)

Båda allianser har gjort ett genidrag, men pjäser måste röras för att genidraget skall begås.
 

DeletedUser339

Guest
Nja fusk och fusk vet jag inte. Du kan inte anklaga hela alliansen...
Det hade varit som att säga att KH rekryterade innan världen ens hade börjat. (bara för att du ska få en jämförelse på ditt förre påstående)

Båda allianser har gjort ett genidrag, men pjäser måste röras för att genidraget skall begås.

KH rekryterade väl iaf inte till 2 allianser, hur hade det sett ut då? Hela kartan hade varit kladdigt rosa och sen hade dom behövt kriga med sig själva för att få motstånd.
 

DeletedUser378

Guest
Hestarna har helt klart haft ansökningar nog till att skapa både en och två allianser till. Det har även gjorts försök att starta oärliga akademier i deras namn.
 

DeletedUser

Guest
Hestarna har helt klart haft ansökningar nog till att skapa både en och två allianser till. Det har även gjorts försök att starta oärliga akademier i deras namn.

Er akademi skulle isåfall heta O kladdiga Hestar :D. Och det skulle stå så här på profilen: Alla som ansökt och inte kommit in hos de Kladdiga Hestarna är antagligen inte tillräckligt kladdiga och de luktar väll inte gott heller. Så om man luktar illa och är O kladdig så får man gå med i den här alliansen.
 

DeletedUser

Guest
Får man fråga vad AOE har gjort för att bli anklagade som fuskare? ^^ Sorry om man kommer lite som om man varit borta med vinden lite, vilket jag ju har varit iofs, men tycker det bara är intressant!
Och måste säga att dom har samlat sig jävligt bra o_O
 

DeletedUser

Guest
Får man fråga vad AOE har gjort för att bli anklagade som fuskare? ^^ Sorry om man kommer lite som om man varit borta med vinden lite, vilket jag ju har varit iofs, men tycker det bara är intressant!
Och måste säga att dom har samlat sig jävligt bra o_O

Medlemsgränsen för 1 allians är 40st. Att då skapa 2 allianser med samma namn som spelar om 1 känns lite skumt...
 

DeletedUser339

Guest
Får man fråga vad AOE har gjort för att bli anklagade som fuskare? ^^ Sorry om man kommer lite som om man varit borta med vinden lite, vilket jag ju har varit iofs, men tycker det bara är intressant!
Och måste säga att dom har samlat sig jävligt bra o_O

Att dom går runt gränsen på 40 medlemmar genom att göra 2 alliansen med samma namn och dela forum med enda skillnaden är att ena alliansen har en punkt i sitt namn och den andra saknar den. Jag tycker det kan räknas lite smått som fusk men antar att folk måste fuska för att klara sig ibland.
 

DeletedUser

Guest
Att dom går runt gränsen på 40 medlemmar genom att göra 2 alliansen med samma namn och dela forum med enda skillnaden är att ena alliansen har en punkt i sitt namn och den andra saknar den. Jag tycker det kan räknas lite smått som fusk men antar att folk måste fuska för att klara sig ibland.

Oj här fuskas det rejält. Jag drar en jämnförelse... Ett fotbollslag får bara innehålla 11 spelare men man beslutar sig att starta en akademi till detta fotbollslag. Akademin råkar sedan komma in på samma liga och på topp 10 listan, då anklagar de andra fotbollslagen dem för att de fuskar.

Hoppas du förstod min pararell.

Att folk väljer att ha en till allians som man har ett såpass tajt sammarbete att man väljer att döpa den till samma namn borde inte ses som fusk.

Vad hade folk sagt om den ena AoE döptes om till något helt annat men haft samma tajta förbund?

De flesta av er är nog bara sura för att konceptet funkade så otroligt bra. Vilket det sällan gör... Att folk rekryterades lite här och var i Hav 44 och vi utgör det största hotet för toppallianserna. När inte spelarskicklighet räcker till vill ni smutskasta dem med att säga att de fuskar.

Oavsett hur sura ni än är över att konceptet funkade måste ni faktiskt aceptera det, denna världen hade varit sågott som död om det inte var för att AoE rör om i grytan. Om jag minns rätt så är två allianser i Zeta förbestämda innan världens början. Och somliga från dessa allianser anklagar AoE för att de "fuskar"?

Nu tycker inte jag att det är fusk att förbestämma allianserna innan världens början, det är en genial idé. Men jag tycker verkligen inte att det är fusk att ha en Akademi. Ni som tycker motsatsen till mitt sistnämna påstående tycker med andra ord att alla sorts förbund som funkar såväll att folket kan tänka sig att ha samma alliansnamn är fuskare.

Jag ber om ursäkt för att AoE har varit för bra på att sammarbeta, Jag ber även om ursäkt för dess gemenskap och spelglädje och det tajta gäng som har skapats. Förlåt. AoE ska skärpa sig.
 

DeletedUser378

Guest
Måste säga att din jämförelse är rätt vag greco eftersom att fotbolls lag aldrig kan spela i samma liga som sin akademi.
Om akademin går upp till samma liga som huvudlaget så får de välja mellan att säga upp samarbetet eller att stanna kvar i ligan under ;)

Men jag anser inte att AoE har fuskat med att skapa sig flera allianser.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vissa klarar ju inte sig med en allians utan måste ha en back-up om det går dåligt ;). Nej men akademier kan både va bra och dåligt. Beror på vilken sida man ser det ifrån.
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att din jämförelse är rätt vag greco eftersom att fotbolls lag aldrig kan spela i samma liga som sin akademi.
Om akademin går upp till samma liga som huvudlaget så får de välja mellan att säga upp samarbetet eller att stanna kvar i ligan under ;)

Men jag anser inte att AoE har fuskat med att skapa sig flera allianser.

Som tur var så finns det inga ligor i Grepolis! ;)

Bara du fattar jämnförelsen så har jag fått min poäng igenom, hur vag den än är :)
 

DeletedUser

Guest
Vissa klarar ju inte sig med en allians utan måste ha en back-up om det går dåligt ;). Nej men akademier kan både va bra och dåligt. Beror på vilken sida man ser det ifrån.

Ja, Jag har faktiskt haft en ganska negativ inställning till akademier, men AoE har funkat på ett sådant bra sätt att jag själv blir förvånad varje gång jag loggar in. Därför är jag posetiv till denna akademi.

Trodde att akademier var stökiga och orekryterade samt massinvitade. Men jag märker inget av detta i i AoE...
 

DeletedUser

Guest
Ja, Jag har faktiskt haft en ganska negativ inställning till akademier, men AoE har funkat på ett sådant bra sätt att jag själv blir förvånad varje gång jag loggar in. Därför är jag posetiv till denna akademi.

Trodde att akademier var stökiga och orekryterade samt massinvitade. Men jag märker inget av detta i i AoE...

Ibland har man tur och ibland otur. Beror på vem som styr akademin och hur aktiv ledningen är där och om det finns ett samarbete mellan huvud och akademi allians.
 
Topp