Egna kartor

DeletedUser

Guest
Eftersom jag vanligtsvis brukar sitta och häcka framför tw's forum så har jag snappat upp det här med egna kartor. Kanske inte direkt gör världens finaste kartor, och då grepolis inte riktigt har någon riktig bra kartverktyg så har jag fått använda Grepolismaps.org vilket är en bra sida, men inte riktigt det jag söker.

Tänkte ifall sparka igång en sådan tråd här, vilket jag gör med min egna karta över topp tre, inklusive min egna stam VODKA eftersom jag är lite patriotisk.

Så kom gärna med egna kartor, eller kommentera på andras, men håll er till ämnet, annars ber jag moderatorn att ta bort dessa inlägg.

[SPR]
zeta.png
[/SPR]

Ber även om ursäkt till de spelare som inte kom med (det var några i de valda stammarna) då jag behövde använda printscreen för att kunna skaffa bilden...
 

DeletedUser

Guest
Finns ju på tw, så varför inte Grepolis? Kommer förmodligen göra en ny karta när folk börjar erövra lite grann.
 

DeletedUser378

Guest
h1j1t.jpg


Kladdig Hest = Rosa
Cosa Nostra = Gul
ULTIMATE = Ljusblå
Shadows of Vengeance = Vit
Age of Empires = Brun
Sarkar Raj = Mörkblå
Angels of honor = Orange
Thunderstorm = Röd
Tartaros = Svart
TSE 2.0 = Grå
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Seriöst

Bilderna ovan ser ju ut som det är några 3 åringar som målat.....

Meningen är inte att man ska kladda hela kartan med knasiga special effekter.....

Ta bara orginal kartan och lägg lite skugga möjligtvis dra lite gränser, för att få fram konturerna, så ser det bäst ut så.
 

DeletedUser

Guest
Seriöst

Bilderna ovan ser ju ut som det är några 3 åringar som målat.....

Meningen är inte att man ska kladda hela kartan med knasiga special effekter.....

Ta bara orginal kartan och lägg lite skugga möjligtvis dra lite gränser, för att få fram konturerna, så ser det bäst ut så.

Fuck that :D 3 årings karta is the way to go!
 

DeletedUser176

Guest
Seriöst

Bilderna ovan ser ju ut som det är några 3 åringar som målat.....

Meningen är inte att man ska kladda hela kartan med knasiga special effekter.....

Ta bara orginal kartan och lägg lite skugga möjligtvis dra lite gränser, för att få fram konturerna, så ser det bäst ut så.




att det ser ut som en tre åring har gjort den det kan bero på att han alkoholiserad och har lite svårt att fokusera blicken.. :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser378

Guest
Syftet med kartorna är inte en massa effekter...
Det är att visa hur allianserna ligger till. Och kartan är gjord där fast med tydligare markeringar.
 

DeletedUser285

Guest
h1j1t.jpg


Kladdig Hest = Rosa
Cosa Nostra = Gul
ULTIMATE = Ljusblå
Shadows of Vengeance = Vit
Age of Empires = Brun
Sarkar Raj = Mörkblå
Angels of honor = Orange
Thunderstorm = Röd
Tartaros = Svart
TSE 2.0 = Grå

har du 256 bits grafik kort eller?:S:S:S:S
 

DeletedUser378

Guest
Mina kartor passade ju inte ^^
Så opeth kanske ska sätta ihop en?
 
Topp