Egna kartor

DeletedUser

Guest
Ibland har man tur och ibland otur. Beror på vem som styr akademin och hur aktiv ledningen är där och om det finns ett samarbete mellan huvud och akademi allians.

AoE har både en bra ledning och bra spelare. Tänk om vi hade gjort en "kladdig hest" och fixat spelare i förväg. Vi hade varit svårstoppade :)
 

DeletedUser

Guest
Nej men allvarligt talat så måste "massan" vara begåvade. Det händer sällan. Här i Zeta händer det ;)

Har både sett detta och vart med och gjort detta på andra servrar...
Lovar dig att det ger mer bekymmer än fördelar med tiden...

Dock är jag glad sålänge du är nöjd...hehe
 

DeletedUser

Guest
Har både sett detta och vart med och gjort detta på andra servrar...
Lovar dig att det ger mer bekymmer än fördelar med tiden...

Dock är jag glad sålänge du är nöjd...hehe

Haha jag är nöjd, dock inte halva delen av Zeta, och särskilt inte den delen som råkar ha problem med AoE.

Vi har kommit fett offtopic, om man får friheten att leka forumsmoderatör. Men vi bör återgå till det riktiga samtalet som denna tråd är skapad för, De som ahr invändingar mot AoE får väll helt enkelt ska en tråd om det? :eek:
 

DeletedUser339

Guest
Ontopic: När kommer nästa karta?

Offtopic: Vilka är huvud allians i eran fina koncept som funkar så bra? AoE eller AoE. (med punkt)? Och som jag ser det så är ni fortfarande fega och har inte rört om i någon gryta alls. Hade ni velat röra om hade ni ju kunnat försöka ta över servern men istället verkar ni har förbund med alla precis som CN har för att kunna hantera den gott luktande alliansen.

Säg som det är, ni vill vara de kladdiga hestarna men det finns bara en. Och det kommer nog inte finns en till med komma punkt eller utropstecken!:cool:
 

DeletedUser962

Guest
2uhbghu.jpg


Hoppas denna duger åt er!?
 

DeletedUser378

Guest
Eftersom min förra karta tydligen blev raderad från servern av någon anledning så får jag slänga upp den igen.

vYQ5L.jpg


Topp 5 allianser - samma färger som på alla mina tidigare kartor.
 

DeletedUser

Guest
Förolämpa mig inte och kalla mig "hest". Tror jag ska anmäla detta ^^


Skojar :p

ok ta inte illa upp av detta då det är ett skämt. (Då sist jag skrev ett blev jag varnad...)

Aja nu börjar det: Såg inte att du skrev Mace för jag är ju så vana att ni i ULTIMATE använder CAPS LOCK :p.

(Ta ej illa upp då det är ett skämt och om någon moderator inte gillar det så kan ni ta bort inlägget.)
 

DeletedUser378

Guest
Någon annan som känner sig manad att komma med en karta eller ska man behöva fixa en uppdatering?
 

DeletedUser378

Guest
Kommer inte komma någon karta från trasse. Men ser till att komma upp med en karta till helgen om ingen annan tar på sig det.
 

DeletedUser378

Guest
Nu kommer den utlovade kartan. Betydligt senare än tänkt men här har ni.

u2qSG.jpg


Kladdig Hest = Rosa
Cosa Nostra=Gul
ULTIMATE=Ljus blå
Röde Orm=Röd
TSE 2.0=Lila
Age of Empires=Svart
Age of Empres.=Svart
Shadows of Vengeance=Grön
*EK2K*=Orange
Brothers In Arms=Vit
 
Topp