Det ryktas...

docprometheus

Active Member
Ryktas att

Piri
Ole
Axel (om han verkligen kör på och samma server tills servern är över)

Lär komma framåt om dessa lyckas med plocka hem frivilliga deffare till dessa belägringar... Även är införstått när det gäller lagarbete 24/7 och få spaggos förstå att spaggos kokar bara överkokta spaggos i svensk klimat!

Till er övrigt. De sitter en ruskig duktig gp-lirare bakom acc Järnis XD
 

DeletedUser3483

Guest
Ryktas att Oklart inte vet att man ska slåss mot någon i sin egen storlek. Vad har stackars philip97 gjort er? Tänk att ni var villiga att lägga 1800kp på att sänka 32 biremer ;)
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att vi svennar måste skärpa på oss och inte köra dit biremer och försöka belägra städer och bli utsatt av fåtal iväg stående triemer som råkade stå i vägen.

Ryktas att majoriteten måtte anstränga sig ännu mer innan slutspelet startas om en del massa månader framåt.

Go go go vi alla tappra vikinga-krigare...
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att det är tragiskt att de flesta i servern väljer "testa rensa städer hos mina passiva städer framför att gunstfarma" trots "noob-skyddet släpptes för massa timmar sedan hos mina städer.

Detta säger mycket kring kunskaper här i servern.

Och ni smartingar, nej ni smartingar, jag har varken enheter i mina städer då jag kom in i servern avsett att studera gudinnan Afrodites tjusningar..

För övrigt står mina gudar på max sedan för flera dagar sedan.... Eventet kan visserligen erbjudas mot betalning... Jösses att ni fortfarande står i samma nivå sedan jag tröttnat på er slöa svennar....
 

docprometheus

Active Member
200.gif
 
Topp