Det ryktas...

docprometheus

Active Member
fKrFNAZ.jpeg


Ryktas att doc tackar er att ni med öppna armar välkomnat mig hit i forumet på riktigt. Det kommer bli en del massa roliga gif och bilder inom snart :)
 

Geggan

Active Member
Ryktas om att PiriPiri har fått något riktigt fnatt, hans 1bs och 1manti anfall har nog snart gått till alla på servern, ryktas om att läkaren borde göra ett hembesök snarast!
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag kastat ut alla trevliga spaghettikokare till snyltare som bv i bägge städer då en spaggos drog ut ett ks när anfall mot pasta-ks haglade som mest. Dessa får snällt parkera dessa ks i mina städer för att hålla deras kallade "territorium" säkra. Dessutom är det NB strax och kunna köra med moral-ks.

Allt för oss svenska brödrar :)
 
Du får väl skriva att du menar moralen så då istället för att skriva skit direkt någon säger något emot dig. Jag menar att som liten spelare kan du inte sätta moralks längre, utan du har alltid 100 i moral då du försöker bryta ks även fast spelaren som äger belägringen är betydligt mindre än dig själv.
Men men vad hade jag förväntat mig av dig Doc ;)
 

docprometheus

Active Member
Aha då var det nytt för mig (Hör och häpna) Dessa diskussioner gick varmt runt i internationella server jag spelade senast kring att bryta en belägring där en "fuling" kör med moral-ks" fullt med "helägd fiende-ö"

Då är det verkligen trevlig att Grepolis lyssnat på oss spelare och göra spelet mer spännande framför att sucka när sisådär 122 gripar eller 95 mantisar flyger mot 60% moral som värst.

Kudos till dig som uppdaterat mig dessa nyheter!
 

xeet

Active Member
Aha då var det nytt för mig (Hör och häpna) Dessa diskussioner gick varmt runt i internationella server jag spelade senast kring att bryta en belägring där en "fuling" kör med moral-ks" fullt med "helägd fiende-ö"

Då är det verkligen trevlig att Grepolis lyssnat på oss spelare och göra spelet mer spännande framför att sucka när sisådär 122 gripar eller 95 mantisar flyger mot 60% moral som värst.

Kudos till dig som uppdaterat mig dessa nyheter!
"oss som spelar" du spelar väl aldrig, det enda du gör är att dra ner IQ leveln i svenska forumet, tycker Tyskarna att du babblar i sagor också? :p
 

docprometheus

Active Member
"oss som spelar" du spelar väl aldrig, det enda du gör är att dra ner IQ leveln i svenska forumet, tycker Tyskarna att du babblar i sagor också? :p

Ryktas att... Ja jag doc, vet... att du har synpunkter.. perspektiv.. åsikter om mig doc i allting.. (Jag förstår dig).

Men ryktas det om att du möjligtvis inte... kan höja på nivån här i forumet? Jag är medveten om att jag jobbat med människor, är medveten om hur ett barn beter sig. Men är inte det dags för dig att lämna GTA V och börja umgås inom realistiska sociala struktur där du nu lever i "In Real Life"?

Kom igen nu xeet. Kom igen nu! jag vet att du kan... go go go!

Det Hailee nämnt var en kunskapsgivande diskussioner avsett att höja på medvetande då jag fullkomligt missat denna främsta tjusning när det gäller att bryta en belägring utan att bli utsatt av "moral-feber" vid varje flygning.

Skärp till dig nu!
 

xeet

Active Member
Ryktas att... Ja jag doc, vet... att du har synpunkter.. perspektiv.. åsikter om mig doc i allting.. (Jag förstår dig).

Men ryktas det om att du möjligtvis inte... kan höja på nivån här i forumet? Jag är medveten om att jag jobbat med människor, är medveten om hur ett barn beter sig. Men är inte det dags för dig att lämna GTA V och börja umgås inom realistiska sociala struktur där du nu lever i "In Real Life"?

Kom igen nu xeet. Kom igen nu! jag vet att du kan... go go go!

Det Hailee nämnt var en kunskapsgivande diskussioner avsett att höja på medvetande då jag fullkomligt missat denna främsta tjusning när det gäller att bryta en belägring utan att bli utsatt av "moral-feber" vid varje flygning.

Skärp till dig nu!
Om det finns en tolk som läser detta kan den personen gärna översätta så jag förstår vad han mummlar om ^^
 
Topp