Det ryktas...

xeet

Active Member
skriv så att man förstår vad du menar så kan jag reagera, jättevårt att reagera på nått som skrivs såhär dåligt
 

DeletedUser2937

Guest
Det ryktas att denna server suger megastor dase

Nejdå:) Rykas att du kan bjuda in spelarna i belle och sen köra över gegga/co istället för att våldta små spelare 24/7. Misstänker dom spökar ganska snabbt men du kommer garanterat ha kul fram till jul i alla fall:)
 

xeet

Active Member
Nejdå:) Rykas att du kan bjuda in spelarna i belle och sen köra över gegga/co istället för att våldta små spelare 24/7. Misstänker dom spökar ganska snabbt men du kommer garanterat ha kul fram till jul i alla fall:)
ryktas att man lever i nuet så kul fram till jul ser jag fram emot :)
 

Hyperionz

Active Member
Nejdå:) Rykas att du kan bjuda in spelarna i belle och sen köra över gegga/co istället för att våldta små spelare 24/7. Misstänker dom spökar ganska snabbt men du kommer garanterat ha kul fram till jul i alla fall:)
Ryktas att du ska sluta gråta så mycket :) du borde va glad att du och nogold kan dansa hand i hand med massa värdelösa pizzabagare i alla fall. Verkar vara smittsamt dehär med mur på belle dock.. Ajajaj
 

DeletedUser2937

Guest
Så klart att jag är glad. Ryktas att vi två har det riktigt mysigt här med pasta snubbarna:)

 

DeletedUser3572

Guest
Blir det någon Jul och Nyårs frid någon som hört något rykte
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att doc är medveten om att "Baron ..x" är noob i allting då dessa inte mött tuffare motstånd i en utsatt server utan att sänka de hela med "IQ-level" här i stora forumet utan att se vad baronen själv skriver här :)

Ryktas att jag saknar cspeete eller Zeesaard när det gäller att.. Planera, köra igång, sammanhållning under UV gång.

God jul på er mina fiender och möjligtvis till er 10 % vänner... (För allas reservation är matematiken inte min främsta sida)
 
Topp