Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

xeet

Active Member
Ryktas att man är lite nyfiken om det räcker med en spökning för lilla Castor <3

Ryktas att vi har rätt till att vara övermodiga när vi fick ett sådant proffs som dig att spöka, innan en månad spelad
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3483

Guest
Ryktas att ni fått lite mycket luft, det krävs ingen rätt till övermod för att vara övermodig, men har hört att högmod går före fall
smiley_emoticons_grin.gif
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att för mycket luft får du om du hyperventilerar därav får in för mycket syre i kroppen, detta innebär att blodkärlen drar ihop sig och vilket leder till en förminskning av blod som åker till hjärnan, vilket gör att hemoglobinets uppgift att transportera syre förminskas vilket resulterar att när du hyperventilerar så får du minskad koldioxidhalt i syret som når hjärnan vilket gör att du får mindre syre när du andas snabbare.
Och vi andas normalt här i vårt fina gäng.
Djungelskolans dagliga lektion, upprop, "Castormannen"?
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Det ryktas att Edward Blom inte tar saker allt för seriöst. Ovanligt mycket spökande från en allians som ska föreställa styras med den så kallade "järnhanden"
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Tror du missförstår vem som styr med den kallade "järnhanden" i alliansen
smiley_emoticons_grin.gif
 

DeletedUser3733

Guest
Ryktas att en fabrikör har börjat..
Får se hur länge jag finner intresse för detta spel.

Ryktas att tonen inte är alltför positiv och glädjande i den här tråden.
 

DeletedUser3629

Guest
Ryktas att tonen i forumet aldrig är positiv, men det gör den till väldigt intressant läsning till morgonkaffet
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

Cspeete

Member
Högmod eller inte ryktas det. Oavsett vad så viker sig EdwardBlom. Detta ser man tydligt när alliansen i fråga börjar rekrytera ännu mer kandidater som troligen kommer ta samma utväg som lilla castor. Jag anar ett mönster.

Det ryktas även att jag trodde vissa spelare bibehöll samma starka egenskaper till andra världar, men tydligen inte.
smiley_emoticons_lol.gif
Vi skyller det på Knaz istället, eller hur Rider? Eller ska vi säga wannabe storebror?
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Ryktas att även att en tam ton där fiendeallianser inte bråkar med varandra inte är en riktig GP-värld. Nästan så man önskar NoPo kunde komma hit, för att sitta med en påse popcorn när man läser inläggen mellan honom och herr Jamson
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser3602

Guest
Ryktas att man inte bör mata troll men allt du säger är ju för dumt för att inte få svar. Lite roligt att du pratar om att vika sig när världen pågått i 2 veckor, vem vek sig på korinth, vem byggde inte ut städerna enligt UV standard och föregick med gott exempel? Ryktas att det är slutet som räknas, inte starten
smiley_emoticons_smilenew.gif


Ryktas även om att ni rekryterat fler spelare än vad vi har så förstår inte den poängen heller. Ryktas även om att jag undrar hur min bror kom in i bilden? Han spelar ju knappt längre så han är ju inte aktuell?

Ryktas att ingen saknar NoPo när du tagit över kronan som grepolis största ordbajsare
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

docprometheus

Active Member
Aha nu ryktas det att jag börjar förstå varför Cspe (hur det nu stavas) Ze...r.. eller? Var lite på mig i top-listan då jag genom nick silius sade rakt ut vad jag tyckte om Ze...r..som ledare i Korinth. (Jag vet att man inte ska blanda ihop servrar)

Förhoppningsvis är du pånyttfödd som spelare parallellt med nick här i Marathon och lärt dig hur man bygger städerna inför UV och inte köra med stadsfester framför att pumpa på rv till UV. Även lärt dig att man ska vara aktiv i alliansforumet med pepp och kommendera alliansen kring byggnader under UV
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


(Jag är beredd på ev varning från moderatorer)
 

DeletedUser3729

Guest
Ryktas att edwardblom har tagit in en spelare som nydligen var bannad hur tänker dom nu?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

Cspeete

Member
Ryktas att det gick oförväntat snabbt att få igång detta forum genom att skriva provocerande gentemot EB^^ Ryktas även att EB rekryterar de som fått avslag från NLP.
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Gött att de hittade en annan allians
smiley_emoticons_smilenew.gif


Ryktas att jag inte anser mig själv vara en ordbajsare. Jag anser mig själv vara mer sofistikerad, lite som Homeros.
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif


Det ryktas att vår kära dansk troligen tröttnade på mina långa MM. Jag som trodde det räckte med "sjuttioelva" paragrafer om varför jag är bäst på att "ordbajsa"
smiley_emoticons_nicken.gif


Många har blivit felaktigt bannade, och vissa har inte blivit bannade alls fast dem brutit mot regler. Underligt det där kan man tycka
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Det ryktas att vår kära dansk troligen tröttnade på mina långa MM. Jag som trodde det räckte med "sjuttioelva" paragrafer om varför jag är bäst på att "ordbajsa"
smiley_emoticons_nicken.gif

Hade ju inte varit första gången någon har tröttnat på dina MM isåfall ;) ryktas det iallafall
 

Cspeete

Member
Hade ju inte varit första gången någon har tröttnat på dina MM isåfall ;) ryktas det iallafall
Det ryktas att mina MM är väldigt sofistikerade och mycket väl uttänkta.
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif


Enligt rykten är långa meningar där man inte har tid för att andas in den ledande dödsorsaken inom GP då det leder till syrebrist som då i sin tur gör att man dör vilket är något vi diskuterade så vänligt i vår fina chatt där jag predikade om Jerrys totala kärlek till en viss xeet fast det är enbart enligt rykten säger jag som försöker hitta på en lång mening som inte är väl strukturerad och troligen innehåller flera grammatiska fel.
smiley_emoticons_confusednew.gif
 
Topp