Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3729

Guest
ryktas att det är lätt att sätta ks på edwardblom allyn synd bara att det tyvärr var ett för svagt ks
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser3724

Guest
Det ryktas att denna ryktestråd börjar bli j*vligt het. Ryktas vidare att ryktesdiskussioner bör fortsätta hållas civiliserade och inte urarta till pajkastning i uppsatts form. Om någon vill ha ett exempel på detta kan man få läsa igenom tauvärldens 113 sidors rykten(rekord?).
 

DeletedUser3388

Guest
Det ryktas att denna ryktestråd börjar bli j*vligt het. Ryktas vidare att ryktesdiskussioner bör fortsätta hållas civiliserade och inte urarta till pajkastning i uppsatts form. Om någon vill ha ett exempel på detta kan man få läsa igenom tauvärldens 113 sidors rykten(rekord?).
Ryktas om att det är själva meningen med ryktestråden, att det ska vara pajkastning :D
Vill man inte läsa om sånt så får man helt enkelt undvika ryktestråden, svårare än så är det inte.
 

DeletedUser3724

Guest
Ryktas att jag inte vill bli missförstådd; pajkastning som är kort och koncis, gärna träffsäker, uppskattas starkt av undertecknad och är definitivt syftesenligt.
smiley_emoticons_grin.gif


Uppsatslånga inlägg kring vem som terroriserar vem? not so much
 

Cspeete

Member
Det ryktas att flera KS sänks, men flera KS överlever - fast var vet jag inte ännu då jag har fullt upp med att fundera på vilken smak jag vill ha på min paj
smiley_emoticons_nicken.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas att främmande makter gillar grunda på min start ö
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att grepolis mår bättre med handlingskraftiga spelare i självaste spelet framför "snacka i nattmössan"

Seså ut med er och slipa svärd, lägga dit titan förstärkningar på bågar, vilda upp hästar fullt med "ryss-femmor", smörja båtarna fullt med vaselin-liknade-gegga som får båtarna gliiiiida ännu snabbare.

Regal! Abteilung Angriff!!
 

DeletedUser3730

Guest
Debut för lilla mig då :) Ryktas att en ally på ca 30st har svårt med sina spökisar mot 4st, oj vad ni blöder trupper men tackar för dessa generösa kp , dock bara ett rykte med mycket sanning ;)
 

xeet

Active Member
Det ryktas att du är rank 19 i kämpar
Kan inte varit så mycket trupper som dog med andra ord ^^
Kom tillbaka när du är top 10 kämpar ^^
 

DeletedUser3729

Guest
ryktas att många här har använt X4 kp buffarna så finns inget o skryta om där
smiley_emoticons_irre.gif
 

xeet

Active Member
Ryktas att det syns ganska tydligt vilka som använt och vilka som inte använt sitt 4x ;)
 

DeletedUser3730

Guest
Det ryktas att du är rank 19 i kämpar
Kan inte varit så mycket trupper som dog med andra ord ^^
Kom tillbaka när du är top 10 kämpar ^^
Ryktas att jag bara pratade om kp och inte nån rank, så lite glad få man väl vara för det :) men du är förlåten, är ju lördag så antar du kanske smakat på starkare drycker :rolleyes::rolleyes::rolleyes: Ha en trevlig lördag på er :)
 

xeet

Active Member
Ryktas att jag är nog gammal att köpa eget nasto :)
Om ryktet är sant eller ej återstår att se ;)
 
Topp