Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3679

Guest
Det ryktas att det är bättre hastighet här än på Juktas
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

DeletedUser1742

Guest

DeletedUser2601

Guest
You forgot the biggest part, traitors, cheats and the begging part in the beginning.
But hey, that's not the point right?
Ryktas att nej, huvudsaken är ju att de spöade Agony även fast de behövde fuska och dra till fula åtgärder för att kunna göra det, duuuuuh :p
 

DeletedUser3679

Guest
För övrigt ryktas det om att denna tråd gäller Juktas så alla tidigare misstag kanske kan skrivas i annat forum under tiden vi hoppas på upprepning
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att Söderbröder har lyckats med det jag trodde skulle vara omöjligt, fylla en allians till max
 

DeletedUser3682

Guest
Det ryktes at når du får ks i en by hos sticky så blir han til ghost..
smiley_emoticons_grin.gif
 

DeletedUser3669

Guest
Det ryktas att det är mer än 80 spelare, då till och med Mysticos lilla allians hjälper "söderbröder".
smiley_emoticons_irre4.gif
Kan inte vara lätt, men att Mystico bildar pakter är väl ingen nyhet?
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3682

Guest
Det ryktas att det är mer än 80 spelare, då till och med Mysticos lilla allians hjälper "söderbröder".
smiley_emoticons_irre4.gif
Kan inte vara lätt, men att Mystico bildar pakter är väl ingen nyhet?
smiley_emoticons_freu-dance.gif
Ryktes at soderbroder muligens pakter med Hjortronstället, da de angriper sammen..
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

DeletedUser3565

Guest
Är det rätt att alla ens 150 bs i byggkön ska försvinna i tomma intet och mina besvärjelser som förbättrad råvaroproduktion, lyxbostad och min bs buff ska försvinna för att man snajpar ett ks med off ryktas det.... blev fan riktigt salty påriktigt
 

DeletedUser2601

Guest
Ryktas att aj... Inte ens kul att läsa att något sådant hänt :(
 
Topp