Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3669

Guest
ryktas att ränderna aldrig gå ur...en gång fulspelare alltid fulspelare..alla mot new world?
smiley_emoticons_viking.gif
Äh ge dig, väx upp
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 

DeletedUser3680

Guest
Det ryktas om att det blir en sommar i Ryssland. Så himla gött är det!
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att docprometheus fick en riktig fulsmäll mot ansiktet och lärde sig bums att det finns spelare som docprometheus aldrig någonsin kommer spela ihop i kommande världar.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att folk glömmer bort att byten mellan allianser och skapandet utav nya under starten utav en värld inte alls är något konstigt fenomen på grepolis.

Senare byten emot slutet av en värld kanske kan ifrågasättas men i starten tycker jag inte att det är konstigt.
 

DeletedUser3680

Guest
Ryktas om att det är mer sättet man sköter det på som upprör folk.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas om att det är mer sättet man sköter det på som upprör folk.

Ryktas att jag inte förstår vilket sätt folk är så upprörda över? Oavsett om man lämnar eller ej kommer det anses "fel" av sin forna allians.

Jag förstår att folk är sura men som sagt bättre att detta skedde nu och inte om några månader etc.
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att man måste verkligen vara insatt i de hela att få grepp i de hela. Snacka går alltid.

Detta som skedde var på djupet!

Fortsätt gärna snacka och komma med roligare rykte än att inta försvarställning hela tiden.

Må bästa allians vinna. Juktas kommer bli en intressant och aggressiv server fullt med karaktärspelare trots nya nick bakom sig.
 

DeletedUser3680

Guest
Ryktas att jag inte förstår vilket sätt folk är så upprörda över? Oavsett om man lämnar eller ej kommer det anses "fel" av sin forna allians.

Jag förstår att folk är sura men som sagt bättre att detta skedde nu och inte om några månader etc.

Ryktas att det inte stämmer överhuvudtaget. Hade Knaz varit ärlig ifrån början så hade vi inte reagerat på samma sätt. Han fick en ledarroll och valde ändå att gå bakom ryggen på hela sin allians som den falska person han visat sig vara. Det är fegt och det är något jag inte tål.
 

Knaz

Active Member
Ryktas att folk verkligen är trångsynta. Att jag ska vara ärlig från början? Det har jag varit, planen från början var att köra med sticky. Men när det visar sig att spelare och allians inte är på den nivå jag vill vara på så är det klart jag letar andra alternativ? I fredags började det snackas lite löst om en ny allians, söndag eftermiddag tog vi ett beslut. Det är fakta. Sen om ni inte vill tro på det är det erat problem. Jag sover gott om nätterna iaf. Men varför hatar ni inte på de andra som lämnade efter oss som bildade ny?

Skippa skitsnacket nu och kom in i matchen.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

docprometheus

Active Member
giphy.gif

giphy.gif


När en ledare tittar på en allians, anser ledaren att alliansen inte håller måttet, tittar ledaren i smyg efter andra alternativ och sedan sticka till en ny ombildade allians som planeras i korridoren.

Klart diskuteras det dagar i förväg att grunda upp viktiga positioner på världen (som tar dagar att genomföra) och sedan sticka. Klart sover man gott om nätterna, självklart! När man inte besitter förmågor att se sig själv i spegeln besitter man förmågan att se saker åt andra hållet och glömma bort egna handlingar och agendor.

Allting som man ser, är alltid skitsnack. Allt är alltid skitsnack. Jag är innerligt glad att jag har fått se din riktiga jag. Relationen som vi byggt upp ihop har du bara raserat.

Härefter tänker jag inte ens sänka mig ned till din nivå, inte ens en enda millimeter, hur du än försöker och vrider eller vifta bort saker och ting!
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att nu får det väl räcka! Doc du kan inte sitta och säga åt mig att inte skriva om ämnet och avsluta det hela och sen fortsätta att provocera? Det är dubbelmoral, hyckleri, you name it.

Knaz blev utkallad av din kollega när hans namn blev utlagt och får därför en chans att svara medans du redan har gjort din poäng tydlig sen innan. Att upprepa sig i nya ord om samma sak bidrar inte någonting till det hela. Nej vi vet att du är sur och han har tappat din respekt osv. Okej men då får vi väl gå vidare. Detta är ett spel och förblir på det viset med.
Ni får ha era konspirationsteorier om masskopi i flera dagar eller sen start. När ni kommer på hur ni tror de var får ni gärna pm:a mig och kommer enbart ge er svar fel/rätt som svar. Endast då får ni svar på era hypoteser från mitt håll.
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att jag lyckades trampa på en öm tå.

Vill du fortsätta agera en pappa och dra någon bakom din "skyddade sfär" så gör det! Men mot mig går det inte lilla pojken!

Ja du har rätt i att tråden kan spåras ur rejält och härefter lovar jag er övriga att jag ska inte larva mig i fortsättningen och inte komma mer med "småpojke-gnäll"

doc out!
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att jag inte faller för dina härskartekniker =)

Ha en fortsatt trevlig dag och njut att Sverige är i VM =)
 

DeletedUser3681

Guest
Nej det behöver du inte göra, du har egen vilja och egna tankar.
-----------------------
Ja här ska det firas med rejält fylla och reta mina italienska vänner.

Detta är inget rykte vill jag påstå som är nog grunden till denna tråds funktion ryktas det =)
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att värre saker har hänt på Grepolis, tycker att det hela har gått för långt.

Att ta det här personligt är helt fel, likväl att man bildar en uppfattning om en person grundat på aktioner i grepolis (när servern trots allt knappt är två veckor gammal).

Jag menar, har man spelat grepolis ett tag så har man upplevt hundra saker som är värre än det här. Men aja, är väl ingen idé att diskutera.

Daje Dzeko.
 
Topp