Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3660

Guest
Ja vafan, Servern är 2 veckor gammal. Klart man får göra vad man vill kommer aldrig vara någon som tyglar fast än. Är det denna resa dem vill ta ingrom servern får dem göra det också. Vi kan inte direkt stoppa dem genom att snacka skit här det får ni göra i spelet. Kändes bara att saker behövde redas ut.
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas... Det ryktas bla bla.

Men vid hela Londons pruttar? Försöker du slänga vatten eller bensin på elden?

Jag har upplevt värre saker, men denna tar priset! Då jag stod med svansen mellan benen när jag försökte få in Mr A till alliansen efter en tids övertygelse och samtidigt berätta positiva saker för Mr B hur bra och duktig Mr A är i spelandet och i sitt ledarskap.

Efter allt står Mr B med ögonen på mig och undrar vad som händer när Mr A sticker iväg helt plötsligt med nybildade allians och nygrundade städer i strategiska placeringar. Det är jag som får smällen i allting. Endast jag!

Härefter är det sista inlägg från mig rörande fjortisgroll.

Och du Saltwater försök inte slänga ännu mer bensin i elden för jag vet vad du är kapabel till.

Och en gång till lycka till.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att jag får skriva hur mycket jag vill i detta ämne och den enda som har använt en mindre mogen ton är tyvärr inte vi doc.
 

Knaz

Active Member
Ryktas att sticky halkade ner några steg längre än vad jag trodde. Ner till terror steget. Ryktas att det är ett patetiskt agerande.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att sticky halkade ner några steg längre än vad jag trodde. Ner till terror steget. Ryktas att det är ett patetiskt agerande.

Detta är ett ganska otrevligt rykte. Speciellt från en allians som klagade på italienarna och deras sätt att spela :( Men vad ska man säga ryktas det om än att man hoppas att det inte stämmer och om det gör så att de som utför sådant får sin plats i hörnet med en dumstrut!^^
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att behandla andra som ni själva vill bli behandlade
 

Knaz

Active Member
Ryktas om att jag undrar vad nasto gjorde för att komma in i dragons? Ryktas om att han verkar veta hur man ska göra.
 

DeletedUser3682

Guest
Ryktas att Legondra slickar röv för att komma in i TNW....
Ryktas om att jag undrar vad nasto gjorde för att komma in i dragons? Ryktas om att han verkar veta hur man ska göra.
smiley_emoticons_nicken.gif
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas att knaz kanske skulle tänkt på konsekvenserna av att byta?? skulle vi låta er vara tänker du?
hade man haft lite moral hade man åtmindstone gett bort städerna på våra öar.

väljer man att bara klippa banden och sätta sig på tvären..ja då blir de kanske problem..

vet inte vad du menar med terror riktigt??

van vid att inte bli anfallen kanske..vem vet

ryktas vidare att gårdagens trots allt var en dag att fira..sverige till VM!

den här världen kan bli intressant
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att Zlatan skall återvända till Sveriges landslag nu när de ska spela VM. Fyfan vad gött!

Sedan gissar jag på att Knaz var medveten om att han skulle bli anfallen, men antalet anfall står ju inte i proportion till hans agerande. Men fokusera på det första stycket, för Zlatan är viktigare.
 
Topp