Det ryktas...

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att detta fick någon äta upp....

Det ryktas att detta är en sanning med modifikation. Denna någon fick dricka upp det... Jag menar, Botten upp!
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att världen förstörd fr.o.m imorgon, event påväg! Tjoho...
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att man gillar detta event ;) Tack Innogames för att man får spendera mer guld.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3448

Guest
Ryktas att detta spelet blir tråkigare för varje server som går, kanske ska kalla det guldpolis snart
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att du får kalla de va du vill!
Ryktas att guldet kommer användas flitigt
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Du vet jerry att man är kallad pojken med guldbyxorna!
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att balbis borde donera 50% av sitt guld till sin kära vän andy
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3586

Guest
Det ryktas att Rider äntligen fick stanna kvar i början, å slapp bli nollad
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser2601

Guest
Ryktas att den här gången blev det inget problem med servrarna...
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


Fast man vet dock inte... Kanske händer lite längre fram...
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att som ni säger, Rider "slapp bli nollad" på grund av servrarna. ;) Så det är faktiskt en underbar syn att se hur Rider har så många städer
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Men men, peppar peppar, snart kanske han råkar ut för samma sak som sist? Fast i en större skala?
smiley_emoticons_frown.gif


Hur som helst. Det ryktas att jag hoppas alla verkligen kämpar i eventet. För annars kommer kanske Ninisarna ikapp? Jag menar, vi är trots allt kaniner... Eller?
smiley_emoticons_viking.gif
<- Notera den långa pausen där "emojin" är "förvirrad", och det är så förvirrade ni kommer bli innan ni förstår vad jag menar ;)
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att eventet är ett skämt då det inte gynnar oss med få medlemmar utan enbart mass-invite allianserna. Ligger 1a på den individuella ranken men kommer nog aldrig få ett utav priserna pga upplägget.
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas får gratta Benedictus med bra tajmingar :p

och ryktas att man gillar inno ännu mindre nu =)
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att eventet är ett skämt då det inte gynnar oss med få medlemmar utan enbart mass-invite allianserna. Ligger 1a på den individuella ranken men kommer nog aldrig få ett utav priserna pga upplägget.
Det ryktas att jag tycker lite som dig, men är ändå lite oense om det ändå. Detta event är mer skapat för alliansen, för teameffort i alliansen som jag förstått det, istället för de vanliga med att varje spelare kör solo i alliansen, och att man då kan få en SP varannan dag. Det är ju då Inno mjölkar ur oss på guld...
Men detta event behöver man inte gulda för att komma högt upp i ranken. Man behöver enbart spela strategiskt för att klara det. Dock krävs det att man kör några lopp per dag, för att få lite extra enheter och andra buggar om man kör slut på dem fort, alltså får man lägga lite guld då.
Men vill man ha flyg eller ss lagrat i förrådet så får man verkligen lägga ner lite pengar på det. Men inte så farligt som de vanliga ändå :)

Det ryktas att detta event känns lite mer balanserat om man tänker på hur mycket man får, men det är enbart ett rykte. <3

Ryktas får gratta Benedictus med bra tajmingar :p

och ryktas att man gillar inno ännu mindre nu =)

Det ryktas att jag inte tror på vad Påvarna säger, eller det jag kan tolka på ditt rykte.....
De kan inte belägra av dig Rider... För då måste gp ha buggat, för din tajmingen är nog en av de sjukaste jag någonsin sett.... Nästan så man vill tro att du är en robot ibland, eller jag menar gud...
gp-tajming-gud........
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif

Mina sympatier går till dig Rider
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
<3

MVH zeesard
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att det är mobbning för oss ensamma spelare utan många vänner Z. De kunde ha haft något pris för min del att sikta emot men men....

Ryktas att jag om 1 dag kommer få det svårare att ta städer som sagt D:
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att jag är mest förvånad att dom kör 2 halloween event
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas mkt men det ryktas också att serverns MRA ligger +2 städer på Serverns enda PMA.

Ryktas också om att det är en väldigt mysig stämning hos högmässodyrkarna.
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag är på bus humör vem kommer drabbas idag tro:p
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att det är mobbning för oss ensamma spelare utan många vänner Z. De kunde ha haft något pris för min del att sikta emot men men....

Ryktas att jag om 1 dag kommer få det svårare att ta städer som sagt D:

Så sant så sant, men så går det om man kör ensamvarg, ryktas det ;) <3

Du kan väl sikta emot att vara bättre än alla andra?
smiley_emoticons_viking.gif


Jo, tyvärr Jamson, det kommer du nog... Men vi får hoppas att mängden deffallianser på denna värld är lite lägre än på Tau
smiley_emoticons_grin.gif
För då kanske det inte spelar så stor roll?
smiley_emoticons_cyclops.gif
 
Topp