Det ryktas...

DeletedUser1759

Guest
Det ryktas att ni "gamla" spelare som bara tjuvläser forumet är som den där släktningen som man normalt sett inte träffar under året, men när det bjuds på mat, vid exempelvis kalas, så står denne på trappan och är redo att knacka på dörren...

Sedan så hoppas jag verkligen att du saknar mig DQ, annars kommer jag inte bjuda på kakor från kakburken nästa gång du är sugen på kakor
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif

Kan inte mer än att tycka att de ryktet kanske är lite sant ;)
Ryktas att jag kanske saknar dig min "odrägliga" lite för ivrige o otålige "tvillingson" .. Som nu knyckt kakburken sin "tvillingbror".. Hoppas ni är snäll mot er lillebror nu när storebror rymt hemifrån ..
smiley_emoticons_irre.gif
Hur kunde du Geggis
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att man tackar och bockar när den man anfaller sätter ''Tillbaka från Underjorden'' på mitt anfall:cool:
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att Topp 25 består utav 23 platser utav allianser som börjar på bokstaven "B" =)
 

DeletedUser1742

Guest
Det ryktas att InnoGames numera har hedrat Beta's vinnare!
Vi tackar hjärtligast för den fina gesten!

MVH
EssetOne
Korinth
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att jag tycker Jamsons allians ska byta namn till ett namn som börjar på B, så att alla spelare i topp 25 är med i en allians som börjar på B.

Men, sedan får ni i topp 25 sätta fart, för snart kommer en Göllig Ninis in på plats 25 om ni inte passar er!
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Det ryktas att i detta nu, när jag författar detta rykte, så fattas det bara några ynka poäng innan detta sker. Det ryktas att ni får sätta fart! Annars kommer Ninisarna börja föröka sig i sin speciella "incest incest familjefest" ...
smiley_emoticons_hydra.gif
 

DeletedUser1759

Guest
Det ryktas att jag tycker Jamsons allians ska byta namn till ett namn som börjar på B, så att alla spelare i topp 25 är med i en allians som börjar på B.

Men, sedan får ni i topp 25 sätta fart, för snart kommer en Göllig Ninis in på plats 25 om ni inte passar er!
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Det ryktas att i detta nu, när jag författar detta rykte, så fattas det bara några ynka poäng innan detta sker. Det ryktas att ni får sätta fart! Annars kommer Ninisarna börja föröka sig i sin speciella "incest incest familjefest" ...
smiley_emoticons_hydra.gif

Ryktas att En Gööööllig Ninis redan är rank 25 ;) För en annan slapp Ninis inte kan göra det han ska
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att som jag ryktade om tidigare, när jag varnade er om att en Ninis skulle komma in i topp 25 om ingen av er sätter fart.
(Det ryktas att jag gör en liten sidonotering. Jag kom o tänka på Idas sommarvisa när jag skrev första meningen. "Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte någon sätter fart"
smiley_emoticons_lol.gif
)
Men mycket precis som jag ryktade. EN Ninis har kommit in på topp 25, och mycket väl så har Ninisarna förökat sig... "Incest Incest Familjefest"
smiley_emoticons_hydra.gif


Det ryktas att det nu inte är långt kvar tills Ninisarna har 2 spelare på topp 25... Vart ska detta leda?
smiley_emoticons_viking.gif




Det ryktas sedan att jag tycker det är konstigt att "Botten Upp" nu om det stämmer, inte kan hålla en belägring. Jag menar, med tanke på vissa av spelarnas historia, så är jag förvånad att de inte har tillräckligt med deff redan? Fast jag vet inte, har inte sett några rapporter, så kan inte riktigt säga att det var de som hade för lite deff, eller de som bröt, som hade för mycket off, eller för mycket guld.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 
Topp