Det ryktas...

DeletedUser277

Guest
Ryktas om att du får vara Mamma åt en speciell person i din allians Grinder :rolleyes:
Ryktas att med lite fakta så kanske du med förstår du med gamle vän
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att ännu en värld är död...

Ryktas också att det tog kortare tid än jag förväntat mig för Legondra att dra till Benedictus...
 

Legondra

Active Member
Ryktas att ännu en värld är död...

Ryktas också att det tog kortare tid än jag förväntat mig för Legondra att dra till Benedictus...

Ryktas att du oftast är bättre än mig på att byta allianser, nu finns det en orsak till detta byte och det vet du nog också om du tänker efter lillen
smiley_emoticons_bussi2.gif

Sen så tror jag inte en server faller ihop för att lilla jag byter allians :)
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att världen inte dog på grund av dig, Legondra.

En gång har jag bytt "sida" på Grepolis, men visst, jag är grym på att göra det.

Ryktas också att Benedictus sysslar med terroranfall och översittarfasoner. Snyggt
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att byta sida är inte nått jag har sysslat med heller, men visst jag gör det tydligen ofta för att det nu hände en gång
smiley_emoticons_afraid.gif
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att mycket hände på mina 48 timmar SL :eek: men att säga att världen är död är väl dagens överdrift
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att jag håller med Andrytheking servern är INTE död på lång sikt...
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att du oftast är bättre än mig på att byta allianser, nu finns det en orsak till detta byte och det vet du nog också om du tänker efter lillen
smiley_emoticons_bussi2.gif

Sen så tror jag inte en server faller ihop för att lilla jag byter allians :)

Det ryktas att Simone Zaza kanske är en alliansbytare, som byter allians ofta, enligt dig. Men nu är det väl du som har bytt allians? :) Och inte Simone? Vad är det du försöker säga när du kastar över det på honom? Han har väl inte gjort något nu? ;) Du blir inte mindre skyldig om du säger som du gör? Eller?
 

DeletedUser2496

Guest
Det ryktas om att server inte är död och att om nu simone tycker det kanske han med vänner inte ska försöka bedriva diplomati med allt och alla som rör sig? :O

smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att byta allianser är rätt vanligt och egentligen inget problem om man gör det på rätt sätt
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser3588

Guest
Ryktas att det är mycket gråt fram och tillbaka och att många har gett sig in i leken utan att leken tåla.
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

Legondra

Active Member
Det ryktas att Simone Zaza kanske är en alliansbytare, som byter allians ofta, enligt dig. Men nu är det väl du som har bytt allians? :) Och inte Simone? Vad är det du försöker säga när du kastar över det på honom? Han har väl inte gjort något nu? ;) Du blir inte mindre skyldig om du säger som du gör? Eller?

Ryktas att jag inte försöker kasta över det på honom utan endast försvara mig eftersom han tog upp det här, vilket jag tycker att var onödigt av honom då han inte har nått med varken alliansen jag lämnade eller den jag är i nu att göra
smiley_emoticons_irre.gif
Om man nämner mitt namn här tycker jag att jag får ge svar på tal? Eller jag kanske enligt dig bara skall sitta tyst?

Ryktas att byta allianser är rätt vanligt och egentligen inget problem om man gör det på rätt sätt
smiley_emoticons_oh-no2.gif

Ryktas att jag gav er städerna ni ville ha utan att kämpa emot, istället hjälpa er genom att tömma dem etc, vet inte hur mycket schysstare jag skulle ha kunnat göra det? Skulle också ha kunnat lämna utan ett ljud och suttit och kämpat för att hålla städerna, det däremot skulle inte ha varit schysst
 
Topp