Det ryktas.....

DeletedUser3251

Guest
AH med andra ord ryktas de att den är död, haha roligt server dock
 

DeletedUser3582

Guest
om det ska bli liv i denna server så vore det trevligt om folk ville ryktas lite eller skriva listor men är lite väl dåligt med det ryktas det
 

DeletedUser3176

Guest
ryktas att kanske vi ska fixa listan på Top 10 spöken
smiley_emoticons_winken4.gif
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att ALLA .se servrar blir ”sönder-paktade” innan dom ens startas, så dom flesta tackar för sig och ger utrymme för spelare som ”glida med” Sen har ”fusket” med ”bot-program” spridit sig och suporten kan tydligen inte identifiera detta vilket gör det än mer ointressant att fortsätta på dessa servrar. Det ryktas även att vissa apor kör dubbelspel för säkra sin överlevnad. ;)

Jag tackar för mig ser fram emot reaktioner från alla som inte ”vågar” :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att ALLA .se servrar blir ”sönder-paktade” innan dom ens startas, så dom flesta tackar för sig och ger utrymme för spelare som ”glida med” Sen har ”fusket” med ”bot-program” spridit sig och suporten kan tydligen inte identifiera detta vilket gör det än mer ointressant att fortsätta på dessa servrar. Det ryktas även att vissa apor kör dubbelspel för säkra sin överlevnad. ;)

Jag tackar för mig ser fram emot reaktioner från alla som inte ”vågar” :)
Det ryktas även att vissa skarpa tungor hävdar att spelare som är mer aktiva kör med flera konton, vi kan säga 7 stycken bara för att ta en siffra i luften. Enligt samma klinga hävdas det även att spelare som är bättre och aktivare använder någon anfallsbot för att tajma sina attacker. Är det inte lika bra att erkänna att man inte är bättre än att komma med sådana här löjliga konspirationsteorier?
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det inte är helt normalt att 70 anfall landar samma sekund. Oavsett hur skicklig man är :p Det ryktas även att bildbevis finns. Samt ryktas att om ni vill se dom är det bara att be om det :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det inte är helt normalt att 70 anfall landar samma sekund. Oavsett hur skicklig man är :p Det ryktas även att bildbevis finns. Samt ryktas att om ni vill se dom är det bara att be om det :)
Det ryktas att jag ber om bevis på fusk. Inte tur i tajming.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det här med att komma med bevis på fusk var en övermäktig handling. Det är iofs ingen överraskning att detta par kommer med anklagelser mot andra spelare. Att andra medlemmar i deras allians däremot tar efter deras beteende är för mig en gåta.
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att jag gärna hade sett dessa bildbevis på 70 anfall på samma sekund.
 

DeletedUser3582

Guest
det ryktas om att servern sakta håller på att vakna från sin dvalao_O
 

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att det ej händer något här! tack för städerna typ
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att GL inte behövde de städerna ändå. De samlade bara på sig en massa onödig deff när de ändå inte användes ☺
 
Topp