Det ryktas.....

DeletedUser2477

Guest
Ryktas att denna nya värld är öppen och man önskar alla lyka till, glöm inte putsa rustningen och laga seglen :) denna server är snabb :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3574

Guest
Det ryktas att denna värld inte har någon nattbonus :D
 

DeletedUser2477

Guest
ryktas att lol, ska kolla upp det :p bra observation, tack
 

DeletedUser3574

Guest
Ryktas att det är väldigt låg fart i forumet för denna hyfsat snabba server.
 

Legondra

Active Member
Ryktas om att det finns massa nytt mysigt folk
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser3276

Guest
ryktas att man kan göra av med guld snabbare än nånsin om man inte har några spärrar, det har dom jobbat hårt med sen sist ser jag!
 

Geggan

Active Member
Ryktas om att det inte guldats mycket i den här starten jämfört med vad folk brukar Hoken ;)

välkommen tillbaka btw
 

DeletedUser3575

Guest
Det ryktas att jag tycker det är förbaskat tråkigt när alla börjar alliera sig innan ens 2 veckor gått! Är ju en ren omöjlighet att ta städer när 2-4 deffar varandra!
 

DeletedUser2975

Guest
Det ryktas att Städskrubben har samma slagkraft som 2-4 :)
 

DeletedUser3490

Guest
De ryktas om att dom tre största allianserna i top 3 ranken är under samarbete mot alla andra som massrekyterar och iap sig

Fegt som:mad: ... tycker man
diplomatiska strategier dödar servrarna och speciellt när man tallar om dom tre största i ranken.
får lyst att spöka upp mig här med alla akademier
 
Senast redigerad av en moderator:

Geggan

Active Member
De ryktas om att dom tre största allianserna i top 3 ranken är under samarbete mot alla andra som massrekyterar och iap sig

Fegt som:mad: ... tycker man
diplomatiska strategier dödar servrarna och speciellt när man tallar om dom tre största i ranken.
får lyst att spöka upp mig här med alla akademier

ryktas om att du måste lära dig att ta reda på fakta innan du börjar anklaga! :)
ryktas om att du brukar skaffa storförbund mot 1a alliansen, spöka på du :)
 

DeletedUser3276

Guest
ryktas om att man "Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt."
 

DeletedUser3490

Guest
ryktas om att du måste lära dig att ta reda på fakta innan du börjar anklaga! :)
ryktas om att du brukar skaffa storförbund mot 1a alliansen, spöka på du :)

anklagar ingen broder och faktan kommer från en av er men jag säger inte vem hihih;)

det ryktas
Nu får man höra att allt samarbete avbröt under natten men att nya akademier har skapats
av samma förbund så. same shit är det fortfarande i alla fall
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
anklagar ingen broder och faktan kommer från en av er men jag säger inte vem hihih;)

det ryktas
Nu får man höra att allt samarbete avbröt under natten men att nya akademier har skapats
av samma förbund så same shit
Det ryktas att du har fel. Medlemsantalet i de sk "förbunden" sjönk från 60 till 25 spelare. Övriga 35 har Städskrubben med förbund rekryterat vilken gör dessa till de överlägset största på servern sett till antal spelare
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser3348

Guest
Det ryktas att du har fel. Medlemsantalet i de sk "förbunden" sjönk från 60 till 25 spelare. Övriga 35 har Städskrubben med förbund rekryterat vilken gör dessa till de överlägset största på servern sett till antal spelare
smiley_emoticons_smilenew.gif
Fast nu ryktas det att du är den som är ute och cyklar, till att börja med snopers, 28 spelare. Städskrubben rekryterade 6st under kvällen
smiley_emoticons_lol.gif
 
Topp