Det ryktas.....

DeletedUser2034

Guest
Ryktas att deff aldrig är onödigt
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser2034

Guest
om ni behövde inte dom varför deffa med 12 k bir och 12 k md
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
Det ryktas att krobbe inte är med i GL och inte hade deff i städerna utan att hen menade att det var meningslöst av GL att deffa städerna som de ändå inte använde? om jag inte tolkat det fel?
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas om att det inte är någon hit att skicka över 250 bs i ks anfallet , dock kanske det inte är det bästa att tömma en stad på deff innan revolten är över :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att DiaperWarriors är den klart argaste alliansen
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
Sluta gnäll efter varje anfall ni får och börja kriga istället
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser3176

Guest
ryktas att flickorna blev ledsna
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
ryktas att det blir ingen paj idag
 

DeletedUser2597

Guest
Haha jävlar vad duktiga ni är på att tajma era anfall.. Ryktas att jag vill veta hur ni gör? Ryktas att jag spelat i flera år och skickat fler anfall än dom flesta men aldrig lyckats med något liknande. Hatten av för er grabbar!
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif


b64e00662e.png
 

DeletedUser3137

Guest
Tackar tackar! Ryktas att det alltid kul när sånt uppmärsammas, inte minst av fienden! :D Ryktas att om jag ska vara ärlig så var det nog mest tur, synd bara att det inte räckte hela vägen, blev "Internt Fel" på ett BS anfall så vi snubblade på målsnöret :( Ryktas att fler chanser kommer, och då ska resultatet se anorlunda ut! :p
 

DeletedUser3403

Guest
Det ryktas att det är väldigt tyst här. Kan det bero på att det händer så mycket på Byz?

girl_manicur.gif
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är väldigt tyst här. Kan det bero på att det händer så mycket på Byz?

girl_manicur.gif
Det ryktas att det enda som har hänt är väl att några har lämnat ett sjunkande skepp för att ansluta sig till ett som snart går samma väg till mötes som DW.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser3137

Guest
Det ryktas att jag inte visste att NPA plockat in spelare från MI
whistling.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3137

Guest
Ryktas att när sjunkande skepp kom på tal så kopplande jag såklart direkt till MI och NPA
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att när sjunkande skepp kom på tal så kopplande jag såklart direkt till MI och NPA
Det ryktas att det är kul att ni får slå er för bröstet och vara kaxiga över en erövrad stad, den glädjen delar vi gärna med oss av.
 

DeletedUser2034

Guest
Det ryktas att ni är så modiga i NPA, krobbe som alltid har haft så mycket mer poäng än alla andra och trots det så har ni bedrivit samarbete med andra allianser.. Sedan att ni skrivit att ni anfaller och krigar med vem ni vill är falsk marknadsföring och ni borde antingen ändra det eller sluta upp med att pakta med andra. Ni har flera spelare jag gillar/respekterar men vad gör ni med de? Hade ni inte varit så fulla med skit hade jag gått med er för länge sedan. Man ska fan leda sina spelare inte tvinga runt de som slavar.

Allt jag kan säga är att det ligger i era händer om NPA kommer sluta som vinnare eller inte. Om ni vinner/förlorar är inte på grund utav era fiender utan bara er själva. Ni har för bra spelare och för stort försprång för att inte hålla ert öde i egna händer. Men så som ni gör så ser jag inte hur ni ska hålla ihop er skit under så pass lång tid som är kvar.
Enligt min mening är det omöjligt att ni kommer hålla. Enligt er är det omöjligt att ni inte kommer hålla. Vi får se vem som har rätt i slutändan.

Men om jag inte var tydlig med det så detta är ingen attack på någon spelare i NPA, bara alliansen i helhet, så vill inte ni tar illa upp av det jag skrivit.
All lycka /// R45
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att alla har rätt att tycka som de vill. Men att vi ska ha något mer samarbete än med MI stämmer inte, det borde ju resten av allianserna veta eftersom ni har paktat ihop er mot oss.
Att vi driver på våra spelare som slavar håller jag inte heller med om, tvärtom så är det väldigt fritt att kriga som man vill i vårt förnbund.

Have a nice day!
 

DeletedUser2034

Guest
Det ryktas att jag bara menade att om man ska skryta på sin alliansprofil om att man anfaller vem som, när som så är 1 förbund fortfarande 1 för mycket. Hade älskat att kunna köra utan förbund mot er men som jag nämnde innan är ni för bra/har för stort försprång för att inte bedriva samarbete mot er även om förbund inte är något jag vill ha inom top 4 allianserna på någon värld. Vill du ha bevis på att det måste finnas samarbete mor er kolla bara hur "lätt" det går när ni har era offensiver mot oss. Så att köra utan förbund är tyvärr en omöjlighet i dagsläget.

Att vi driver på våra spelare som slavar håller jag inte heller med om, tvärtom så är det väldigt fritt att kriga som man vill i vårt förnbund.
Detta är endast spekulationer självklart, bara ni kan veta hur det egentligen är och att ni kör de som slavar kanske är lite väl att ta i. Men det är intrycket jag fått iaf, kan mycket väl vara fel som du säger.
Skulle gärna vilja veta vem av alla spelare du är med, jag är lite noob på folks olika nicks etc men är kul med lite aktivt folk här i forumet
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att jag är lite törstig och tog mig ett glas CitronSaft och lutade mig tillbaka i stolen för att läsa lite i detta forum
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3582

Guest
Det ryktas att blåbärspaj slutar för gott med grepolis eller tills inno kan lösa problemet med bootar.
 
Topp