Det ryktas...

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att alla vet att tjuppen har inget heder och bara hoppar runt mellan alliansen, men detta är ju bara ett rykte
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att alla vet att tjuppen har inget heder och bara hoppar runt mellan alliansen, men detta är ju bara ett rykte
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Ryktas att jag instämmer till 110 %. En allians som tar in honom visar bara hur dåliga dem är!! Eller nä.. Välkommen till superhjältarna tjuppen!:D Love you <3

Ryktas även att noob skyddet släpper om mindre än 24 h.. Ska man anfall lordi kanske? Eller sven? Eller kanske båda?:p
 

DeletedUser3319

Guest
Rykten går om att tjuppen spionerar för Blodsfränder :eek:
 

LillSven

Member
Ryktas att jag instämmer till 110 %. En allians som tar in honom visar bara hur dåliga dem är!! Eller nä.. Välkommen till superhjältarna tjuppen!:D Love you <3

Ryktas även att noob skyddet släpper om mindre än 24 h.. Ska man anfall lordi kanske? Eller sven? Eller kanske båda?:p

Nu ska du vara snäll, du fick ju en spökis ryktas det;-)
 

Geggan

Active Member
Ryktas att jag instämmer till 110 %. En allians som tar in honom visar bara hur dåliga dem är!! Eller nä.. Välkommen till superhjältarna tjuppen!:D Love you <3

Ryktas även att noob skyddet släpper om mindre än 24 h.. Ska man anfall lordi kanske? Eller sven? Eller kanske båda?:p

anfall mig o du blir av med din stad :*
 

DeletedUser3228

Guest
Ryktas att jag ger upp nu,tänkte testa denna världen också men direkt blev jag tagen av en guldspelare,nej så länge inte innogames fattar orättvisan i detta spel så tänker inte jag spela det.
Det som skulle få mig att ändra inställning är om man körde en månadsavgift för alla som vill spela och ta bort guldet,så blir det lika för alla.
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att jag ger upp nu,tänkte testa denna världen också men direkt blev jag tagen av en guldspelare,nej så länge inte innogames fattar orättvisan i detta spel så tänker inte jag spela det.
Det som skulle få mig att ändra inställning är om man körde en månadsavgift för alla som vill spela och ta bort guldet,så blir det lika för alla.
Det ryktas att jag är denna guldspelaren:mad:
Tror de flesta (till och med sven) kan intyga att jag guldar extremt lite för att ligga där jag ligger! Ha det bra :)
 

DeletedUser3228

Guest
Ryktas att det är inte spelaren jag är förbannad på.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag ger upp nu,tänkte testa denna världen också men direkt blev jag tagen av en guldspelare,nej så länge inte innogames fattar orättvisan i detta spel så tänker inte jag spela det.
Det som skulle få mig att ändra inställning är om man körde en månadsavgift för alla som vill spela och ta bort guldet,så blir det lika för alla.
Det ryktas att vi har hört detta gnäll från dig förr. Blev du förvånad att det även i denna värld fanns spelare som guldar?
 

DeletedUser3228

Guest
Ryktas att så fort man säger vad man tycker om något så räknas det som gnäll,men vad kan man vänta sig av vissa spelare som känner sig träffade.
 

DeletedUser3319

Guest
Det ryktas att Blodsfränder inte nöjde sig med att ha en spion i Justice League, så man anlitade nooben Buser.

Det ryktas också att Justice League är en noob-allians... förutom OzWizz, för han handlar med mig då och då.
Det är betydligt färre noobs i Svens samling av fårskallar, där ges det guld till mig mycket mer frekvent.
I De Chanslösa har vi också en härlig skock noobs, förutom den underbare Sole.
Resterande allianser behöver vi inte diskutera, ryktas det.

Ryktas också om att någon borde ta hand om de alkohol-förtjusta Lustigkurrarna. Ligger tomma spritflaskor överallt på min ö. Jag har startat en kampanj för att stoppa deras nedskräpning men den verkar inte hjälpa. Deras konsumtion av alkoholhaltiga drycker är för hög. All hjälp för att stoppa nedskräpningen är mycket välkommen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2919

Guest
Ryktas att jag ger upp nu,tänkte testa denna världen också men direkt blev jag tagen av en guldspelare,nej så länge inte innogames fattar orättvisan i detta spel så tänker inte jag spela det.
Det som skulle få mig att ändra inställning är om man körde en månadsavgift för alla som vill spela och ta bort guldet,så blir det lika för alla.

Byt råvaror mot guld. Gör du det bra så skrapar du ihop tillräckligt med guld för att klara dig. Annars får du nog fundera över din spelstil lite för det är inte alls omöjligt att spela utan guld och ändå klara sig hyfsat bra.
 

DeletedUser3319

Guest
Ryktas om att en fantastiskt dålig lista har sammansatts.
 

LillSven

Member
Ryktas att sommaren är här och att man njöt av glass och solsken idag. Komma hem till röda lager var inte lika roligt
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
 
Topp