Det ryktas...

DeletedUser3491

Guest
hahah vi ska riva igen ryktas det
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3423

Guest
ryktas om att majoriteten av spelarna som röstade ville att den här världen skulle ha världshastighet 1, varför ska man låta spelarna ge förslag om hastigheterna sedan blir precis motsatsen?
 

DeletedUser

Guest
ryktas om att majoriteten av spelarna som röstade ville att den här världen skulle ha världshastighet 1, varför ska man låta spelarna ge förslag om hastigheterna sedan blir precis motsatsen?

Vi trodde inte att en speed 6 värld var något som skulle komma denna gång, men när jag frågade fick vi tummen upp, där av att jag skrev som jag gjorde när jag bad om förslag. Tror faktiskt att fler kommer att vilja spela på en snabb värld än en på hastighet 1.
 

DeletedUser3423

Guest
ryktas att det inte var någon som röstade på världshastighet 6, dessutom har ju dom senaste 2 världarna haft snabba hastigheter.

ryktas att jag själv gillar snabba världar men att detta är dåligt gjort mot spelare som förespråkar långsamma världar, som t.ex. inte har tid att vara online flera timmar om dagen, det enda alternativet för dom är upsilon men att komma in ca 10 månader sent på en värld som domineras av en enda allians är väll ingen höjdare direkt...
 

DeletedUser3425

Guest
ryktas om att majoriteten av spelarna som röstade ville att den här världen skulle ha världshastighet 1, varför ska man låta spelarna ge förslag om hastigheterna sedan blir precis motsatsen?

Det ryktas att majoriteten av spelarna som röstade var mkt oseriösa....
 

DeletedUser3343

Guest
Sedan ryktas det att några fall för grupptrycket också ;))
 

DeletedUser3380

Guest
Ryktas om att denna server kommer bli död trots de höga hastigheterna
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att man hoppas folk har mkt guld så dom kan köpa mitt RV
 

DeletedUser3356

Guest
ryktas att man nog prövar denna här världen om man hittar någon rolig att spela med
 

DeletedUser3271

Guest
Ryktas att ett par högst oseriösa herrar har tagit sig in på servern. Alla med anknytning är välkomna att vara oseriösa med oss.
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser3533

Guest
Det ryktas att jag måste se till att mina kompanjoner börjar samla på sig inför helgen. Det ryktas att det kommer bli en lång natt med mycket plundrande och mycket drickande! Hoppas bara vi inte sjunger för mycket så vi skrämmer er ;)
 

DeletedUser3535

Guest
Det ryktas att jag måste se till att mina kompanjoner börjar samla på sig inför helgen. Det ryktas att det kommer bli en lång natt med mycket plundrande och mycket drickande! Hoppas bara vi inte sjunger för mycket så vi skrämmer er ;)

Ryktas om att ni får så lov att sjunga högre om ni skall skrämmas. Det hörs ju inte ens till grannen!
 
Topp