Det ryktas...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det finns en ledare i Omega som ena sekunden säger "vi säger upp alla IAP och förbund" för att andra sekunden vända sin hand och skaffa sig flertalet förbund och IAP, då hens ende Fi-allians visade sig bli något starkare än ledaren föreställt sig.

Det ryktas även att samma ledare sagt "jag vill döda servern så tidigt som möjligt så jag kan chilla sen". "Att det finns ett litet hopp om att denna servern blir rolig" (undermening, finns inga bra spelare, inkluderat att han anser att även större delen av hans egen allians suger) Det ryktas att ledaren i fråga har uppmanat till knäcka spelare psykiskt öppet i sitt forum "******* är svag psykiskt, vi går på 100% tills hen knäcks och spökar", numera spelar denna spelaren MED den nämnde ledaren, men jag undrar om spelaren eg vet ledarens egentliga åsikt om hen?!

Det ryktas förutom allt detta att ledaren i fråga har en oerhört sorglig människosyn. Samt att ledaren inte vore något utan sina slavar. Jo, slavar, för det ryktas att det enbart gäller att höja, lyfta, boosta ledaren, till minst 95%, resten får de övriga "slås om". Det ryktas att alla som någonsin spelat med denne ledare, vet detta.

Det ryktas att de förbund och IAP ledaren skaffat (fast hen inte skulle ha varken IAP eller förbund) enbart är där för att tjäna ledarens syfte, och inget annat. När deras syfte är klart, är dom klara. Det ryktas att ledaren inte har några planer på att köra snyggt, utan kommer köra med ful och fegspel tills hen nått dithän hen önskar. Vilka löften hen bryter, vilka spelare hen offrar, vilka svek hen än gör är oväsentligt för denna ledare.

Det ryktas att jag önskar att fler skulle våga se, sluta vara rädda och våga sluta "hylla" denna självutnämnde profet till ledare. För då hade Omega verkligen kunnat vara den roliga värld den har alla förutsättningar att kunna vara
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Långt ifrån, även om de med förbund är 3 gånger större än sin största FI. De verkar inte vilja kriga, bara fega till sig segern ryktas det. ;*

Det ryktas att detta är ett tydligt bevis på hur underlägsen ledaren känner sig. Och hur osäker hen är, både på sin egen kapacitet och sin egen allians. Ryktas även att ledarens Fi borde känna sig oerhört smickrade, att dom uppenbarligen klassas som ett så pass stort hot att ledaren ifråga måste ta till sådan åtgärder ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det finns folk på denna servern som har dålig koll på spelare! Men det är ju bara ett rykte så vad vet jag.
 

DeletedUser2954

Guest
Det ryktas att man kan kramas även om man är fiender.
smiley_emoticons_cuinlove.gif
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
 

DeletedUser3550

Guest
det ryktas att Askar. var rankad 207 i världen XI, och nu 12 på Omega
 

DeletedUser3228

Guest
Ryktas att jag undrar om vi är den enda alliansen på topp tio lista som är mot U.L.L. och deras alla underallianser.Kanske dom har pakter med åtta av dom tio.
 

DeletedUser3228

Guest
Ryktas att världen är död nu,en allians med underallianser har sett till det,så rekommenderar ingen att börja spela där,låt den alliansen leka själv där istället.
 

DeletedUser2954

Guest
Ryktas att världen är död nu,en allians med underallianser har sett till det,så rekommenderar ingen att börja spela där,låt den alliansen leka själv där istället.

Det ryktas att den inte är död än, sommaren håller många överraskningar!
smiley_emoticons_hecheln.gif
smiley_emoticons_irre4.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3228

Guest
Ryktas att jag snart ska iväg på lång semester i USA,har varit en stor dröm som nu går i uppfyllelse på gamla dar.
 

DeletedUser3183

Guest
ryktas att det ska bli kul att se hur serverns allianser står sig när man återvänder från sl : s
 

DeletedUser2954

Guest
Ryktas ull å co står för 11M poäng å att hela resten av världen står för 4.5M. Så ryktet om död värld ryktas stämma.

Nu ska vi inte vara sådana! Det ryktas att ULL enbart klarar av att vinna en server om de tillslut är 10x större än vilka de möter, så då är det ju inte konstigt att de försöker döda den när de inte har tillräckligt med skills för att köra det fair ryktas det!
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
smiley_emoticons_auslachen2.gif
Dessutom är sommaren snart här nu
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser2489

Guest
Ryktas att Tjupp på egen hand är värd 8 miljoner poäng, så det är rätt jämnt skulle jag säga.
 
Topp