Det ryktas...

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att man vill välkomna tillbaks TimothyN och Ylmer Jr :)
 

DeletedUser2469

Guest
Ryktas att segern av den här världen gick till 10 sek eftersom de var först över 1000 poäng i poängsnitt! :D
Lycka till ni andra med seger numer två (UV) :cool:
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att bevis för detta påstående saknas, kan Mr hosta upp en bild som bevisar ovanstående? :D
 

DeletedUser2469

Guest
Ryktas att jag tyvärr inte äger någon bild där vi är ensamma över 1000 i poängsnitt då det finns numera fler allianser över 1000 samt att jag inte har åtkomst till snapchats lager med bilder där jag tror att det faktiskt finns ett bildbevis! :p
 

DeletedUser3475

Guest
Det ryktas om att världens första underallians har skapats! Två timmar efter att servern öppnats. Väldigt imponerande.
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det är mäkta imponerande, ett annat rykte är att jag är lycklig att jag för en gång skull inte landat mitt i händelsernas centrum! :)
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att vi har en underallians, The First Order. Men vi ska internerövra dem sen är det tänkt :)
 

DeletedUser3475

Guest
Att vara underallians till er är förnedrande. Tänker gå och skämmas i skamvrån i ett par minuter mellan farmning nu.
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att man saknar @Jamson och @Geggan på sin Ö, "Hello?". Men det dröjer väl inte länge förens ni hittar hit också. :D
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att jag är besviken att jag inte fick hamna med någon av er :( en att ge råvaror till och en annan att sno dem av ^^
 

DeletedUser2646

Guest
Hello Mr. Funny
91af1eae3f.png
, inte ska du anfalla din älskade Geggis :eek:
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det återstår att se hur mycket av "inne en sväng" som håller. ;)

Ett annat rykte är att det är dåligt med sten i Världen!
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att guld är gott!


Haha, akta dig på helgerna så han inte tar dina råvaror med vilja ;)
 
Topp