Det ryktas...

DeletedUser3473

Guest
Ryktas att med mindre allianser kan det också bli tvärt om. Ser vi på Tau är de 3 absolut största allianserna i krig mot varandra ;)

Ser man senare på topp 7 är det bara Blå Brigad och Gula Brigaden som har ett samarbete så det kan bli alla mot alla också :D
Låter som Hunger games ryktas det och jag gillar de filmerna ryktas det om :)
Hoppas man står själv levande kvar sen! För jag antar att stridssystemet funkar så, återstår att se
 

DeletedUser3481

Guest
ryktas att timpa ska börja här?
En får hoppas att han vill spela med mig så jag slipper vara ensam..
 

Geggan

Active Member
ryktas om att det ryktas flitit här innan ens världen öppnat, hoppas det är lika när den öppnat..
 

DeletedUser2962

Guest
Ryktes säger att du kan skriva upp mig!
Jag kommer ta med mig två st som är lika som blåbär
Will.i.am och Leonardo, men det är bara ryktet
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser3271

Guest
Ryktes säger att du kan skriva upp mig!
Jag kommer ta med mig två st som är lika som blåbär
Will.i.am och Leonardo, men det är bara ryktet
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif

Det ryktas om att undertecknad inte kommer spela på denna värld. Bara om jag får spela med Geggis så kan jag tänka över det hela.
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser2962

Guest
Ryktas om att man får svar här lika ofta som Leonardo gör misstag
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser2620

Guest
Ryktas om att jag hoppas att vi blir många på denna värld.
 

DeletedUser3473

Guest
Det ryktas att ni sagt Onsdag eller hur
Vad jag inte riktigt förstår är om den kommer dyka upp på morgonen eller på natten när det blir den 3e?
Skulle vara bra om ni satt startdatum så man kan avvara lite tid :)
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att ni sagt Onsdag eller hur
Vad jag inte riktigt förstår är om den kommer dyka upp på morgonen eller på natten när det blir den 3e?
Skulle vara bra om ni satt startdatum så man kan avvara lite tid :)

Det är en "surprise" ;)

Nä men vanligtvis kommer världen upp någon gång mellan 10-16.
Vill man sitta och vara först på världen, som en viss person alltid gör *host* *host*, så sitter man och uppdaterar hela tiden samtidigt som man spelar Röj ;)
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att man kanske börjar på denna värld även om revolt inte är någon höjdare enligt mig :)
 

DeletedUser

Guest
Angående starttiden, jag kan förklara lite varför den varierar så som den gör. Vi har ett startdatum, så under den dagen kommer givetvis världen att öppnas, tiden beror delvis på mig, delvis på tyskland.

Delen på tyskland varierar dels på grund av hur många andra de öppnar under samma dag, det sitter en person som kollar igenom världarna, återställer servern och ställer in den igen.

Sen petar denna person på mig, frågar om jag har upptäckt några problem när jag testat inställningarna, och om allt är grönt kan jag öppna den, men då jobbar kanske jag den dagen, är inte hemma före 16.00.
 

DeletedUser3475

Guest
Det ryktas att jag är übertaggad :) Ska bli kul att spela på .se igen, se hur det utvecklats :D

Lycka till!
 

DeletedUser2620

Guest
Det ryktas att någon är otålig och väntar på att världen ska öppna.
 

DeletedUser1898

Guest
Ryktas att man kanske skulle prova på här, inställningarna ser saftiga ut :D
 
Topp