Det ryktas...

DeletedUser2919

Rumour has it should be noted though that your summation might be a bit imprecise as to what I said.

Rumour has it... Allrighty then.

Since transativity comes into play it should be sufficient to demonstrate the following(which has already been demonstrated and wont be revisited beyond enumeration):

i) Consider alliance A, B and C on server S, and Δ the remaining alliances on server S.
ii) A has a covenant with B
iii) B has a covenant with C
iv) {A, B,C} is not at war with eachother.
v) {A, B, C} attacks the same elements in Δ.
vi) |{A, B, C}| is considerably larger then |Δ|.

Since all of the above the above applies to Chi it is thus proven that {Mupparne, Tog, GoM} ihjelpakter chi.

QED maffakkers!

Ryktas att du använder fancyga beteckningar, du måste vara helt sjukt intelligent! :O

Men håller inte med om det här:

to establish that {A, B, C} utilises a cooperation(from i-v) and ihjelpaktar S(from i-vi).

Vi har fortfarande Tog/BB som enda förbund, ett enda förbund är knappast en "ihjelpaktning". Vi i mupparna kan inte bestämma över vilka förbund Tog och Gom har.

Att ni skaffat Gom som fiender är väl inte vårt problem?

DeletedUser

Rumour has it...
Ryktas att du använder fancyga beteckningar, du måste vara helt sjukt intelligent! :O

more that I like to annoy certain people really:)

Men håller inte med om det här:
to establish that {A, B, C} utilises a cooperation(from i-v) and ihjelpaktar S(from i-vi).
Vi har fortfarande Tog/BB som enda förbund, ett enda förbund är knappast en "ihjelpaktning".
I suggest, still, that transivity comes into play.

Vi i mupparna kan inte bestämma över vilka förbund Tog och Gom har.

Att ni skaffat Gom som fiender är väl inte vårt problem?
I dont take into consideration whose problem something is. A thing is what it is regardless of whos problem it is that it is what it is.

DeletedUser2919

Ryktas att det verkar som att jag måste skriva samma sak igen eftersom det inte gick fram.

Vi har fortfarande bara har förbund med Tog/BB, ETT förbund = ingen sönderpakting. Vi har ingenting alls att göra med Togs förbund med Gom, jag själv vet inte ens om de delar forum eller har förbund.

Btw så har jag en fråga eftersom jag inte är lika intelligent som du. Jag fattar inte varför du har absolutbelopp här? {A, B, C} och Δ kan ju aldrig vara negativa så då måste det finnas en annan anledning :)

DeletedUser

Jag fattar inte varför du har absolutbelopp här? {A, B, C} och Δ kan ju aldrig vara negativa så då måste det finnas en annan anledning :)

They are to express the size of the alliances in question. That is in terms of points.

DeletedUser

Ryktas att det verkar som att jag måste skriva samma sak igen eftersom det inte gick fram.

Vi har fortfarande bara har förbund med Tog/BB, ETT förbund = ingen sönderpakting. Vi har ingenting alls att göra med Togs förbund med Gom, jag själv vet inte ens om de delar forum eller har förbund.
Rumour has it ... well you do have something to do with them. You are in a covenant with some who is in a covenant with them, so by transitivity you do have something to do with them. Add the facts that you have a de facto IAP with them(which our friend Buser so apptly demonstrated, the amount of warfare between you is so miniscule it has no practical consequences wether a formal IAP exists or not) and attack the same enemies, often in a coordinated manner. Then it is, from a functional perspective, an obvious choice to refer to this as a cooperation. Whatever you wanna call whatever you have functions the same way as if you were in a formal cooperation(forbund). And you all benefit from this, and you all base your gameplay around this. Whoever problem it is, who arranges it, architects it, whatever, doesent counter how it functions: as a large sweeping cooperation that involves the larger majority of the server, ie sönderpakting.

DeletedUser3280

Ryktas at detta är den enda mer av samma som jag redan har förklarat inte håller måttet som argument, tvärtom försvagar det försöker du säga. Ryktes at du antingen kan komma upp med något nytt som har någon substans i sig, eller helt enkelt ge upp

Ryktas att du behöver öppna ögonen... Ryktet säger att det börjar bli komiskt hur blinda spelare kan vara.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

DeletedUser3280

Rumour has it that when a player is inactive it is not a swapsie. This should be so obvious that i shouldnt have to point it out.

Monkeys rykte börjar undra ifall du är sariös längre i detta samtal... Ryktet pekar också på att Monkeyn vill se dessa bevis att ALLA dessa IE som görs ska vara på inaktiva
smiley_emoticons_auslachen2.gif
För ryktet kring den legendariska IE försvaret har mycket felande fakta i sig för annars hade inte samma städer behövs IEas 2 gånger i en offensiv. Ryktet kring legenden kan också vara väldigt fel utan ni anser att inaktiv är 5min borta från datorn.

Men vad vet Monkeyn i sina rykten egentligen när det bara är en spelare med halvtaskig syn som svarar.
smiley_emoticons_panik4.gif

DeletedUser

Rumour has it..
Ryktet säger att det börjar bli komiskt hur blinda spelare kan vara.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
indeed
Ryktet säger att du inte anar hur roligt detta är o läsa
Glad to see youre amused even when you missed the joke:)
Monkeys rykte börjar undra ifall du är sariös längre i detta samtal... Ryktet pekar också på att Monkeyn vill se dessa bevis att ALLA dessa IE som görs ska vara på inaktiva
Why do you even bother engaging in a conversation when you dont even understand what has been said?

DeletedUser

Rumour has it im giving you the benefit of the doubt of not assuming that you think pretending that someone disagrees with you is because is with is because they havent understood the arguments, instead of just your arguments being poor.

As to MonkeyFluffys misunderstanding it is an obvious misunderstanding. We're not, and never were, talking about ALL of the swapsies, but 1 in particular.

Skaparn

Sen ryktas det också att spökningar som skett från G Pro inte beror på den ojämna fördelning som finns på servern utan det är något helt annat som ligger bakom allt detta. Ryktas att topparna ska på en lång utlandssemester och inte har kvar några semesterdagar. Sen att ni försöker utnyttja detta till att slänga skit på oss är något helt annat. Det ligger förmodligen lite av samma grund här som i att ingen vill samarbeta med er.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Det ryktas att jag ska ha semester, det är helt felaktigt jag ska arbeta och stå i hela hösten.

DeletedUser3575

Ryktas att applåden är befogad, mycket imponerande att spöka när det går sämre än sämst :D
smiley_emoticons_bravo2.gif

DeletedUser

Ryktas att applåden är befogad, mycket imponerande att spöka när det går sämre än sämst :D
smiley_emoticons_bravo2.gif
Rumour has it... indeed, lets all get up for a round of standing ovation for Mupparne, ToG and GoM. All you needed was to have twice our size, unsurpassed amounts of gold, the inclination to get up in the middle of the night etc etc to achieve this. Truly inspirational. An you all got it done in the surprisingly short time of 8 months. Surely this is a moonlanding of mediocracy. Your patron saint, Salieri, salutes you. You have demonstrated the old fashionedness and redundancy of skills and a love of the game, when cowardace and laziness suffices.

Mediocrities everywhere behold, a similar honour can be bestowed upon you as well, all at the small price of your sense of dignity.
You Sirs, are role models!

Ylmer Jr

Det ryktas att det blivit högvatten på Chi pga alla tårar som fälls och det ryktas även att förutom Nobels fredspris så kommer nu även Norge få dela ut Nobelpriset till årets offerkofta :(

Topp