Det ryktas...

DeletedUser3380

Guest
"så du attackerar spelare i skojarne? Du thru nu lyckats bevisa att du inte har ett samarbete med skojarne engång, inte illa."

Det ryktas att det gjorde jag inte. Eftersom du inte vet vilken spelare som detta gäller i skojarna och att du skrev att du tittat upp just en specifik spelare så antog jag att du pratade om vår senaste offensiv där vi erövrade städer från GoM. Detta är ju något som du faktiskt kan få fram vilken spelare som vi anföll.

"och ja, du gnäller."
Ryktas att det gör jag inte alls. Visa ett enda ställa under denna senaste diskussion där jag gnällt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att buser redan har förklarat varför, men jag kan göra det igen. Vi har tagit alla (kanske finns nån kvar, inte säker) Gom städer som finns i vårt område. Vi har väldigt långa restider till deras städer så därför lönar det sig inte att anfalla städerna i deras område. Men det ändrar inte det faktum att vi har anfallit dem (och de oss) i den mån det är möjligt.

Nu har du fått så mycket bevis att det börjar bli löjligt om du fortfarande påstår att vi har förbund med Gom.
ryktas att..
Möjligt bör du läsa vad jag skriver ordentligt innan du svarar så svaren måste vara så bra dag man, yxskaft.

Är fullt medveten om att ni har liten överlappning i områdena.

Det finns fortfarande ingen motpoeng eftersom ni aldrig har haft någon överlappning i områden, ergo ingen krigföring.

Och jag har aldrig sagt att er har ett forbund.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktass att..

Eftersom du inte vet vilken spelare som detta gäller i skojarna

Gör jag inte? jo, jag refererade til spelaren i skojarne som var blivet anfallen.

Visa ett enda ställa under denna senaste diskussion där jag gnällt.
har inte så god tid at jag orkar sitta lima inn alt du har sagt på den här tråden sensta dagarne.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2919

Guest
Ryktas att...

Och jag har aldrig sagt att er har ett forbund.
Det är precis det ni sagt hela tiden, att vi "ihjälpaktat" servern, samarbete med Gom osv... Men bra om du nu märkt att ni hade fel :)

Då är vi tillbaka här:

Ryktas att jag har en fråga till er.

Är det "ihjälpaktning" om mupparna/skojarna har ett förbund (vårt enda förbund vilket buser bevisat) med Tog/brudarna bäver? Är det feghet och lättja som AM skrev tidigare idag?
ryktas att det var jag som sa feghet och lättja, inte AM. Ryktas ochså at buser inte har bevisat nott alls, så eftersom det var premisset utelämner jag att svara tills vidare.
 

DeletedUser3380

Guest
Och jag har aldrig sagt att er har ett forbund.
Det ryktas att det är ju det ni sitter och säger hela tiden. Ni säger att vi paktat ihop oss med hela servern. Eller menar du att det är skillnad på just de pakter ni menar och ett förbund?
 

DeletedUser2477

Guest
Efter vissa svåra kommunikationssvårigheter mellan spelare från olika länder, vilket är ju lite jobbigt och tråkigt ,plus google översättningen är kass,och vi vill värna om våra utländska spelare så har vi beslutat tillfälligt att man får skriva på engelska här i forumet(hoppas på att det kan bli permanent, men där styr de högre gudarna) :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du än en gång slänger du ur dig massa bullshit och inte har något som helst att backa upp det med.
Rumour has it you might not be in the right chair for calling someone else on ther lack of backing up. One can for instance recall as short back as yesterday where you attempted to defend your style of nocturnal attacks with accusing us of having started our swapsies in May already. Unfortunately, the so called facts you pulled out of your hat clearly demonstrated that not one single swapsie was committed by us in May. Thats not called backing up ones statements, its simply called embarrassing oneself.

I dont back up what I say? On the contrary, I refer to the earlier discourse on this very thread where your gnälling can be observed by anyone bothered to read.

Or should we perhaps take a simpler approach? That you refrain from refering to what others say as gnälling, whilst your own sayings are not. If what we are doing is gnälling then what you are doing is gnälling. You are not some special princess who have others rules applied to you then others.
 

DeletedUser3380

Guest
"One can for instance recall as short back as yesterday where you attempted to defend your style of nocturnal attacks with accusing us of having started our swapsies in May already. Unfortunately, the so called facts you pulled out of your hat clearly demonstrated that not one single swapsie was committed by us in May. Thats not called backing up ones statements, its simply called embarrassing oneself."

Det ryktas att detta är precis en sån sak som du bara häver ur dig att "såhär är det" utan att backa upp det. Det syns ju klart och tydligt på sidan att vi har haft offensiv och ni internerövrat samma spelare vid samma tidpunkt. Jag gav dig ett exempel på en stad som vi hade i revolt som ni internerövrade och det brydde du dig inte ens om att svara på utan i vanlig ordning vandrade du vidare till nästa ämne att hacka ner på.

"Or should we perhaps take a simpler approach? That you refrain from refering to what others say as gnälling, whilst your own sayings are not. If what we are doing is gnälling then what you are doing isgnälling. You are not some special princess who have others rules applied to you then others." Det ryktas att det inte ens är samma saker som sagts här. Ni kommer med klagomål om att servern paktat ihop sig. Jag svarar med hur det egentligen ligger till och varför det är som det är. Inga som helst klagomål utan jag förklarar bara hur det egentligen är. Det finns inga som helst likheter på detta. Jag försvarar mig mot det ni säger. Är jag gnällig för det alltså? Tror du på fullaste allvar att du ska kunna sitta här och hitta på vad som helst utan att få mothugg? Du säger själv att du inte har tid med att sitta här i forumet och leta upp vart jag gnällt, men du har däremot tid att sitta och diskutera oändligt länge bakom saker som du har bevisats ha fel i? Att du inte kan komma fram med ett enda ställe där jag gnällt i denna diskussion låter snarare som något annat än att du inte har tiden, detta som uppenbarligen är en bortförklaring.
 

DeletedUser

Guest
"One can for instance recall as short back as yesterday where you attempted to defend your style of nocturnal attacks with accusing us of having started our swapsies in May already. Unfortunately, the so called facts you pulled out of your hat clearly demonstrated that not one single swapsie was committed by us in May. Thats not called backing up ones statements, its simply called embarrassing oneself."

Det ryktas att detta är precis en sån sak som du bara häver ur dig att "såhär är det" utan att backa upp det. Det syns ju klart och tydligt på sidan att vi har haft offensiv och ni internerövrat samma spelare vid samma tidpunkt. Jag gav dig ett exempel på en stad som vi hade i revolt som ni internerövrade och det brydde du dig inte ens om att svara på utan i vanlig ordning vandrade du vidare till nästa ämne att hacka ner på.
.

Rumour has it that when a player is inactive it is not a swapsie. This should be so obvious that i shouldnt have to point it out.

Det ryktas att det inte ens är samma saker som sagts här. Ni kommer med klagomål om att servern paktat ihop sig. Jag svarar med hur det egentligen ligger till och varför det är som det är. Inga som helst klagomål utan jag förklarar bara hur det egentligen är. Det finns inga som helst likheter på detta. Jag försvarar mig mot det ni säger. Är jag gnällig för det alltså? Tror du på fullaste allvar att du ska kunna sitta här och hitta på vad som helst utan att få mothugg? Du säger själv att du inte har tid med att sitta här i forumet och leta upp vart jag gnällt, men du har däremot tid att sitta och diskutera oändligt länge bakom saker som du har bevisats ha fel i? Att du inte kan komma fram med ett enda ställe där jag gnällt i denna diskussion låter snarare som något annat än att du inte har tiden, detta som uppenbarligen är en bortförklaring.

Rumour has it was I was wrong. Buser does indeed consider himself a special princess who has other rules applied to him then others.
 

DeletedUser3380

Guest
Rumour has it that when a player is inactive it is not a swapsie. This should be so obvious that i shouldnt have to point it out.
Det ryktas att jag håller helt med på det. Många av dom spelarna som internervörades spelar för övrigt kvar än idag ;)

Rumour has it was I was wrong. Buser does indeed consider himself a special princess who has other rules applied to him then others.
Ryktas att du än en gång struntar helt i ämnet och inte möter mig alls med någon som helst saklig argumentation.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag håller helt med på det. Många av dom spelarna som internervörades spelar för övrigt kvar än idag ;)
Rumour has it .. Yes, sometimes players who for whatever reason is inactive at some point returns after a while and are able to continue. Hardly the first time that has happened, and completely irrelevent to your point, if a player is inactive during the time in question, then he is considered inactive.

Ryktas att du än en gång struntar helt i ämnet och inte möter mig alls med någon som helst saklig argumentation.

Rumour has it .. And neither do you. Might be a trend or something.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3473

Guest
Det ryktas att bytting är övertygad om att bilen är blå men den är i själva verket gul och alla andra säger det också
smiley_emoticons_irre.gif


Det ryktas att byttings arm börjar bli mer och mer öm
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser2919

Guest
Ryktas att...
Och jag har aldrig sagt att er har ett forbund.

Det är precis det ni sagt hela tiden, att vi "ihjälpaktat" servern, samarbete med Gom osv... Men bra om du nu märkt att ni hade fel :)

Då är vi tillbaka här:

Ryktas att jag har en fråga till er.

Är det "ihjälpaktning" om mupparna/skojarna har ett förbund (vårt enda förbund vilket buser bevisat) med Tog/brudarna bäver? Är det feghet och lättja som AM skrev tidigare idag?

ryktas att det var jag som sa feghet och lättja, inte AM. Ryktas ochså at buser inte har bevisat nott alls, så eftersom det var premisset utelämner jag att svara tills vidare.

Ryktas att jag gärna skulle vilja höra ditt svar :)
 

DeletedUser2919

Guest
Ryktas att det enda jag vill är att ni tar tillbaka påståendet att vi paktat sönder servern.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det enda jag vill är att ni tar tillbaka påståendet att vi paktat sönder servern.
Rumour has it should be noted though that your summation might be a bit imprecise as to what I said.

Ryktas att då får du gärna svara på min fråga

Rumour has it... Allrighty then.

Since transativity comes into play it should be sufficient to demonstrate the following(which has already been demonstrated and wont be revisited beyond enumeration):

i) Consider alliance A, B and C on server S, and Δ the remaining alliances on server S.
ii) A has a covenant with B
iii) B has a covenant with C
iv) {A, B,C} is not at war with eachother.
v) {A, B, C} attacks the same elements in Δ.
vi) |{A, B, C}| is considerably larger then |Δ|.

to establish that {A, B, C} utilises a cooperation(from i-v) and ihjelpaktar S(from i-vi).

Since all of the above the above applies to Chi it is thus proven that {Mupparne, Tog, GoM} ihjelpakter chi.

QED maffakkers!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp