Det ryktas.....

Hallström

Member
Det ryktas att vi inte alltid lyckas ge honom sin medicin
smiley_emoticons_irre4.gif
när han är på det humöret håller vi oss undan och bara tittar på förödelsen.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

Hallström

Member
Ryktas att det bara kan finnas en Risse, finns ingen annan som kan mäta sig med honom.
sen kanske han lider av en släng av schizofreni eller var det krigslist, jag blandar ihop det där
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att schizofrenin verkar vara extrem. Ni vet om det. Ni fuskar. Punkt slut.
 

Hallström

Member
det ryktas Hmmm fuskar, då är det fler som gör det
smiley_emoticons_hecheln.gif
vet en spelare i en liten allians som brukar bli utsatt för samma behandling av dig som du blev utsatt för idag
smiley_emoticons_auslachen2.gif

Ryktas att någon sa en gång "what goes around comes around"
 

DeletedUser2592

Guest
Vilken behandling? Att jag klonar mig själv till 2 olika människor och anfaller dygnet runt? Har jag aldrig gjort. Vet inte ens hur det skulle göras.

Ni fuskar. Ni vet om det. Skäms.
 

Hallström

Member
det ryktas att det kallas semester och alkohol inget annat, kanske en släng av inget liv också. Men fusk nja det skulle jag inte kalla det
 

DeletedUser2592

Guest
HaRyktas att jag kontaktat supporten om att få han avstängd. Gillar inte att 2 personer spelar samma konto för att få onaturliga fördelar.
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att jag har inga problem med att förlora städer, men när det beror på att ni medvetet fuskar med dubbla spelare per konto så reagerar jag, skulle inte du göra det?
 

Hallström

Member
Ryktas att det finns många konton med flera spelare, men bara för att en spelare anfaller en annan frekvent under en dag betyder inte det att det är flera spelare på samma konto. I så fall skulle nog en av våra spelare anmält ett par spelare till supporten igår och i morse.
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att det blir löjligt uppenbart att jag har rätt när du beordrar hela din allians att anfall mig.
 

Knaz

Active Member
Ryktas att det inte beordras någonting här, det behövs inte för att vi tar inte skit helt enkelt
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

Hallström

Member
det ryktas att du tror för mycket om mig, jag har ingen ledande position i min allians, jag är enbart en liten fotsoldat och ingen stor ledare som du i en allians som jag en gång var med att skapa.
 

Hallström

Member
Det ryktas att jag har hört annat av vissa i din allians, nää nu har jag inte tid med dig. Ölen låter sig inte vänta, skål på dig tjejen så syns vi på haven imorgon.
cigrqlp2odi2kqo24.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att det blir löjligt uppenbart att jag har rätt när du beordrar hela din allians att anfall mig.

Ryktas att du nu får ge dig! Att du blir anfallen lite då och då av TNW är ju inget emot vad andra spelare ur BB och LS har fått emot sig utav oss. Det finns inte en enda flik angående dig eller musk i vårt forum som är skrivet utav någon i TNW. Finns det en så är det nog en stad som de ska ta eller håller på och tar!

Sedan detta snack om dubbelspel vad är det? Finns flera andra som man kan ifrågasätta för dubbelspel med i sånna fall och vi kanske ska anmäla alla som kan vara inne på grepolis fler timmar än dig under ett dygn? Kan nog rabbla upp ett par stycken som med ska då få sitt konto avstängt för att vara aktiva och seriösa grepolis spelare.

Att du ens sjunker så här lågt med att ifrågasätta Risses heder med att han fuskar visar enbart att han kör över dig totalt och att du har mkt att lära dig innan du kan utmana en spelare med sådan klass igen. Så ta dig en titt, lär dig utav dina misstag och försök att överlista din fiende istället för att gnälla om sådana här bagateller och larva dig med att sådana här support ärenden.

Tycker det bör kosta guld eller pengar för dem som anmäler utan grunder och om de förlorar ska de kompensera supporten för att de ens tittade på anmälan. Annars kan vi alla anmäla alla lite hur som och hoppas att folk blir avstängda.
 

DeletedUser3465

Guest
Ryktas att man kan lätt anfalla ett dygn i sträck om man vill som en person :/ handlar om att kunna vara uppe väldigt länge utan sömn så löser det sig inga problem, betyder inte att det är dubbelkonto :/
 

DeletedUser3362

Guest
Att du ens sjunker så här lågt med att ifrågasätta Risses heder med att han fuskar visar enbart att han kör över dig totalt och att du har mkt att lära dig innan du kan utmana en spelare med sådan klass igen. Så ta dig en titt, lär dig utav dina misstag och försök att överlista din fiende istället för att gnälla om sådana här bagateller och larva dig med att sådana här support ärenden.
Ryktas att det aldrig någonsin hänt att Risse har "kört över Mad totalt". Att Mad inte ens skulle ligga i närheten av samma klass som Risse är ju bara dumt sagt. För de gör han sannerligen. :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp