Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Helt ärligt, hur många städer tog ni av de spelarna som är i Veteranerna när servern var aktiv?
Du bröstar upp dig som detta är det viktigaste i hela ditt liv, hoppas det fortsätter gå bra för dig.
Personligen så finns det andra servrar jag prioriterar högre.
Där skriker du inte riktigt lika högt.;)

Att blanda in andra servrar i bara små barn som gör. Men spelar där man gör. Jag har aldrig påstått att ni inte skickat deff och att vi inte bett er. Jag sa att det var länge sedan. Och det har kommit upp två stöd förfrågningar tot ifrån segraz på 1,5mån. Och dom la vi inte ens ut till övriga. Och jag prioterar inte gamma eller någon annan svensk server så högt längre. Sen om du hade lite tänkar huvud så skulle du fatta mer än du har gjort hittills. Varför vi i segraz är sura är för att en vis diplomat ifrån er går och skriver massa skit om segraz på detta forum. Istället för att ta det som en man via ett PM.. Men du är ju som dom övriga i Veteranerna. Jag tror jag kan prata för hela Segraz när det gäller detta förbund så är det skönt att det nu är borta. Och ni påstår att jag med flera är kaxiga. Tänk då på er själva. Varför tror ni vi är så kaxiga imot er?
kanske för att ni är inte ett skit bättre. Och jag skiter fullständigt i vad jag tycker om er på denna server. För en annan server en annan spelare. Jag är en spelare här. och en helt annan på andra då jag inte har samma roll. Och sen tycker kanske inte alla att man passar i vissa roller. Jag föredrar den roll jag har på .COM. där spelar jag bara för mig själv och hjälper mina allians vänner med off och deff,och det kan ingen säga att jag inte gör. Sen här på gamma så ska jag vara den som för talan ut ifrån våra medlemmar. Och det är bra att jag får ta skiten.(det rör mig inte i ryggen). än att alla andra får ta den. :=) Sen du som ska vara så mogen så du till och med är moderator i forumet bör ju kunna skilja på servrar. Men det är ju värst för dig om du inte kan det. :) :cool:
 

DeletedUser

Guest
Japp, jag spelar på flera servrar. Gamma är ju dock min favorit server.

Och det är klart jag frågar efter stöd. Hur ska jag som har 420k poäng klara mig mot flera allianser själv?

Jag må ha tagit en stad från dem, men det var inte jag som började skitsnacket. Sen vet jag inte varför du är så sur på just mig..?

Och vem är Allan?

Jag har gett iväg en stad. Du kan fråga itwasmurder.


det kanske du har men då är det mellan er. Vi pratar allianser. Allianserna i mellan har aldrig diskuterat detta.
 

DeletedUser

Guest
Det är samma regler som gäller för mig som för alla andra.
Är inte moderator på gamma och jag kan precis som alla andra bli besviken när jag ser rent struntprat dyka upp.

Det här har vart en sjukt skojig server men med allt skit som pågår så orkar jag knappt logga in längre som du har märkt. :p

Men du bidrar ju bara med sol. :=)

Sen kan du tycka att saker är skit snack. Precis som vi tycker ert är. Så man kan diskutera detta i all evighet. Jag kommer iaf inte skriva mer om dessa saker. Må bäste spelare/allians vinna.

Pözz på er :cool:
 

DeletedUser

Guest
Att blanda in andra servrar i bara små barn som gör. Men spelar där man gör. Jag har aldrig påstått att ni inte skickat deff och att vi inte bett er. Jag sa att det var länge sedan. Och det har kommit upp två stöd förfrågningar tot ifrån segraz på 1,5mån. Och dom la vi inte ens ut till övriga. Och jag prioterar inte gamma eller någon annan svensk server så högt längre. Sen om du hade lite tänkar huvud så skulle du fatta mer än du har gjort hittills. Varför vi i segraz är sura är för att en vis diplomat ifrån er går och skriver massa skit om segraz på detta forum. Istället för att ta det som en man via ett PM.. Men du är ju som dom övriga i Veteranerna. Jag tror jag kan prata för hela Segraz när det gäller detta förbund så är det skönt att det nu är borta. Och ni påstår att jag med flera är kaxiga. Tänk då på er själva. Varför tror ni vi är så kaxiga imot er?
kanske för att ni är inte ett skit bättre. Och jag skiter fullständigt i vad jag tycker om er på denna server. För en annan server en annan spelare. Jag är en spelare här. och en helt annan på andra då jag inte har samma roll. Och sen tycker kanske inte alla att man passar i vissa roller. Jag föredrar den roll jag har på .COM. där spelar jag bara för mig själv och hjälper mina allians vänner med off och deff,och det kan ingen säga att jag inte gör. Sen här på gamma så ska jag vara den som för talan ut ifrån våra medlemmar. Och det är bra att jag får ta skiten.(det rör mig inte i ryggen). än att alla andra får ta den. :=) Sen du som ska vara så mogen så du till och med är moderator i forumet bör ju kunna skilja på servrar. Men det är ju värst för dig om du inte kan det. :) :cool:

Vet inte om det handlar om mogenhet men så jag uppfattar en spelare på en server det tar jag med mig till nästa.

Sedan vet jag inte om den roll du har i Segraz betyder att man skall göra sig osams med allt och alla så fort man bryter förbund etc?
Sedan begriper jag inte ett skit om varför detta startat överhuvudtaget, men som sagt ni får hållas bäst ni vill. Krig på internet känns rätt meningslöst...:p
 

DeletedUser

Guest
Men du bidrar ju bara med sol. :=)

Sen kan du tycka att saker är skit snack. Precis som vi tycker ert är. Så man kan diskutera detta i all evighet. Jag kommer iaf inte skriva mer om dessa saker. Må bäste spelare/allians vinna.

Pözz på er :cool:

Försöker sola så mycket det går på er andra, dock går det trögt...

Ryktas dock att det känns regnigt på Gamma just nu..
 

DeletedUser973

Guest
veteranerna får väl rycka upp sig, att ni börjar gnälla nu är bara larvigt, ni låter som små barn. det är ett krigsspel, börja kriga.
gillar ni inte läget får ni väl hitta en bättre diplomat som kan fixa saker å ting..

vi i capitolium efter chamies å opeths tid krigade mot segraz, veteranerna, redrum, thc, virus å nalles puhs vänner.
hade inte en enda allierad.
klagade vi? vi stod upp å kriga.

sluta vara så barnsliga..
 

DeletedUser

Guest
veteranerna får väl rycka upp sig, att ni börjar gnälla nu är bara larvigt, ni låter som små barn. det är ett krigsspel, börja kriga.
gillar ni inte läget får ni väl hitta en bättre diplomat som kan fixa saker å ting..

vi i capitolium efter chamies å opeths tid krigade mot segraz, veteranerna, redrum, thc, virus å nalles puhs vänner.
hade inte en enda allierad.
klagade vi? vi stod upp å kriga.

sluta vara så barnsliga..

Gnäller absolut inte på krig, kul att det händer ngt.
Tycker dock inte om när saker folk skriver här inte stämmer.

Annars är det bara smälla på, du verkar ju gilla mig...:D
 

DeletedUser

Guest
veteranerna får väl rycka upp sig, att ni börjar gnälla nu är bara larvigt, ni låter som små barn. det är ett krigsspel, börja kriga.
gillar ni inte läget får ni väl hitta en bättre diplomat som kan fixa saker å ting..

vi i capitolium efter chamies å opeths tid krigade mot segraz, veteranerna, redrum, thc, virus å nalles puhs vänner.
hade inte en enda allierad.
klagade vi? vi stod upp å kriga.

sluta vara så barnsliga..

Jag gnäller inte. Finns dock ett par personer som gör det, och det är inte bara veteraner.
 

DeletedUser

Guest
Gnäller absolut inte på krig, kul att det händer ngt.
Tycker dock inte om när saker folk skriver här inte stämmer.

Annars är det bara smälla på, du verkar ju gilla mig...:D


haha näe han fick bara mycket luft när något händer här (skojigt) men när han inte hade nått ord vare verkligen tyst på den fronten :p
 

DeletedUser

Guest
Gnäller absolut inte på krig, kul att det händer ngt.
Tycker dock inte om när saker folk skriver här inte stämmer.

Annars är det bara smälla på, du verkar ju gilla mig...:D

danzap. inse att du kanske tycker så. Men andra kanske tycker precis tvärt om annars hade det inte funnits en diskution.
 

DeletedUser378

Guest
Det här är en ryktes tråd mina vänner se till att hålla den till det.
Har rensat ut alla dubbel och trippel posts, och vill även be er tänka på tonen som vissa av er brukar här på forumet i den senaste diskussionen.

Har ni tänkte fortsätta diskutera det ämnet så får ni göra det i en ny tråd.

Ryktas att Lothoria håller ett vakande öga på er.
 

DeletedUser

Guest
Okej, rensade upp lite i tråden.
Så snälla ge mig lite rykten från ingame. :)

Har ni frågor/problem/klagomål hur jag sköter forumet eller något annat så var vänliga att kontakta mig via pm.



amp.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att

Ryktas att Minerva inte vill förlora städer. Går i sem läge direkt när det börjar hetta till lite runt öronen. :=) Jaja städerna finns ju kvar och hon e ju kvar. Bara att ta andra så länge eller att man samlar KP till alla hennes städer i hav 45. :=) :cool:
 

DeletedUser

Guest
<-- Nuskei med arbetskamrater i Argentina :]

Ryktas att Minerva inte vill förlora städer. Går i sem läge direkt när det börjar hetta till lite runt öronen. :=) Jaja städerna finns ju kvar och hon e ju kvar. Bara att ta andra så länge eller att man samlar KP till alla hennes städer i hav 45. :=) :cool:

Minerva var inne på operation, ryktas att hälsan går före GP...


Det ryktas att MN kämpade bra idag. Tappert försök, bra koordinerat, BS kom innan mark, tajmade jordbävningar etc. Kanske går bättre nästa gång.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att Nuskei kanske kommer tillbaka om 2v....


ryktas att denna jobb är ett skämt!
Så att jag tänker ta semester istället o ha de gött
 

DeletedUser1593

Guest
det ryktas att gammabladet snart kommer :) Och att det är rolig läsning ;)
 
Topp