Det ryktas att...

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att Yfver kör på och att han snart är uppe i 60.000 då jag internerövrat för fullt:)
 

DeletedUser2076

Guest

ryktas att Nuskei säger grattis i smyg!
Rank Namn Poäng Allians Städer Poängsnitt
409 lottapotta~28224~sweden army~5~5645
410 Warlocks~28191~allianslös~3~9397
411 Stevie~28102~League of Legends~5~5620
412 Emuz~28061~The Red Evils~15~1871
413 Yfver~27276~League of Legends II~3~9092
414 Megas Georgios~27147~The Red Evils~6~4525
415 elmis~26747~Angry Birds~6~4458
416 King Xeaar~26496~Band Hunters~3~8832
417 hannes12~25725~Guardians of Fortezza~4~6431
418 Mango74~25714~allianslös~2~12857
419 Ceomora~25394~League of Legends~4~6349
420 cool warrior~25276~The Red Evils~4~6319

Jag är inte klar med internerövringen;)
Ryktas det såklart...
Ps kolla poängsnittet;)
 

DeletedUser1593

Guest
ryktas att de andra kanske FÖRTJÄNAR att ha fler städer?! ryktas att du tror du är grym bara för att du har mycket poäng genom internerövring väcker ingen som helst respekt ( tror jag talar för många här ). Med din kassa anfallspoäng så väcker man inte någon respekt.

Mvh Cortuser :)
 

DeletedUser

Guest
Oj.. och Migrec hatar mig för att jag beter mig som en skithög mot MN. MN gör ju samma sak mot andra?

Håller med om att man inte är så väldigt bra om man bara internerövrar, men man kan väl få vara lite stolt över sin poäng när man är så liten?

Man kanske börjar med att erövra på riktig lite senare in på spelet. Är ju inte så enkelt att ge sig på stora spelare när man själv bara har 27k poäng..
 

DeletedUser1593

Guest
okej bixz men tycker du det är rätt att skylta med det? jag kanske överreagerar har lätt att göra det... Men IE är inget man ska vara stolt över att man gjort då man får en stad...

Men om du tar illa upp som jag hade gjort så säger jag förlåt yfver, är kanske lite väl trött och skriver med lite väl hårda ord...

Ryktas att bixz är på mig direkt... Yfver kan nog tala själv om han tar illa upp...
 

DeletedUser

Guest
Han kanske tycker det är stort. Du kan du väl låta honom tycka att det är det?

Han är kanske inte så gammal att han kan vara med i en diskussion och försvara sig själv. Jag hörde dessutom ingen klagan från dig när Migrec kom och försvarade er?

Ryktas att du skryter att MN är bäst, men så är ju inte fallet. Vi har totalt 70 miljoner poäng emot oss. Klart vi förlorar städer. Men det kommer snart att bli tvärtom igen.
 

DeletedUser1593

Guest
jag skryter inte tycker jag eller kanske lite då jag faktiskt är stolt :p och okej du vann bra att du försvarade honom dåligt av mig...

Varför ska jag klaga när han säger något sådant om oss jag tror inte yfver klagar nu heller...

Jag har aldrig hävdat att MN är bäst snarare tvärtom shingzu säger a jag säger att vi är sämst du att jag säger att vi är bäst :p

Jag säger nu jag tycker vi är medelmåttiga men en sammanhållning kommer man långt med :)
 

DeletedUser971

Guest
Oj.. och Migrec hatar mig för att jag beter mig som en skithög mot MN. MN gör ju samma sak mot andra?

Håller med om att man inte är så väldigt bra om man bara internerövrar, men man kan väl få vara lite stolt över sin poäng när man är så liten?

Man kanske börjar med att erövra på riktig lite senare in på spelet. Är ju inte så enkelt att ge sig på stora spelare när man själv bara har 27k poäng..

Jag hatar absolut inte dig ;)
Har lite kort stubin ibland och
kastar ibland ur mig saker som
jag sen får ångra. Brukar be om
ursäkt om det var mitt fel.

Sen kan jag nämna att jag internerövrat
det mesta. Anledningen är att jag varit
en deff-spelare vilket innebär att jag inte
haft mycket off.

Sen ca en månad tillbaka så slutade jag bygga
mer deff och satsar nu på off.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att jag måste erkänna att det är väldigt kul att kriga emot veteranerna :) det kan man inte säga emot, och det är inte för att vi äger, har tagit 10 förlorat 30 tror jag utan för att utan krig skulle grepolis vara kasst och ja ni bjuder på motstånd ;)

Nänä, du är bara stolt, absolut inge skryt här.. eller? :p


Jag hatar absolut inte dig ;)
Har lite kort stubin ibland och
kastar ibland ur mig saker som
jag sen får ångra. Brukar be om
ursäkt om det var mitt fel.

Just då såg det ut som att du hatade de flesta spelarna i Veteranerna, särskilt mig.. "allan" :)

Jag har absolut inget emot dig, tycker bara det är lite konstigt att du helt plötsligt kom och sa att jag var en sktihög som snart skulle bli utrotad. Men såg senare att du hade det jobbigt IRL och att du gav om ursäkt till oss. :)

Ryktas att Gamma forumet inte är så dött längre. Det lär ju dock dö igen väldigt snart, som vanligt..

Ryktas att jag längtar efter att Gamma bladet kommer ut :/
 

DeletedUser1593

Guest
haha du tolkar fel bixz, med och det är inte för att vi äger menar jag att vi inte gör det... jag menar att vi har faktiskt gått minus men det är kul om jag fått det att låta som att vi har tagit mest städer så tog jag upp fakta ;P förstår du nu?

Gammabladet kommer ut om ni lovar att det blir en snackis?! :)
 

DeletedUser

Guest
haha du tolkar fel bixz, med och det är inte för att vi äger menar jag att vi inte gör det... jag menar att vi har faktiskt gått minus men det är kul om jag fått det att låta som att vi har tagit mest städer så tog jag upp fakta ;P förstår du nu?

Gammabladet kommer ut om ni lovar att det blir en snackis?! :)

Ja, jag förstår nu. Tolkade det fel..

Folk älskar ju Gamma bladet. Du såg ju hur mycket respons du fick sist :) Hur många har du intervjuat?
 

DeletedUser1593

Guest
7 tror jag med en till på g :) får en imorgon så nu får ni läsa annars ;)

ska få 10 stycken :)
 

DeletedUser

Guest
<-- Mina fans är förvånade

Det ryktas att all kärlek från Cortuser och MN varit falsk, för jag har inte blivit intervjuad :(
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag precis vart intervjuad fast utan garantier om att det jag skrev kommer med i Gammabladet :confused:
 

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att jag tar stad 4 idag:)ja del blir en 10k:are igen;)
 
Topp