Det ryktas att...

aswaz

New Member
Jag åt en banan igår, den var grön som fan så inte alls god :/

Tänkte jag skulle försöka få tag på några lite gulare idag.
 

xeet

Active Member
Roligt att det kommer från dig :)
Du som gråter när någon guldar mer än dig, du som drar SL när det går jobbigt osvosv.... :eek: :oops:
hahah ursäkta^^
hur många gånger har du vunnit över mig och hur många gånger har du gått IE när du mött mig? :D
ryktas att du enbart kan spela grepolis när du möter noobs som inte ens kör med appen, annars kommer den klassiska "jag farmar guld"
 

Hyperionz

Active Member
so the new redneck use the vpn? and the support does nothing?
then you talk about my timing and that I raise the cs hahaha, but how many cities did you take me sorry?
Once again you prove everyones point that you are the most retarded inbreed in Italy. Do you see Red banned? No? Do we see faggot banned? Yes. Point valid.
 
Once again you prove everyones point that you are the most retarded inbreed in Italy. Do you see Red banned? No? Do we see faggot banned? Yes. Point valid.
I mean, he will probably come back anytime. The Italians already used the mafia money to pay off the support to get decio back. Just a matter of time before fagiolo is back ;) Just rumors though
smiley-emoticons-headbash.gif
 
Vi lär ju bara feeda de som aktiverade precis som ni gör med dej :)
Ryktas att vi är inte så smarta så att vi feedar för att fylla GSS som er noobs. Men jag menar, ni måste göra det för att kunna växa, det behöver ju inte vi.

Hoppas inte mattiange läser detta, för då kommer han väl säga att "vi började sent på servern så vi måste feeda" :p
 
Topp