Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
det ryktas att hade grepolis-teamet beivrat spel missbruk så hade en allians från theta dött ut direkt.

Ps. jag Citerar "BTW, Sabaton är nog det värsta som har hänt Sverige i musikväg på årtusenden."....
3 priser från Bandit Rock Awards på Annexet (Bästa svenska grupp, bästa svenska liveakt och bästa svenska album)
säger sig ju självt, så någon kan hålla sina Lady Gaga fasoner för sig själv.
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas även att det finns några milstolpar kvar att claima ;)
 

DeletedUser2417

Guest
Det ryktas även att det finns några milstolpar kvar att claima ;)
Om det fanns en milstolpe för mer än 1 miljon gubbar förlorade i anfall skulle jag kunna claima den. Det är bara att gratulera alla jag anfallit till den miljon krigspäng som jag bjussat på: Milstolpar.jpg
 

DeletedUser

Guest
Om det fanns en milstolpe för mer än 1 miljon gubbar förlorade i anfall skulle jag kunna claima den. Det är bara att gratulera alla jag anfallit till den miljon krigspäng som jag bjussat på: Visa bilaga 605

1 miljon enheter ja, men bara ett kort ögonkast så ser man ju att det blir betydligt mycket mer kp än så. Bara brandskeppen ensamma ger 1 miljon kp.

En snabb överslagsräkning så landar jag på att dom trupperna ger i runda slängar 2.5 miljoner kp.
 

DeletedUser

Guest
rycktas att jag hadde en offensiv från solace Tloloch exodus på samma gång förlorade 2 städer men ändå fick dagens erövrare :eek:


jaja så kan det gå ;)


:cool:
 

DeletedUser2311

Guest
Det ryktas att det är en omvälvande tid i Theta...


Hehe ja nu börjar det äntligen hända lite grejer på servern :) många fina spökstäder, en stor IE som tyfonerna och wp visst jobbar tillsammans med? sedan verkar det bli någon sorts sammanslagning här framöver hos troligtvis wp och tyfonerna :)

hoppas bara man hinner bygga upp offtrupperna tills dess ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att tråden är död för att alla sitter och skickar resurser.
Vill dock påpeka att los är en dålig förkortning för att vinna en värld :p
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att tråden är död för att alla sitter och skickar resurser.
Vill dock påpeka att los är en dålig förkortning för att vinna en värld :p

Det ryktas tråden är död för man blir avstängd om man skriver något. Det ryktas även att jag tackar för de tidiga gratulationerna gällande vinsten på Theta ;)
 

DeletedUser2311

Guest
ja sjukt tråkigt att det inte händer något på servern förutom skyfflingen av resurser, bara tjiim som gjort lite väsen av sig den sista veckan :/
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas tråden är död för man blir avstängd om man skriver något. Det ryktas även att jag tackar för de tidiga gratulationerna gällande vinsten på Theta ;)

ryktas att Ylmer skriker efter varningar. Admin va på er vakt !
kanske han redan fick sin varning :)
 

DeletedUser2311

Guest
Du får väl röra om i grytan då gotte85 ;)

Njae har bara byggt deff sen sist, ser framemot när vi börjar nå nivå 9 på uv:na då kommer det börjar bli lite småjobbigt :) men rullar på fin fint än så länge :D


hur går det för enchida med era uv:s? vilka skall ni satsa på? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Njae har bara byggt deff sen sist, ser framemot när vi börjar nå nivå 9 på uv:na då kommer det börjar bli lite småjobbigt :) men rullar på fin fint än så länge :D


hur går det för enchida med era uv:s? vilka skall ni satsa på? :eek:

Vi sitter mest och bygger off för att sänka era uv när ni kommer upp på nivå 9, det lär väl bara stå en massa Brandskepp som försvar ;)
 

DeletedUser2311

Guest
Vi sitter mest och bygger off för att sänka era uv när ni kommer upp på nivå 9, det lär väl bara stå en massa Brandskepp som försvar ;)

hehe har iallafall fyllt min uv stad med bs :) eller rättare sagt inte orkat bygga deff pga att man förlorar resurser :/
 
Topp