Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att kriget redan är vunnet, matte000 flydde in i SL.... igen.

Det ryktas att Daza behöver tillfredsställa individer i sin närhet annars skriver han frustrerade inlägg på forumet.
Tillbaka sedan 5 dagar ser fram emot att se dina trupper stupa vid muren. Om du ska skicka sjövägen skulle jag uppskatta lite bomullsstöd så jag kan tillverka trevliga hembroderade badlakan som jag kan brodera "från matte med kärlek" på.

God Jul
Matte
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att ytterligare en allians inte kan låta bli att trolla med deff i en konflikt dom själva nog inte vill se sig delta fullt ut.

Hoppas ni varit snälla barn i år så kanske Tomten kommer med något skoj till er.... ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas också att Blodsfränder äntligen har fått en kompis!!! Julen är allt en magisk tid...
 

DeletedUser2311

Guest
Ryktas att kp-problemet har hållit på i lite mer än en vecka nu, dvs att man inte kan använda kulturöversikten för att fira triumftåg, vilket leder till en massa extra jobb. Så man får väl hålla på med med stadsfester och avvakta med deff och off tills dess att det är löst....

Ryktas även att det är lite onödigt att anfalla under nattbonusen :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Innogames inte gjort nån förändring och att detta KP problem uppstått helt plötslig, helt utan förvarning, ungefär som tomten. Det ryktas att dom korrigerat felet i och med att dom införde Julbonusen. Men allt är ett rykte.
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att problemet löser sig om man slutar med premium.

(kanske hela Theta även kan gå ihop och sluta köra guld? Fair fight och inga trubbel med KP. )
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mod är inne på de bannades konton och förstör signaturer och allt vet vad
 

DeletedUser378

Guest
Har du misstankar om att någon i teamet inte sköter sitt jobb ordentligt så skall detta tas direkt med mig eller TC och inte tas som en diskussion på forumet.

Sedan har ingen Moderator någonsin kunnat påverka ett spelkonto då deras ansvarsområde är att ta hand om vårt forum.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
forumkonton är det som ändrats. Signaturer försvinner fastän dom inte är mot reglerna :)
ryktas det
 

DeletedUser378

Guest
Säger det igen du skall ta den här diskussionen med mig eller TC.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser2311

Guest
Ryktas att det tyvärr blivit väldigt lugnt och fridfullt här på theta-forumet :/ har väl kanske lite å göra med att ylmer blivit utvisad :S
lite osäkert om hell bara fått nån varning eller om han också sitter i utvisningsbåset :eek:


Men det skulle vara intressant med lite statestik om erövrade städer mellan lol&solace vs fånarna/dårarna :)
 

DeletedUser1290

Guest
Ryktas att det tyvärr blivit väldigt lugnt och fridfullt här på theta-forumet :/ har väl kanske lite å göra med att ylmer blivit utvisad :S
lite osäkert om hell bara fått nån varning eller om han också sitter i utvisningsbåset :eek:


Men det skulle vara intressant med lite statestik om erövrade städer mellan lol&solace vs fånarna/dårarna :)

Jag hörde ryktet om att det borde vara fler som blir varnade eller utvisade när de visar sin egen inkompetens genom att benämna sina motståndare på ett otrevligt sätt istället för att visa respekt.


O du, statestik hittar du under menyn statestik däruppe :)
 

DeletedUser2311

Guest
Jag hörde ryktet om att det borde vara fler som blir varnade eller utvisade när de visar sin egen inkompetens genom att benämna sina motståndare på ett otrevligt sätt istället för att visa respekt.


O du, statestik hittar du under menyn statestik däruppe :)


Ryktas att tdk också tappat någon stad här på slutet, även att vissa flytt in i SL :)


Rykte nr 2 är att hell verkar ha fått en till varning...
 

DeletedUser1290

Guest
Ryktas att tdk också tappat någon stad här på slutet, även att vissa flytt in i SL :)

Det ryktas att jag tycker synd om alla som inte har ett liv utanför Gp och förstår att man ibland lägger i SL för att ägna sig åt viktigare saker än ett spel.
 

DeletedUser2311

Guest
Det ryktas att jag tycker synd om alla som inte har ett liv utanför Gp och förstår att man ibland lägger i SL för att ägna sig åt viktigare saker än ett spel.

Det räcker väl att man har en bra allians som stöjder en, så behöver man inte använda så mycket tid på gp för att rädda sina städer, men om hälften av alliansen flyr in i SL så leder det oftast till att alliansen faller som ett korthus. Mest pga av att hälften av alla bv:s försvinner... samt att man har betydligt mindre spelare som kan stödja eventuella revolter...

spännande å se hur länge tdk klarar sig ;)

Ryktas att man även fått semester fram tills april, så nu kan man effektivisera rektryteringen av gubbar så man kan trycka ut en 10 extra chans anfall per dag :)
 
Topp