Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att gotte borde spendera mer tid på att fiska efter brandskepp än att slösa värdefull tid på forumet.
 

DeletedUser1290

Guest
Det räcker väl att man har en bra allians som stöjder en, så behöver man inte använda så mycket tid på gp för att rädda sina städer, men om hälften av alliansen flyr in i SL så leder det oftast till att alliansen faller som ett korthus. Mest pga av att hälften av alla bv:s försvinner... samt att man har betydligt mindre spelare som kan stödja eventuella revolter...

spännande å se hur länge tdk klarar sig ;)

Ryktas att man även fått semester fram tills april, så nu kan man effektivisera rektryteringen av gubbar så man kan trycka ut en 10 extra chans anfall per dag :)

Jag hörde rykten om att ABF har trevliga kvällskurser i matematik :D
 

DeletedUser2311

Guest
Ryktas att gotte borde spendera mer tid på att fiska efter brandskepp än att slösa värdefull tid på forumet.

Ryktas att war-sage anfallit lite för sällan för att veta var han har sina bs, om han ens äger något bs? ;P

Verkar bara som det är akillesis, matte000 och tjiim som anfaller, blev iofs något anfall från jack imorse. Men dessa städer blev visst enkla revoltmål :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att war-sage anfallit lite för sällan för att veta var han har sina bs, om han ens äger något bs? ;P

Verkar bara som det är akillesis, matte000 och tjiim som anfaller, blev iofs något anfall från jack imorse. Men dessa städer blev visst enkla revoltmål :)

Det ryktas att tlol gjort en jättesatsning på att krossa mur!

Spännande..
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att en vis valp drog svansen mellan bena när han blev rädd och försvann..

Ryktet säger dock att ingen ännu börjat leta.
Men i försvinnandet hade han sällskap med övrig besättning förutom maskinrummets folk.
Dessa vet fortf inte om att skeppet har skunkit och kaptenen va först att hoppa..

Grekisk kustbevakning letar nu efter denna valp då han enligt dessa brutit mot sjölag om att kaptenen alltid ska lämna sitt fartyg sist..
Eller hur va det nu det va i Italien för något år sen?
Concordia? ringer klockor?
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att Solace börjar få slut på bs.
Tänk så många gubbar en liten birem ensam kan sänka :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att en vis valp drog svansen mellan bena när han blev rädd och försvann..

Ryktet säger dock att ingen ännu börjat leta.
Men i försvinnandet hade han sällskap med övrig besättning förutom maskinrummets folk.
Dessa vet fortf inte om att skeppet har skunkit och kaptenen va först att hoppa..

Grekisk kustbevakning letar nu efter denna valp då han enligt dessa brutit mot sjölag om att kaptenen alltid ska lämna sitt fartyg sist..
Eller hur va det nu det va i Italien för något år sen?
Concordia? ringer klockor?

Vi vet nu vart valpen tog vägen med sina veka sjömän...de slickar fötter och andra ädla kroppsdelar på sina herrar..allt för att få spela frontline och hugga sina forna allierade i ryggen...att sen komma och säga att hjälpen inte varit tillräcklig(en orsak till att starta krig ) när vi i själva verket vet vilka ränker som smiddes ... synd ni inte följde Ylmers råd att försvinna för gott. Om nu det är som alla tror att veklingars skara går sina herrars ärenden så är det inte mycket bevänt med dem heller...tänk att man inte kan tvätta sin byk själv utan måste ha små elhalsbands försedda lakejer till det.

Mvh War-Sage

Pro Patria
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2311

Guest
Vi vet nu vart valpen tog vägen med sina veka sjömän...de slickar fötter och andra ädla kroppsdelar på sina herrar..allt för att få spela frontline och hugga sina forna allierade i ryggen...att sen komma och säga att hjälpen inte varit tillräcklig(en orsak till att starta krig ) när vi i själva verket vet vilka ränker som smiddes ... synd ni inte följde Ylmers råd att försvinna för gott. Om nu det är som alla tror att veklingars skara går sina herrars ärenden så är det inte mycket bevänt med dem heller...tänk att man inte kan tvätta sin byk själv utan måste ha små elhalsbands försedda lakejer till det.

Mvh War-Sage

Pro Patria

Är väl skönt med lite omväxling :)

ni tjänar förhoppningsvis lite mer deff-kp nu under de kommande månaderna ;)

Men ni måste ju se till att anfalla era fd-allierade, de sitter på tok på för mycket deff ryktas det om :p
 

DeletedUser1523

Guest
Ryktas att en viss allians nu sätter rekord i att kasta nya stenar i gamla glashus, eller var det tvärtom?
Ryktas även att nya stenar sällan har en plats i gamla murar.
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att jag är tacksam för att Solace och mina fd allianskompisar Exodus hjälper mig med att ge mig mkt kp o bli av med mina uspridda städer så jag lättare kan kolonicera samlat på en lugn plats :)
Men glöm inte att skicka med bs när ni anfaller .... nu för tiden har jag alltid minst en birem i varje stad ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att du gillar att skicka gnällmeddelanden käre maran, du har alltid något att gnälla på. Ryktas vidare att grepolis blir så mycket roligare utan detta gnäll.
 

DeletedUser1290

Guest
Ryktas att du gillar att skicka gnällmeddelanden käre maran, du har alltid något att gnälla på. Ryktas vidare att grepolis blir så mycket roligare utan detta gnäll.

Har du nåt att gnälla på när det gäller mig är det mycket trevligare och justare om du vänder dig till mig direkt än att använder dig av stora forumet.
 

DeletedUser

Guest
Har du nåt att gnälla på när det gäller mig är det mycket trevligare och justare om du vänder dig till mig direkt än att använder dig av stora forumet.

Ryktas att du har 2 meddelanden olästa från mig sedan 2 dagar tillbaka..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att murtaugh anfaller de som skyddat han från sina nya härskare.
Detta är ett löst tyckande som ej är ett sant faktum tror jag...
 

DeletedUser2514

Guest
Det måste man så man blir stor och stark..kanske man inte har råd med annat om man ska skydda sitt nyförvärv vad vet jag...
Det var så roligt..jag måste skratta det kom en trekantig gubbe in..han hade saltgodis i påsen (tror jag )
och han skyddar sig...och skyddar sig,skramlar efter guldet ännu lite mer.
Näääää hördudududu Gröten den får du äta själv... Ha en bra fortsättning gott folk.Med eller utan GRÖT,TREKANTIGA GUBBAR, GULDBYXOR och till sist EN PÅSE SALTGODIS xD
 

Ylmer Jr

Member
Det måste man så man blir stor och stark..kanske man inte har råd med annat om man ska skydda sitt nyförvärv vad vet jag...
Det var så roligt..jag måste skratta det kom en trekantig gubbe in..han hade saltgodis i påsen (tror jag )
och han skyddar sig...och skyddar sig,skramlar efter guldet ännu lite mer.
Näääää hördudududu Gröten den får du äta själv... Ha en bra fortsättning gott folk.Med eller utan GRÖT,TREKANTIGA GUBBAR, GULDBYXOR och till sist EN PÅSE SALTGODIS xD

Det ryktas att det går åt en hel säck med RocknRoll-tobak för att lyckas skriva ett så sakligt inlägg likt ovan.
 

DeletedUser2514

Guest
Det ryktas att det går åt en hel säck med RocknRoll-tobak för att lyckas skriva ett så sakligt inlägg likt ovan.
Ryktet säger att det bara gick åt en saltlakritsklubba att suga på,krävdes inte mycket mer,borde samtliga kunna räkna ut... med eller utan hög IQ.
 
Topp