Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det Ryktas om Project Red Bull... Det hotar alla allianser. Har du fått en burk? Kan du flyga?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
det ryktas att vi inte borde göra reklam på ett sånt här spel om såna produkter.
 

DeletedUser

Guest
Det som var så fyndigt :) Jag viste inte att man inte fick göra reklam. Vi pratar om vodka istället, men nämner inget märke då. Jag har hört att man kan sprida felaktiga rykten om man dricker för mycket av den varan, jag menar vodka nu.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är sjukt kul att läsa igenom allianspresentationerna för de mindre allianserna.
 

DeletedUser

Guest
vill du vara med i denna allians måste du va snygg i håret,aktiv,bra!!!den första som går med i alliansen får en överaskning plus att vara ledare numer2


Så du är jättligt välkommen till denna allians ;)
 

DeletedUser

Guest
fan då får jag nog inte går med då, vet inte om jag har snyggt hår :(. helvete jag som ville de så gärna.
 

DeletedUser

Guest
För att ta det tillbaka till rykten igen (efter att jag fick det att spåra ut)

Det ryktas att vi äntligen är rankade bland topp 100 allianserna i havet.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att "den onämnbara reklamen" ;) lockat ännu en till sig, eller var det "if you cant beat them, join them" ?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att vi i har fått vingar och vi flyger högt Carl, frågan är dock hur nära solen kan man komma utan att råka ut för samma öde som ikarus. :)
 

DeletedUser

Guest
MrBd jag tror solen håller på att slockna och att mörka tider väntar för alla utom just dom med speciella vingar. :)
 

DeletedUser

Guest
:) så är det. Du har tur du, eller snarae har du väl hjälpt turen på vägen, om man ska tro ryktet.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att vissa sprider för mycket rykten och hotar för mycket sedan kallar det erbjudande :)
 

DeletedUser

Guest
Det där ryktet förstod jag inte riktigt om jag ska vara ärlig, men så är det ju bara ett rykte också.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att Carldegothia snart kommer skicka in en ansökan till WoL....;)

Det ryktas också om att allt inte är vad det verkar....
 

DeletedUser

Guest
Det första ryktet kan jag dementera, det finns det inga direkta planer på.

Rykten ska tas för vad dom är, just rykten, Det här är inget forum för sanningsägare utan mer humoristiska funderinngar eller mer eller mindre välgrundade halvsannngar. :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att..

Det ryktas om att vissa sprider för mycket rykten och hotar för mycket sedan kallar det erbjudande :)

Det ryktas att solen blir bara varmare och varmare och att högre höjder bör undvikas för Ikarus...

Det ryktas även att saker och ting sällan är som de verkar vara...
 

DeletedUser1472

Guest
Det ryktas att folk inte vet vad dom gör, och att en stor del av spelarna på delta inte vet hur man spelar....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att vikten av gamla meriter är totalt obefintliga vid start av en ny server...
 
Topp