Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
De ryktas att de är jul nästa vecka? Varför har ingen sagt nåt?:eek:
 

DeletedUser

Guest
ska du inte skaffa dig ett liv, de är inte coolt att skriva i alla trådarna.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Björnligan taggar ner under jul och återkommer i mellandagarna :)

Ha en skön jul alla!
 

DeletedUser285

Guest
Det ryktas att Opeth är trött(berusad) och skickar sina trupper på besök hos sinda vänner.. (zture och slusken)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det kommer att smälla rejält på många håll när julfriden försvinner.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att vi har gett så mycket gas dom senaste dagarna att grepostats har gått ner =(
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att Delta snart kommer se mycket annorlunda ut....
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag är skeptisk till det. Såvida det inte är ett större samarbete i görningen. Om nu inte lite nya fiender i alliansprofilerna räknas som annorlunda
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att strutshals som diplomat borde skaffa sig bättre koll på händelserna om han tvekar på mitt rykte.
 

DeletedUser

Guest
haha de händer alltid mycket, den som lever får se :)

det är en definitions fråga.
 

DeletedUser

Guest
Kan mycket väl stämma. Av Godlajks "neutrala" svar tolkar jag det i varje fall som att kontakten mellan era två allianser inte är bruten. Det innebär dock bara status quo så jag är fortsatt skeptisk. Jag förväntar mig i varje fall mer än en akademi till alliansen ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att min allians har fått ett nytt fint namn. :D


Kan mycket väl stämma. Av Godlajks "neutrala" svar tolkar jag det i varje fall som att kontakten mellan era två allianser inte är bruten. Det innebär dock bara status quo så jag är fortsatt skeptisk. Jag förväntar mig i varje fall mer än en akademi till alliansen ;)

Att jag och Godlajk har bra kontakt betyder inte att våra allianser har det. Vi är ju ledare tillsammans på alfa.
 
Topp