Sökresultat

  1. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att farbror doc alltid kommer med samma unkna argument oavsett vad det gäller. Antingen handlar det om något en spelare gjort eller att denna tyska värld är så mycket bättre än svenska. Att argumentera emot detta doc påstår är som att diskutera med en vägg, man kommer ingenvart. Att...
  2. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att ObG har hyrt in en murare som friskt arbetar på att bygga murar i diverse städer. Den schizofrena spelaren tålde inte besök och byggde direkt upp sin mur, medan en annan inte är tillräckligt alert på att snipea KS och gömmer sig numera bakom en hög mur med en massa predeff. Fast...
  3. Cspeete

    Topp 10 spelare

    Då ingen annan ville skriva en topplista så gör väl jag det. All kritik skickas till @Boefst! Topp 5 lista: Spelare - Allians - Poäng - Anfallare - Försvarare - Kämpar - Antal städer 1. Iora - Yttrandefrihet - 1 - 3 - 1 - 2 - 33 städer Spelaren som alla på servern får se upp till då han ligger...
  4. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att min enda hjärncell som sitter i rullstol fick en hjärnblödning av att läsa vad farbror doc skriver. o_O
  5. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att det var kul att få spela tillsammans med xeet här och ta städer av inaktiva Fluffy m.fl. Stor insats av en medioker spelare som mig själv. Att man har blivit kallad för den bästa spelaren i allyn av Fluffy en fin sommarkväll kommer jag ha med mig länge. :p
  6. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att någon kände sig träffad och tog sitt andra nick för att svara. Även detta namn är falsk marknadsföring, för du guldar i stil med Piri. Frågan är när någon av er ska bevisa att ni har några färdigheter i detta spelet förutom att gulda? :p Jag tappade å andra sidan inga städer till...
  7. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att Piri självklart är för ett spel där han kan punga ut mer och mer guld för att dölja sina färdigheter, eller bristen på såna rättare sagt. När ska du erövra din första stad av en aktiv spelare? :eek: Tror nästan att du får försöka ta hjälp av din kompanjon som valde att byta namn...
  8. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att xeet endast är avundsjuk på vårt fantastiskt fina namn. Han har nog inte skådat något finare alliansnamn tidigare o_O
  9. Cspeete

    Topp 10 spelare

    Man får tacka för att ha fått äran att få vara med på en topplista. En mycket välskriven topplista där du verkligen har analyserat servern och dess spelare. Mycket bra jobb Salking!
  10. Cspeete

    Diskussion Värld Troja

    Frågan är dock om dessa 3 startstäder fungerar liknande som på andra världar. Det vill säga, två städer på bondbyöar(två olika?) och sedan en på en kobbe(?) i varierande storlekar? Förresten, 5 dagars NS om man börjar med 3 städer? Antar att några kommer att ha 10-20 städer när NS släpper :P
  11. Cspeete

    Diskussion Värld Troja

    Det ser ut att kunna bli en rolig server! Den hemliga inställningen kanske är att man börjar med 3 städer, för det har jag för mig är en inställning som funnits på tidigare världar(eventuellt någon tysk värld). Spännande i alla fall att se vad inställningen kan bli. :)
  12. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att julen närmar sig och att första advent snart är här. =) Jag har börjat pynta upp mina städer med fint rosa glitter som kastas på de enheter som anfaller mina byar. De anfallande enheterna ser detta som ett magiskt tillfälle trots att deras anförare inte gör detta. Enligt min...
  13. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att BlondinBella verkar fly landet? SL är ju aktivt. Frågan är ju bara varför du aktiverat SL? I någon artikel jag läste så flydde BlondinBella landet pga kriminella? Men å andra sidan så verkade du inte ha samma åsikt som "råkaspökaisverige" har och därmed var tvungen att ta bort...
  14. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att inlägg tas bort? Fast det ryktas att det inte spelar någon roll då man kan ta en bild på det innan man laddat om sidan? Ryktas även att det skulle vara intressant att få en mer nyanserad förklaring av vad du menar jacoblilje.
  15. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att ture har delvis rätt, denna anonyma spelare försöker allt sätta en "all-time-high" på att ge bort KP mot milis
  16. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att om vi skulle följa den kristna traditionen med budskap såsom den gyllene regeln så skulle GP vara en mardröm med tanke på vilka fasoner ni pensionärer verkar förespråka, men även vi? Mig skulle det aldrig falla i tanken att köra fult mot min fiende i desperation för att vinna, men...
  17. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att supporten ansåg det var okej för er? Om de nu är "vi" som gjort det, så borde det var okej nu också
  18. Cspeete

    Det ryktas...

    Ryktas att man kan göra många misstag? Ibland "råkar" man spöka, ibland "splittras" allianser och man förlorar, men glöm inte det värsta, ibland spelar man med kontoägaren till Cspeete. Ryktas även att jag saknar gamla nogold och cspeete. Fast i tidsfrist och studier så sker byten bland...
  19. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att den som förlorat mycket hellre kollar på nuet, men den som vunnit mycket hellre ser bakåt på ens bragder. Dock vet jag inte hur det blir med en tidsmaskin, kanske blir verkligheten blå, och alla skavanker försvinner? Det återstår enbart att se när bananerna kommer springandes...
  20. Cspeete

    Det ryktas...

    Det ryktas att detta är Legondra och jacoblilje. Legondra: "Prepare for trouble" Jacoblilje: "Make it double" Frågan är bara vem Meowth är
Topp