Det ryktas...

Cspeete

Member
Det ryktas att inlägg tas bort?
smiley_emoticons_verlegen.gif


57f3d364c1.png

Fast det ryktas att det inte spelar någon roll då man kan ta en bild på det innan man laddat om sidan? Ryktas även att det skulle vara intressant att få en mer nyanserad förklaring av vad du menar jacoblilje.
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att en bild gavs av er, och då togs inlägget bort då alla i alliansen inte delar min åsikt på kvällens händelser efter det
 

DeletedUser3586

Guest
Extremt kul när man gapar om hjälp från alla hörn, the family of misfits har utökat sina kontakter. Att man verkligen har så mycket luft men klarar ändå inte att hålla en belägring mot dessa inaktiva pensionärer.

Gör om gör rätt boys, ryktas det.
 

xeet

Active Member
Extremt kul när man gapar om hjälp från alla hörn, the family of misfits har utökat sina kontakter. Att man verkligen har så mycket luft men klarar ändå inte att hålla en belägring mot dessa inaktiva pensionärer.

Gör om gör rätt boys, ryktas det.
Det ryktas att du är fel person att vara stöddig i ett forum när det gällar sänka skepp. Ligger man rank 40 i kämpar då har man inte sänkt speciellt många båtar
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att man kan alltid vara med och trash-talka sin fiende oavsett rank, ett till rykte är under vilket konto herr xeet spelar på nuförtiden, eller dyker du kanske bara upp här helt random?
smiley_emoticons_grin.gif
 

xeet

Active Member
oklart, men ryktas att jag inte kan hålla med dig Septim är man sämst i laget tycker jag iallafall att man inte har någon rätt att trash talka
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att så länge han är bättre än er kan han få trashtalka på
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

jacoblilje

Active Member
oklart, men ryktas att jag inte kan hålla med dig Septim är man sämst i laget tycker jag iallafall att man inte har någon rätt att trash talka
smiley_emoticons_hust.gif

Har för mig att xeet kontot var sämst i rödvin, men du kanske menar att man har den rättigheten bara för att man tar över ett konto där spelaren gjort bra ifrån sig innan du loggade in för första gången?
 

xeet

Active Member
Har för mig att xeet kontot var sämst i rödvin, men du kanske menar att man har den rättigheten bara för att man tar över ett konto där spelaren gjort bra ifrån sig innan du loggade in för första gången?

Det ryktas att den Placering jag hade efter 3 dagar var helt okej skulle jag säga faktiskt, ganska stolt över min placering efter en sådan kort tid
 

Cspeete

Member
Det ryktas att BlondinBella verkar fly landet? SL är ju aktivt. Frågan är ju bara varför du aktiverat SL? I någon artikel jag läste så flydde BlondinBella landet pga kriminella? Men å andra sidan så verkade du inte ha samma åsikt som "råkaspökaisverige" har och därmed var tvungen att ta bort ditt påstående då de inte tyckte samma som dig? Frågan är vem du är rädd för? Din ledning eller oss rödvinare?
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att det tydligen ska finnas flyg kvar i fyllekvarten..

vi lite äldre undrar var dessa är? :O

Ryktas också att ingen verkar gå i SL nu så A-lagarna verkar få det svårt att ta städer igen ;(
 

Cspeete

Member
Det ryktas att julen närmar sig och att första advent snart är här. =) Jag har börjat pynta upp mina städer med fint rosa glitter som kastas på de enheter som anfaller mina byar. De anfallande enheterna ser detta som ett magiskt tillfälle trots att deras anförare inte gör detta. Enligt min inventarielista så finns det nog med glitter till alla som vill ha, men det är ett hål i förpackningarna så vi får se om det verkligen räcker till alla, eller om det tar slut tvärt. Om nu glittret skulle ta slut så kan vi i god julstämning fixa några fina trägubbar av alla träflisor från pensionärernas mäktiga brytning samtidigt som vi lyssnar på lite julmusik från några frivilliga, typ Opeth och Tarp.
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att BOXarna har hittat en spelare som guldar mur här! :)
 

DeletedUser3586

Guest
Ryktas om att BOXarna har hittat en spelare som guldar mur här! :)
Ryktas att det är bra, eftersom man ligger på en ö med fler fiender än vänner. Dock kan det vara bra att ducka skicka runt def, samt kanske inte anfalla med kentaurer på en belle :pPPPPP
 
Topp