Det ryktas...

Cspeete

Member
Det ryktas att den som förlorat mycket hellre kollar på nuet, men den som vunnit mycket hellre ser bakåt på ens bragder.
smiley_emoticons_irre.gif
Dock vet jag inte hur det blir med en tidsmaskin, kanske blir verkligheten blå, och alla skavanker försvinner? Det återstår enbart att se när bananerna kommer springandes nerför Septims säng i hopp om att nå Narnia!
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Det ryktas att min kommentar om dina dåliga resultat på olympia tog hårt på dig, dock är detta endast ett rykte :*

Nu ska jag vidare mot Narnia ^^
 

Cspeete

Member
Ryktas att man kan göra många misstag? Ibland "råkar" man spöka, ibland "splittras" allianser och man förlorar, men glöm inte det värsta, ibland spelar man med kontoägaren till Cspeete.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Ryktas även att jag saknar gamla nogold och cspeete.
smiley_emoticons_frown.gif
Fast i tidsfrist och studier så sker byten bland diverse konton, snabbare än Blondinen byter underkläder.
smiley_emoticons_confusednew.gif


/J
 

Legondra

Active Member
Man undrar ju om det plötsligt är ok att starta upp nya konton för att ”blocka grundningar”, enligt rykten är det iaf vad mögold gjort. Eller det kanske är bara oss det är ok att gnälla på för sånt?
Sen vet man ju inte om ni känner någon ny nogold/mögold, det är trots allt bara ett av många rykten som cirkulerar
 

Cspeete

Member
Det ryktas att supporten ansåg det var okej för er? Om de nu är "vi" som gjort det, så borde det var okej nu också
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

Legondra

Active Member
Det är det ryktas det, men är ni som fortfarande tar upp det som fulspel mot oss, då får man väl göra likadant tillbaka?
Eller lärde inte du dig när du var liten att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad?
 

Cspeete

Member
Det ryktas att om vi skulle följa den kristna traditionen med budskap såsom den gyllene regeln så skulle GP vara en mardröm med tanke på vilka fasoner ni pensionärer verkar förespråka, men även vi? Mig skulle det aldrig falla i tanken att köra fult mot min fiende i desperation för att vinna, men det är ju bara lilla jag.
smiley_emoticons_sleep.gif


/J
 

nogold

Active Member
Det är det ryktas det, men är ni som fortfarande tar upp det som fulspel mot oss, då får man väl göra likadant tillbaka?
Eller lärde inte du dig när du var liten att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad?
Nej du har rätt legondra det var fel av mig. Det var ett skämt och helt onödigt att skämta här. Men det kommer naturligtvis inte upprepas ryktas det.
 
Senast ändrad:

DeletedUser3581

Guest
grattis till @Acekiller som attackerar mig angreppssats, så fort jag går "du kommer få din belöning, och du kommer inte att tycka om det.


Vissa spelare har redan skrivit för mig att jag attackerar dem för mycket och att jag är tråkig, så jag fortsätter
 

Legondra

Active Member
Ryktas att det är klart det är ett skämt när ni gör det misstaget, men när någon på andra sidan gör det är det fulspel. Det var dumt av mig, borde ha fattat det direkt :confused:
 

DeletedUser3574

Guest
Ryktas att det ryktas en hel del här
lol.gif


Det ryktas om fulspel och dubbelkonton men ingen ryktar om VPN eller att man har tillgång till flera spelares lösenord – och använder dom när det anses nödvändigt. Ryktas att sånt har hänt och troligen händer även nu och i framtiden så oavsett om man lever i nuet eller dået är ryktet sannolikt sant.
mysli.gif
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att det ryktas om en jäkla massa fulspel från båda sidor. Ryktas att det börjar bli lite tjatigt nu...
Kan vi inte få lite rejäla och roliga rykten istället? :p

Det ryktas att en anonym spelare på servern (vi kan kalla honom cspeete) håller i smyg på att sätta ett all-time-high på dödad milis.
Är det ingen som tar upp kampen?
 

Cspeete

Member
Det ryktas att ture har delvis rätt, denna anonyma spelare försöker allt sätta en "all-time-high" på att ge bort KP mot milis
smiley_emoticons_hust.gif
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att det ryktas en hel del här
lol.gif


Det ryktas om fulspel och dubbelkonton men ingen ryktar om VPN eller att man har tillgång till flera spelares lösenord – och använder dom när det anses nödvändigt. Ryktas att sånt har hänt och troligen händer även nu och i framtiden så oavsett om man lever i nuet eller dået är ryktet sannolikt sant.
mysli.gif

Ryktas att VPN funkar till något grad, men fortfarande finns det metoder att "fånga och blotta" personer online.

Det "talas" även om att köra Teamviewer, fjärrstyra datorer (ej optimalt) för att kringgå MAC adresser mera och mera beroende på dennes kunskaper kring datorer och nätverk.

Men är enig med de flesta seriösa att man bör spela rent, använda hjärnans kapacitet i spelet istället utan att ta sig fram metoder utanför självaste spelet enligt regelverk uppsatta från Grepolis!
 

DeletedUser3602

Guest
Ryktas att doc måste sakna oss på .se väldigt mycket så som han är här och springer. Vill du komma in i värmen igen?
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att doc måste sakna oss på .se väldigt mycket så som han är här och springer. Vill du komma in i värmen igen?
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

Jag trodde att du kände till "En gång grepolis spelare, alltid en grepolisspelare i världen Grepolis"

Smaska istället fram roligare rykte kring dina motståndare framför att leka samma trista lekar som djungeln gör, alltså jaga "obehöriga grepolisspelare" som inte spelar i samma server där forumet är kopplade till :)
 

DeletedUser3602

Guest
Ryktas att du borde hålla dig till de forum som du hör till om du inte vill bli jagad här.
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag får nog skicka ut några blomsterbud för att lugna ned någon lättretade (vem det nu kan vara?) typ som gillar vakta "kommunens sandlåda" och inte släppa in obehöriga enligt dennes perspektiv.

Nä du lilla. Jag är överallt. Bara och svälj allt... även kan man ignorera som jag tipsade några lättretade människor tidigare i slasktrådar :)
 

DeletedUser3574

Guest
Det ryktas att jag fått ovanligt många anfall emot mig idag men bara ett fåtal som nått fram till mina städer.
Är soldaterna månne så trötta att de stupar efter vägen eller är det kycklingar i farten?
smiley_emoticons_confusednew.gif

Appterror kan det i alla fall inte vara
smiley_emoticons_hust.gif
 
Topp