Det ryktas...

DeletedUser876

Guest
Ryktas att det är vaktombyte i H44, och att nattskiftet gått på.
 

DeletedUser3325

Guest
Det ryktas att det inte är någon nattvakt som är vaken i hav 44 inatt.
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser3715

Guest
Det ryktas att man ska spela för det är roligt men det verkar många glömma
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att nattvakten somnade på sin post och vaknade upp när han redan tappat fler städer.
Nattvakten har lämnat in nyckelknippan och ficklampan... har nu anslutit sig till spökbrigaden.
smiley_emoticons_pegasus.gif
 

DeletedUser3715

Guest
Ryktas att en viss herr Peter inte klarar av en revolt noob som mig =) )
 

DeletedUser3325

Guest
Ryktas att i veckan kommer alla simcity spelare få ändrade spelregler så de inte kan få kp :O ryktades även att det finns mängder av dessa på denna server
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser2311

Guest
Ryktas att det är det över för min del iallafall, kan komma tillbaka på en server där man ej kan köpa till sig vinsten! Måste dock medge att GoF är och var den mest aktiva alliansen...

De flygande buffarna samt 4x kp grejen blev för mycket för min del... byggde totalt 66 harpies och 1 gudasänd under min lilla session på denna server annars var det de gamla hederliga gubbarna som fanns under en tid när grepo ej var ett ptw spel...

3df62ac12cb8e2c5b81961b5a25b1585.png



Dessa döda gubbar var främst från ett litet försök som polski och made gjorde för en månad sedan mot en stackars inaktiv spelare :)

Lycka till alla som fortfarande kämpar på!
 

DeletedUser3641

Guest
Tråkigt att du slutar men jag måste säg att det var ett nöje att spela med dig och jag önskar dig all lycka i framtiden! =)

Mycket imponerande statistik! Den slår min med hästlängder ;)
 

DeletedUser3641

Guest
Det ryktas att ingen har någon aning om vad som händer på Knossos just nu...
 

xeet

Active Member
Det Ryktas att det är tur att du har koll på dig själv, så slipper andra ha koll på en galning som dig och vad du hittar på
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att servern dör på grund av er attityd. Ni valde att slå ihop tre allianser och gå emot oss och vi hade det väldigt tufft ett tag, men sen när vi börjar slå tillbaka då börjar ni gråta och ger upp. Kan man inte ta stryk då ska man inte kaxa upp sig heller..
Att skylla på guldande och aktivitet hos fiende hjälper inte er någonvart, var vääldigt många hos er som också guldade, så den ursäkten godtas tyvärr inte.
Det är lite små tragiskt att man ska behöva ge ut strategi tips till allianserna som gick emot oss, men vi har försökt göra det åt flera av er, gör ni nått åt saken? Nej. Men så att också du vet, ifall det inte kommit fram till alla medlemmar hos er, så skulle ni vara betydligt större än oss om ni alla slog ihop er igen, för just nu har vi inga kompisar mera på servern så ni har ett ypperligt läge ;) Men iställe för att ta tag i det sitter ni och gråter eller spökar. Ryck upp er och ge oss lite motstånd istället, så ska ni se att servern snart lever igen
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif

Det kommer alltid komma svackor i alliansen under serverns gång, om du har glömt det så förlorade vi nästan halva alliansen åt fiendesidan för inte så länge sedan, det är då man måste kämpa ihop för att kunna segra, så klarar ni det, eller måste en av oss komma över och styra upp det åt er? ;)
Ni gjorde fel första gången, gör om gör rätt!

P.S Vi vill gärna ha lite stryk som omväxling, våra käre deffare får ju ingen kp
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
Senast ändrad:

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att vi är 35 och att det är många fler än 35 utanför GoF.... Vi har ingen iap med någon. Som legondra sa... när 3 allianser gav sig på oss bad vi inte om def från någon... ändå lyckades vi vända det hela. Nu har ni alla en allians mot er... ska ni inte klara det?
 

DeletedUser3704

Guest
Absolut, men lite svårt när hälften inte gör något och resten vågar inte offa..
 

DeletedUser3123

Guest
Hm, ja det ryktas ju att ni inte kan säga så mycket när ni släpper in vårt enda hopp (dave) för att döda världen ännu mer.

ps, förstår ditt beslut till 100% davve å de vet du ;) GoF som jag inte stöttar i beslutet
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att Dave tydligen inte berättat att han hade spökat om vi inte tagit in honom, hade det varit roligare?
Och hur man kan stötta hans beslut men inte vårt, hur går det ihop? Du ska veta att det inte var ett snabbt beslut för oss, vi bråkade i en vecka om saken, alliansen splittrades tom där en sväng ;)
Sen är det ett jäkla gråtas för en spelare, ingen från oss spöka när halva allyn försvann och vi satt med hela servern mot oss ;)
 

docprometheus

Active Member
Rykte dit och dit.

Innerst hoppas jag att svenska spelare som spelat rätt mycket, styrt allianser har lösningar och få tillbaka attraktiva svenska spelare till svenska server.
Vi alla vet att varje allians behöver erfaren och kunnig ledare för att komma någonstans i servern.

Just nu med min neutral ögon och tankar säger jag: servern är så gott död! Kronan går till GoF punkt och slut. (om inte förändringar sker)

Fortfarande finns det potential i servern, men allianser behöver aktiv och meriterade ledare!

//docprometheus
 

DeletedUser3722

Guest
Ryktas om att spelare saknar gammelrävar. Personligen håller jag med. Skulle kunna tänka mig att betala en mindre förmögenhet för att få tillbaka spelare som geggan/lordi, conn, senseianders, etc.

Ryktas om att tre allianser gett upp mot en(!?) allians. Jag reggade bara för att se hur läget såg ut och det är långt ifrån över.

Ryktas vidare om att GoF spenderar minst 1 miljon guld per månad. (Enligt vissa)

Ryktas även om att nånting kommer hända. Rätt så snart. Rätt så.. "noterbart".
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp