Det ryktas...

DeletedUser3704

Guest
Det ryktas att vargarna är hungriga idag
 
Senast redigerad av en moderator:

xeet

Active Member
Det ryktas att det var dåligt med föda under freden, därför vi passar på nu
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser3704

Guest
Det ryktas att hkanssonsimon lägger hela sin veckopeng på guld :D
 

DeletedUser3586

Guest
Ryktas att Nasto har rätt
smiley_emoticons_lol.gif


Man slutar aldrig att förvånas, när de gäller de "stora" namnen.
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser3586

Guest
Det ryktas att vi bör inse vilket spel bra fråga spelar.
De går med de som kan skydda dem mest.
Nu när deras centrum blivit säkrare går de med lämlarna för att sakta kunna köra SF o grunda inför UV.

Tråkigt att undvika krig. Men blir la så när alliansen består av en offare och resten inaktiva defbottar! :D
 

DeletedUser2311

Guest
Ryktas att det var så mycket bättre det var förr när man var tvungen att tajma allt, nu är det bara gulda flygfän så tar man sig igenom (ja ibland iaf) :)

Ryktas att jag fortfarande inte behövt bygga en mantikora eller erinyn...
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
ändå är det bara en stackars guldande gofare som ligger före i anfallsrankingen
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser3340

Guest
Det ryktas att en halv"veteran" söker allians. Det ryktas också att det är en väldigt tyst värld som den här "halvveteranen" spelar på :p Det ryktas även att det knappt är lönt att göra topp-tio listor av allianser eftersom ~topp 4-6 toppar världen lite för stort :eek:
 

DeletedUser3481

Guest
Det ryktas om att en spelare klagade högljut om ditten och datten och tillslut blev vi av med hen.
Nu har hen hoppat på en allians som inte riktigt möter hans krav.... känns logiskt?
 

xeet

Active Member
Det ryktas att jag håller med, visst finns det underliga spelare på GP
smiley_emoticons_auslachen2.gif


Eller vad säger du? =)
 

DeletedUser3712

Guest
Det ryktas att GoF kommer höja aktieutdelningen på Innogames nu då dom låtit polski ta över ett konto. Nog för att jasko redan höjt utdelning där.
 

Legondra

Active Member
Ryktas att här hade vi någon som inte vågade skriva ett rykte under sitt eget namn utan istället skapade ett nytt konto.
Varför i allsindar skulle vi tagit in en knäpp polack i alliansen?
smiley_emoticons_afraid.gif
 

xeet

Active Member
Det ryktas att kan man plocka in knäppa Finnar i en allians då finns det utan problem plats för knäppa Polacker
smiley_emoticons_viking.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att det känns helt okej att ha både finnar och polacker, så länge man inte tar in dig
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3025

Guest
4e79b7a7bc.jpg
ryktas att GoF köper över spelare för guld.
jag rekommenderar att alla spökar så att dom kan hålla på själva
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att svenska server går i förfall i sakta gång.

Fortfarande förstår jag mig inte på dessa som kör med ryktesspridning med avsikter att skada spelarens rykte. Skada alliansens gång via "stora forum"

Det är ju för fan bristvara på duktiga svenska grepo-spelare idag som vill kunna spela rent spel.

(En av anledningar till jag håller mig i internationella server nu... Detta är riktiga krig som gäller i dessa server!)
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas om att det finns spelare som tror vi är så illa ute så vi måste köpa in spelare för 50K guld för att klara oss, undrar hur denna ryktesspridare lyckas sprida detta galna rykte så att så många tror på det?
smiley_emoticons_auslachen2.gif


Det ryktas också att ni är 3 allianser mot oss... och ni kanske inte märker det, men ni är många som har guld, tro mig...
Det är liksom inte guldet som är ert problem, lista ut hur ni ska göra nu och sluta hänga läpp.

Det har gått fint för mig utan massa guld , det kan det göra för er också om ni bara gör rätt... vi använder inte mer guld än era spelare, kanske någon enstaka.... men en spelare kan väl inte vinna över er alla?
Hitta nu ett sätt att lösa detta på, finns ju massa bra spelare på servern...
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Jag håller med docprometheus, vi är för få spelare på svenska servrar tyvärr...
smiley_emoticons_sadnew.gif
Men ännu hoppas jag på att dom kan rycka upp sig lite.
 
Topp