Det ryktas...

  • Trådstartare Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum Start datum
Ryktas att vi bör respektera spelare med karaktärer. Dessa som gör svenska grepolis ännu mer spännande med olika erfarenheter och kunnande. (Då Talar jag Om dessa som spelat i äldre servrar ända till idag)
 
Det ryktas att det var synd att jag vart tvungen att lämna Gotte85 i sticket pga IRL, annars ryktas det som att det hade varit en rolig server att kriga på. PS det ryktas även att då jag inte guldade speciellt mycket och jämförde min tillväxttakt med Made så kan jag intyga av erfarenhet att hon i alla fall inte guldade nämnvärt.
smiley_emoticons_grepolove.gif
 
Ryktas att man kan inte köpa dom timmar som man sitter varje dag men bäst säga att andra guldar så fort man förlorar ryktas att istället folk ska tänka hur mycket guld man använder bättre dom börjar spela lite mer en 2 h per dag
 
Det ryktas om att VU-tiden har startat - äntligen!
Så, må bästa allians vinna...

smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 
Rykten säger att när UV har pågått i hela 24h och 4 minuter, så har GoF brutit sig in på en (av två) underverk hos de sista riddarna
smiley_emoticons_confusednew.gif

smiley_emoticons_viking.gif
smiley_emoticons_manticore.gif
 
Ryktas att det är en hård kamp om de olika Ledartröjorna i "Giro di UV", vem kommer stå som slutsegrare i det oändliga resurs-skickar-girot.
 
Ryktas att doc spanar runt och konstaterar: Det ser förbannat bra ut för er GoF och kronan vädras bakom hörnet :)

Heja DaveLaholm :D
 
Ryktas att två slitvargar helt rättvist knep total-segern respektive per-stad-segern, i flest skickade råvaror till UV, a.k.a Giro d'UV
Sassy Cierra (436,7 M) och TarpDeluxe (3,34 M/stad)
039912ddcd.png
 
Senast redigerad av en moderator:
Ryktas att det blåst ordentligt på haven idag och att det inte är över ännu, men ett tappert försök hittills
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 
Det ryktas om att det inte var någon storm det där, endast en liten svag bris.. en mindre form av en krusning på vattnet.
Det ryktas också emellertid att kronan är oerhört nära nu. Ja, faktiskt mycket närmare än man tror.

smiley_emoticons_winken4.gif
 
Ryktas att gunsten rök på bra o dom vinande piskorna blev lite slitna tack ledningen o gänget i allyn helt supert gäng
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 
Ryktas att de sista dagarna är här. Men ändå så kommer bottenskrapet med patetiska anfall
smiley_emoticons_irre.gif
 
Ryktas att den här världen är över nu ett stort tack till dom jag spelade med här o lycka till i fortsättningen
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Tillbaka
Topp