Det ryktas...

DeletedUser3723

Guest
Ryktas om att spelare saknar gammelrävar. Personligen håller jag med. Skulle kunna tänka mig att betala en mindre förmögenhet för att få tillbaka spelare som geggan/lordi, conn, senseianders, etc.

Ryktas om att tre allianser gett upp mot en(!?) allians. Jag reggade bara för att se hur läget såg ut och det är långt ifrån över.

Ryktas vidare om att GoF spenderar minst 1 miljon guld per månad. (Enligt vissa)

Ryktas även om att nånting kommer hända. Rätt så snart. Rätt så.. "noterbart".
Ryktas att de andra tre allianserna kanske haft krig inbördes mot varandra...

Ryktas att GoF har skickat typ flera hundra anfall på ett enda mål, en spelare i taget, natt som dag... som har gjort att vissa spelare har spökat i världen. Visst att man kan ha offensiver, men något sådant här spelsätt är inget hedervärt.

Ryktas att det roliga med att spela har tagit slut för många spelare. Speciellt då den största spelaren på servern för någon dag sedan , väljer att byta sida till GoF, för att få en garanterad vinst på servern.

Ryktas att jag är nyfiken på att någonting kommer hända
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3722

Guest

DeletedUser1742

Guest
Låt oss säga att.. av egen erfarenhet från flera världar, mestadels på engelska världar, men även svenska, att galet överlägsna allianser kan bli.. uttråkade.

Det ryktet stämmer, och det är fler som är benägna att hålla med.
Att Dave gick över är ingen nyhet. Och det är heller ingen nyhet att alla inte var med på notorna just för tristessen som kommer bli.

I annat fall så ryktas det att det är en fin vårdag och att det är varmt i många städer . Man skulle kunna säga att det brinner...
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att det gnälls så mycket om Guld, jag har haft ytterst lite guld sedan start, det gäller ju bygga upp kaserner hamnar, använda allt man får från uppdragen (episk rekrytering, trupper, osv), eventet, skicka resurser och ligga på fienden om man inte själv vill bli uppäten. På min fösta ö var vi färre än fi och ingen av oss på den ön hade guld för att bygga trupper, men vi låg på mera... jobbade mera, byggde snabbare... Vi anföll inte i nb, vi försökte byta spelare, men många av samma spelare var runt oss och vägrade flytta trotts att dom borde gått på reträtt och säkrat ett mer safe område. Jag tycker inte vi kan skyllas för att vi varit mer aktiva... SEN var vi tvungen gå hårt mot några spelare, dom var duktiga och vi behövde ta till alla knep för att få dom från våra öar, men jag hoppas verkligen alla fattar att det inte är personligt... Vi vill ju bara säkra fronten och inte dela öar. Vi var långt, långt ifrån överlägsna när vi hade 3 allianser mot oss. Vi hade massa bra spelare mot oss som använde massa guld som vi såg det... lillsven bla, var många flera... en hel rad med lämlar... Dessa släppte dock inte städer svåra att försvara, så det gjorde er front klenare.. Nu är det jäkligt tråkigt det inte finns tillräckligt med bra spelare och ledare på .se. Vi har bara gjort det som krävs för att vinna enligt mig... tycker dock inte fi gjort det, dom duktiga medgångsspelarna slängde in handduken ganska fort och lämnade ledsna, besvikna medspelare, som sen skyller allt på oss... det var vi som krigade för bra och hårt... inte dom som krigade för dåligt?

Men som någon skrev ovan, det är vanligt den bästa alliansen blir uttråkad då inget händer... Så vi får se, vi är dock ganska många veteraner.

Ser också fram mot vad ni har för överraskning... Känns som det lika gärna kan vara ingen pallar bygga mer birem och alla spökar eller att alla faktiskt spottar upp sig och krigar. :
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


En del spelar här för att ha kul och lägger inte så mycket tid och energi på att bygga städer och trupper och vissa är här för att försöka vinna...
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


Jag förstår att många av er tycker vi har gjort en del oschyssta saker... MEN vi har också blivit haglade, vi har fått massa anfall i nb, vi har också fått spelare som använt massa guld mot oss... vi har också fått massa anfall tills vi lyckades vända det. Som Legondra redan sagt och även jag... Vi förlorade också spelare till Lämlarna, precis som ni förlorat spelare. Vi är liksom ni bara spelare... man ser ofta inte vad den egna alliansen gör eller vad den motståndaren går igenom... igen minns när vi hade 5 sidor revolter mot oss? Vi fick KÄMPA!! Jag skulle spela def och var tvungen bygga off för att hålla alla tillbaka.... så tänkt till, gör rätt och kom igen nu.
 

DeletedUser1259

Guest
Rykte dit och dit.

Innerst hoppas jag att svenska spelare som spelat rätt mycket, styrt allianser har lösningar och få tillbaka attraktiva svenska spelare till svenska server.
Vi alla vet att varje allians behöver erfaren och kunnig ledare för att komma någonstans i servern.

Just nu med min neutral ögon och tankar säger jag: servern är så gott död! Kronan går till GoF punkt och slut. (om inte förändringar sker)

Fortfarande finns det potential i servern, men allianser behöver aktiv och meriterade ledare!

//docprometheus
Jag såg inte alla inlägg innan jag skrev mitt sista, här håller jag med... det fanns många duktiga och erfarna spelare på andra sidan, men inte lika bra och erfarna ledare som ville leda... en stor förlust för andra sidan var när lillsven gav upp... han hade nog kunnat få ordning på skutan och att det inte skulle blivit så ojämt, för han hade vetat vad alla behövde göra för att lyckas.
 

DeletedUser3176

Guest
1)Ryktas fel det är 50 mile i månaden
2) ryktas att vi bjuder till dansen bara komma
 

Legondra

Active Member
Ryktas att vi tydligen bara hade två spelare på top 10 på eventet, undrar var alla andra guldare fanns?
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

Legondra

Active Member
Det ryktet stämmer, och det är fler som är benägna att hålla med.
Att Dave gick över är ingen nyhet. Och det är heller ingen nyhet att alla inte var med på notorna just för tristessen som kommer bli.

I annat fall så ryktas det att det är en fin vårdag och att det är varmt i många städer . Man skulle kunna säga att det brinner...

Ryktas att Esset kaxar upp sig fast han bara lyckades revolta en stad igår
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

Hur gick det på eventet för dig? :p
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas att jag kom på plats 232 i evnetet, fanns det ens så många spelare på servern? Dock var jag inte sämst på det... Ture Terror var på plats 269....
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
... Så jag vann över honom....
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 

DeletedUser3724

Guest
Det ryktas att jag kom på plats 232 i evnetet, fanns det ens så många spelare på servern? Dock var jag inte sämst på det... Ture Terror var på plats 269....
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
... Så jag vann över honom....
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif

Ryktas att någon i så fall haft viss otur med poängdragning, då undertecknad kvalade in på plats 158 utan att använda ett enda guldmynt
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser3722

Guest
Ryktas om att MINST en spelare undrar när nästa server börjar.

1)Ryktas fel det är 50 mile i månaden
2) ryktas att vi bjuder till dansen bara komma

1) Vart går då gränsen för mycket guld?

2) Jag dansar inte. Om det inte är bugg?
 

xeet

Active Member
Ryktas att om ni som har gott om guld på något sätt inte behöver allt så tar jag gärna lite
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att en spion och överlöpare har rensats ur från Guardians of Fortezza; uppspikad på en vägg, bespottad och nu spökad.
 

docprometheus

Active Member
Amen på detta...

doc försöker så gott spotta ut "de... rrrrr (skånsk R) yyy..kt...aaaaaa.s

GoF vinner oavsett om det smyger "Judas" runt i kloakerna och försöker någonting uppåt genom gallret....
 

DeletedUser176

Guest
ryktas att man knappt känner igen någon som spelar nu
 

DeletedUser876

Guest
Det ryktas att Polar Expressens biremer är en illusion, en hägring som man tror ska finnas där när man kommer fram, men som försvinner spårlöst. Ryktas att de riktiga biremerna finns någonstans i Sargassohavet.
smiley_emoticons_confusednew.gif
smiley_emoticons_candle.gif

Spännande fortsättning följer...
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att nafpaktos ligger ute för IE, eller är det ExE (Extern Erövring)?
 
Topp