Senaste innehållet av Hallström

  1. Landa ks

    Kan inte se att CM har skrivit någon förklaring i forumet
  2. Det ryktas...

    Va har ngn KP feedat dig igen Zeesard för själv lyckas du ju inte
  3. Landa ks

    Då kunde ju åtminstånde någon få ett svar någon gång, som det är nu kunde dom lika gärna lagt ner supporten för några svar får man ju inte. Tror iofs att du hade ganska god nytta av den gamla supporten då dom gillade folk som blev bruna om tungan
  4. Det ryktas...

    Det ryktas Ops någon tog ut segern i förskott eller hur PiriPiri
  5. Övrigt Ny värld?

    Det är det ingen som vet, inte ens Inno verkar det som eftersom det har startat nya världar till höger och vänster utan info om dom.
  6. Det ryktas...

    Det ryktas att du fortfarande är en glappkäft Zeesard
  7. Förbättra förtroendet för teamet

    Hade nog varit bra om Teamet varit opartiska också, så att samma straff utdelas på alla spelare oavsett guldkonsumtion. Har ju varit en del skräckexempel
  8. Förbättra förtroendet för teamet

    Hade du förväntat dig ett svar här ? Det verkar nämligen som GP teamet inte svarar på besvärliga frågor utan bara delar ut straff om man ställer dom. Men det hade varit riktigt trevligt att få svar på diverse frågor eftersom man går i tankarna på om man ska fortsätta spela detta spelet.
  9. Uppdateringar version 2.123

    Helt underbart, nu försvinner alla som bara åker med på en räkmacka under UV tider samt alla dessa megaförbund med spelare som hoppar fram och tbx.
  10. Det ryktas.....

    Ohhh ryktas att jag vet o_O, kan det vara alla dessa menlösa hk mot samma stad flera veckor i sträck
  11. Det ryktas.....

    Ryktas Usch vad rörigt här blev nu, man vet ju snart varken ut eller in. larsthai är Borntodie och tjuppen är larsthai som var sensieanders och andytheking är Lmb1. Ryktet går att även ett par andra storspelare köpt in sig på andra konton. Ryktades även att Mr 1337 lurar i vassen, men detta är...
  12. Gratis snabbygge

    Precis så funkar det.
  13. Det ryktas.....

  14. Det ryktas.....

    Det ryktas att jag har hört annat av vissa i din allians, nää nu har jag inte tid med dig. Ölen låter sig inte vänta, skål på dig tjejen så syns vi på haven imorgon.
  15. Det ryktas.....

    det ryktas att du tror för mycket om mig, jag har ingen ledande position i min allians, jag är enbart en liten fotsoldat och ingen stor ledare som du i en allians som jag en gång var med att skapa.
Topp