Det ryktas...

DeletedUser2601

Guest
Vad hände med Aten då? Ryktas det
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3565

Guest
Slutade för att jag hade för många servrar och mycket med skolan ryktas det
 

DeletedUser3440

Guest
Ryktas att det var samma sekund igen som vanligt vilket proffs du är som kan göra så om och om igen.

Hur man tajmar effektivt är ingen större hemlighet. Bara för att du inte kan göra det betyder inte att andra är oförmögna att göra det ordentligt. Ryktas att du kanske borde ta och börja öva?
 

DeletedUser3565

Guest
Kör gamla godingen 20 sekunder innan drar hem skicka dra hem skicka dra hem skicka dra hem skicka dra hem skicka dra hem skicka dra hem skicka dra hem skicka ryktas det
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att anledningen till det är för att kaniner ej genomgår stridsutbildning.
Det ryktas att ninisar inte ens vet vad ett vapen är :S Vi vill inte skada någon, vi vill enbart krama ihjäl våra fiender. Och låta de kvävas i våran fluffiga päls, på ett sött och gölligt sätt ;)

Ryktas att det var samma sekund igen som vanligt vilket proffs du är som kan göra så om och om igen.
haha, ryktas ja man är grym på detta, kanske därför jag blev spärrad förut för ni anmälde mig för snajpat bra? haha

skulle inte förvåna mig :p ryktas det

Jo, det ryktas att Rider var kallad något i stil med gud, gällande tajming på tau^^ Det var sällan han fick dålig tajming
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Det innebär ju att han har lärt sig tekniken för att tajma väldigt bra, vilket underlättar det otroligt :)
Men om det är från samma stad som KS kommer mot så ska man få det på samma sekund, 1 sek efter är acceptabelt, men inget annat, om det nu är BS ;)

Det ryktas sedan att det vore väldigt intressant o veta om det var det folk anmälde Rider för^^ Eller varför han blev spärrad. För då är det ju ganska skrattretande
smiley_emoticons_bussi2.gif
 

DeletedUser3565

Guest
Oi Zeezard ingen kommentar på din förlorade stad? Den räknas va? ryktas att hans app kanske inte funkade igen hahaha ;)
 

DeletedUser3391

Guest
Ryktas ingen kommentar från snurr när man tajmat ut han hela tiden :p bara Nasto som kan snacka för bene?
 

DeletedUser3588

Guest
Ryktas ingen kommentar från snurr när man tajmat ut han hela tiden :p bara Nasto som kan snacka för bene?
Ja det ryktas att det är väl bra jobbat, eller något. Ska se om jag hittar min graveringsmaskin så ska jag göra en medalj åt dig :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3343

Guest
Oi Zeezard ingen kommentar på din förlorade stad? Den räknas va? ryktas att hans app kanske inte funkade igen hahaha ;)
Det ryktas att alla tappar städer i detta spel ;) Och det ryktas att jag av "hemliga" anledningar inte kunde/hade tid/ville(You name it), sänkte KS :) SÅ grattis Snurris, äntligen är staden din
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Ryktas WOW, ni tog en stad av Zeesard, jävlar vilken bragd
smiley_emoticons_panik4.gif
ska ni ha en applåd eller?
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
Men din renodlare. Menar du att jag är så dålig så att det inte vore något att ta en stad av mig? Det ryktas att jag kommer käka upp minst en ren av dig!!! Men först ska jag gråta över att mina farmar bygger mur och md
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Ja det är väl bra jobbat, eller något. Ska se om jag hittar min graveringsmaskin så ska jag göra en medalj åt dig :)
Nawwwh, så sött, ryktas det. Det ryktas att jag tycker du kan gravera en medalj till dig själv :) Tycker du förtjänar en medalj för att du oavsett vad, fortsätter skicka KS
smiley_emoticons_hecheln.gif
Tillslut går det ju ;) Ryktas det.
 

DeletedUser3388

Guest
Men din renodlare. Menar du att jag är så dålig så att det inte vore något att ta en stad av mig? Det ryktas att jag kommer käka upp minst en ren av dig!!! Men först ska jag gråta över att mina farmar bygger mur och md
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Ryktas att det precis det jag menar, alla vet att det är väldigt lätt att ta av dig... eller? ;)
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Ryktas att det precis det jag menar, alla vet att det är väldigt lätt att ta av dig... eller? ;)
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
Det ryktas inte att jag har sagt att det skulle vara svårt ;)
Ryktas att det är precis så det ligger till också
Det ryktas att du inte vet något om detta^^ Det ryktas att du skulle få det betydligt mycket svårare att ta en stad av mig, om jag hade varit aktiv
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
Fast det är enbart ett rykte, som kanske är långt ifrån sant?
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3588

Guest
Det ryktas inte att jag har sagt att det skulle vara svårt ;)

Det ryktas att du inte vet något om detta^^ Det ryktas att du skulle få det betydligt mycket svårare att ta en stad av mig, om jag hade varit aktiv
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
Fast det är enbart ett rykte, som kanske är långt ifrån sant?
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Det ryktas också att zeesard kommer i all evighet leta efter ursäkter, ibland kommer han lyckas bättre, ibland sämre. Det är ju såklart också bara ett rykte.
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas också att zeesard kommer i all evighet leta efter ursäkter, ibland kommer han lyckas bättre, ibland sämre. Det är ju såklart också bara ett rykte.
Det ryktas att jag alltid har ursäkter för allting. Hur annars skulle jag kunna få vara med o taffsa inne i BU's ledning? :O

Det ryktas att jag, när du tog min stad, kan ha råkat somnat i sängen för o vila bort lite huvudvärk, och då glömt sätta på ljudet på mobilen?^^ Ända anledningen till att du fick staden så lätt :D Sedan var ni fega och deffade lite överdrivet mycket?^^ Eller är detta enbart en lögn / ursäkt för att försöka få er att tro något annat, när jag faktiskt misslyckades brutalt med tajming? Who knows?
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif


Det ryktas sedan att Benedictus har haft lite onödigt mycket otur de senaste dagarna^^ När det enbart är några få tiotal biremer kvar när KS landar så känns det nog surt. Eller när det enbart är några få hundra MD kvar...? Fast det är bara ett rykte med troligtvis manipulerade siffror.
 

DeletedUser277

Guest
Det ryktas att du måste bli bara lite roligare och bara lite mindre noveller så kanske vi lite mindre människor med orkar läsa dina mindre fina noveller
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Konsten att skriva en novell är mycket bra att kunna. Man kan inte enbart förvirra sina läsare genom massvis med text. Utan man kan också beskriva otroligt mycket mer. Detaljrika mijlöbeskrivningar/personbeskrivningar osv. ;) Jag skulle ju kunna fortsätta skriva på min engelska roman^^ Fast jag är rädd att det mest blir ordbasjning efter 37 sidor. Men men, sånt är livet.

Det ryktas sedan att bananer.
 
Topp