Det ryktas...

DeletedUser3751

Guest
Ryktas Septim håller med, endast noobs sover
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser3770

Guest
Det ryktas att bara noobs sover

Ryktas att bara noobs ger upp när någon säger nej ;)

Ryktas också om interna stridigheter i mössriket. Tydligen har någon girig rackare snott Angoulemes ost och det gjorde chevo väldigt upprörd! Dessutom ska stormusen Nikeful hamnat i luven med Nikkefattar då Semester har kallat Nike för Nikke. Jag fattar ingenting, det är en jävla härva som bara en gedigen mus som aceracer kan reda ut.
 

DeletedUser3620

Guest
Ryktas att bara noobs ger upp när någon säger nej ;)

Ryktas också om interna stridigheter i mössriket. Tydligen har någon girig rackare snott Angoulemes ost och det gjorde chevo väldigt upprörd! Dessutom ska stormusen Nikeful hamnat i luven med Nikkefattar då Semester har kallat Nike för Nikke. Jag fattar ingenting, det är en jävla härva som bara en gedigen mus som aceracer kan reda ut.
Ryktas att
smiley_emoticons_irre4.gif
 

xeet

Active Member
Ryktas att bara noobs ger upp när någon säger nej ;)

Ryktas också om interna stridigheter i mössriket. Tydligen har någon girig rackare snott Angoulemes ost och det gjorde chevo väldigt upprörd! Dessutom ska stormusen Nikeful hamnat i luven med Nikkefattar då Semester har kallat Nike för Nikke. Jag fattar ingenting, det är en jävla härva som bara en gedigen mus som aceracer kan reda ut.

Ryktas att jag aldrig skulle ge upp, älskar ju gp. Tror du blandar ihop mig med någon känd artist nu
 

DeletedUser3183

Guest
Ryktas att pelikanerna försöker rekrytera spioner inom andra allianser! Vågat steg må jag säga :)
 

DeletedUser3776

Guest
Det ryktas att de två enda aktiva allianserna har en pakt
 

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att det står 16-0 till Pelikanerna. Kan bottenskrapet vara mössens räddning? Kan apor och vargar bidra till en vänding i vinden för markpakten?
 
Topp