Det ryktas...

DeletedUser1182

Guest
Varför anmäler ni honom då när ni vet att han inte fuskar?


Ryktas att mitt rykte ryktas till din kommentar ´´ Buser är mycket bättre ´´. Tyvärr ryktas det om att jag glömde använda apostroferna i mitt tidigare inlägg, ryktas om att jag är ledsen för det!
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att nya CM blev som den föra
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif


Ryktas att det kanske är dags att köra en spökning o ta lägga tiden på roligare saker istället.
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att ifall ni inte fuskade så mycket slapp ni sitta här och lipa, självklart anmäler man väl när man ser någon göra 13anfall som på sekunden träffar varandra. Jag var själv aktiv och såg att inga avbrutna anfall pga klockan hoppat, fegspelare får inte komma till Valhalla och fuska kan ni ägna er åt då ni spelar klädpoker med morsan (ryktas det).
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas att om jag inte minns fel så grinade en massa i YD när korven blev bannad.. och han var ju oskyldig oxå...
 

DeletedUser3280

Guest
Det ryktas att ifall ni inte fuskade så mycket slapp ni sitta här och lipa, självklart anmäler man väl när man ser någon göra 13anfall som på sekunden träffar varandra. Jag var själv aktiv och såg att inga avbrutna anfall pga klockan hoppat, fegspelare får inte komma till Valhalla och fuska kan ni ägna er åt då ni spelar klädpoker med morsan (ryktas det).
wow wowo wo wow ow owowow woowow ryktas wowow ow wowowow woowow woooooow
Show me that pics! Ryktas att jag vill se den secund jag fick in 13 anfall :D Ryktas fan att apan är bästa offaren genom tiderna på grepolis.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att det inte är svårt att få in 10 anfall inom 10sec om man råka ha 80 off städer inom 40min? Ryktas att alla som spelat en länger tid borde vetta det :) Men ryktas det blir jobbigt när man får din första inkommande attack på Chi, 1,5mil poäng nästan och typ bara 50k kp
smiley_emoticons_confusednew.gif
Ryktas att vi råkade springa på ett troll bakom en sten som gömt sig sedan staden eller är det bara gammelgädda som vägra komma fram?
 

Ylmer Jr

Member
det ryktas om 13anfall på nån sekund, det ryktas att du inte ens kan göra dina tramsanfall utan att använda dina verktyg eller hur kan du annars förklara de 10 anfall som nyss ryktades komma inom loppet av 3 sekunder? Det ryktas att din klocka är vad man ställer atomuret efter.
 

DeletedUser2919

Guest
Det ryktas att ifall ni inte fuskade så mycket slapp ni sitta här och lipa, självklart anmäler man väl när man ser någon göra 13anfall som på sekunden träffar varandra. Jag var själv aktiv och såg att inga avbrutna anfall pga klockan hoppat, fegspelare får inte komma till Valhalla och fuska kan ni ägna er åt då ni spelar klädpoker med morsan (ryktas det).
Ryktas att det är det jag menar med att Buser är den bästa spelaren. Han kan göra det utan att fuska, klart att han inte lyckas lika bra med tajmingen varje gång men ofta blir det bra. För jag vet att han inte fuskar. Ser ju vad han skriver i skypen under offar och vet hur han gör när han tajmar.
 

DeletedUser3280

Guest
https://gyazo.com/d5b47a262785d018a8bd64084382c8a3
https://gyazo.com/9d1bd05978c256cf56ef8a34ab5271fd

Ryktas att här är mina fusk, men hur svårt tror du att det är att tajma nära varandra när man har 6 hellägda öar precis bredvid dig? Samt jag tog hem flera anfall, sådana som hamnade 5sec innan och 5 sec efter.

OBS alla anfallen har typ 15bs. Lika enkelt som att tajma moffar och bs tillsammans då alla går på bs tiderna då man har sts i sina moffar.

Förstår helt ärligt inte var du tror jag har mitt fusk.
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktet säger att jag ska anklaga alla för fusk som är bättre än mig? Bandit, han vann mot mig med en tom stad x'D Ska jag anklaga gamla g pro som alltid lyckades snipa mina ksar i tåg som detta. Fick mig till och med att ge bort 80 städer och grunda om allt för att gå deff istället.
 

DeletedUser1182

Guest
Ryktas mycket här nu, men är ju bara rykten som sagt!
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


Sen ryktas det om att buser fuskar, men som sagt bara ett rykte. Dock så säger ryktet att tiderna på anfallen är perfekta, för perfekta...

Ryktet säger att så länge du hostar upp guld, har aktivitet så är man bra, vilket inte är ett rykte, snarare ett faktum.
 

DeletedUser1182

Guest
Ryktas att det finns en sanning i det du skriver.

Ryktas även att snabba fötter inte är något att komma med, då man har max 20 platser, samt från uppdragen ibland.


Ryktas även att du är lika naiv som vanligt, och ryktes stämmer att du bara kan läsa de rader som står skriva, och inte vad som finns mellan de... Ryktas att du har en del spelare som stödjer dig, ge oss samma odds så kan vi se hur det går. Men som sagt bara ett rykte.
 

DeletedUser2492

Guest
Jag har spelat detta spel sen Alfa, Ingen kan skicka 2-3 anfall ifrån samma städer inom samma sekund. Och dessutom lyckas hoppa genom 8 städer och det skiljer 3 sekunder? Synd att tajma 2 anfall att man inte blir bannad utan fusk? Jag lyckas ibland tajma 2 anfall på rad men inte 8 för klockan hoppar hos de flesta men inte hos dig? Försvarstal kommer sällan ifrån nån med rent mjöl i påsen. Hoppas och tror att Grepolis vet om det fuskas. Ryktas det
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1182

Guest
Ryktet säger även att ( buser ) inte gillade oss när vi inte anföll gpro. Ryktet säger även att alla som ställer sig bakom denna spelare inte ska tro allt. Ryktas att denna spelare skapade ett hat emot oss då vi inte anföll f.d Gpro. Fast vi hade flera städer i närheten. Ryktet säger även att vi hade flera städer bredvid, men tog för givet att städerna var off. Ryktet säger även att vi påpekade emot den att vi satsar emot hera. Då borde ju ryktet vara att man har deffet bakom oss, dvs bredvid Gpro. Ryktet säger även att Buser ansåg oss ha en inofficiell IAP, antar att alla andra i Mupparna/Skojarna köpte allt.

Som sagt, allt är ett rykte, men frågan är vilket rykte som är sant och vilket som bara är ett rykte?


Nä ni, stenen må vara glansig på utsidan, men vänd på den och kolla hur det ser ut där under.
 

DeletedUser3380

Guest
Ryktet säger även att ( buser ) inte gillade oss när vi inte anföll gpro. Ryktet säger även att alla som ställer sig bakom denna spelare inte ska tro allt. Ryktas att denna spelare skapade ett hat emot oss då vi inte anföll f.d Gpro. Fast vi hade flera städer i närheten. Ryktet säger även att vi hade flera städer bredvid, men tog för givet att städerna var off. Ryktet säger även att vi påpekade emot den att vi satsar emot hera. Då borde ju ryktet vara att man har deffet bakom oss, dvs bredvid Gpro. Ryktet säger även att Buser ansåg oss ha en inofficiell IAP, antar att alla andra i Mupparna/Skojarna köpte allt.

Som sagt, allt är ett rykte, men frågan är vilket rykte som är sant och vilket som bara är ett rykte?


Nä ni, stenen må vara glansig på utsidan, men vänd på den och kolla hur det ser ut där under.
Ryktas att du är fel ute nu. Det jag inte gillade var att en spelare låtsades vara i krig mot gpro och krigade för fullt fast han i själva verket inte gjorde det.
 

DeletedUser3380

Guest
Ryktas om att en snabb googling på liknande fall för spelet grepolis går det snabbt konstatera att detta är ett ganska vanligt förekommande. Att spelare blir bannade på felaktiga grunder. Föreslår att ni tar er en titt på och läser omdömena om spelet.
http://www.mmoreviews.com/grepolis/
 

DeletedUser3380

Guest
Sen ryktas det också att det finns nästan ett års historik på samtal mellan våra spelare som skett i skype. Exempelvis har jag under i stort sett varje offensiv skrivit att jag missat anfall mot den och den staden eller att jag behövt gulda fram en snabb fot för att kunna skicka om ett särskilt anfall. Jag skulle väl knappast sitta och skriva detta under ett års tid om jag inte behövde göra det?
 

DeletedUser2492

Guest
Jag kommer vänta ut denna ban och sen spela in en film på hur det ser ut på min skärm när jag anfaller

Ja, tror alla spelare här på Grepolis filmar anfall som kommer för bra för att förhindra en bann? Ryktas som egna misstankar att det inte är helt ok det man gör?
 

DeletedUser2492

Guest
Vad hade du gjort i detta läge då? Struntat i att försvara dig? Du är bara sur för att jag tagit städer av dig innan på servern och kan inte acceptera att någon annan spelar spelet bättre mot dig.
Jag har inte klagat på nån värld att spelare tar mina städer, men om jag fuskat hade jag gjort precis som dig ryktas det.
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktet säger även att ( buser ) inte gillade oss när vi inte anföll gpro. Ryktet säger även att alla som ställer sig bakom denna spelare inte ska tro allt. Ryktas att denna spelare skapade ett hat emot oss då vi inte anföll f.d Gpro. Fast vi hade flera städer i närheten. Ryktet säger även att vi hade flera städer bredvid, men tog för givet att städerna var off. Ryktet säger även att vi påpekade emot den att vi satsar emot hera. Då borde ju ryktet vara att man har deffet bakom oss, dvs bredvid Gpro. Ryktet säger även att Buser ansåg oss ha en inofficiell IAP, antar att alla andra i Mupparna/Skojarna köpte allt.

Som sagt, allt är ett rykte, men frågan är vilket rykte som är sant och vilket som bara är ett rykte?


Nä ni, stenen må vara glansig på utsidan, men vänd på den och kolla hur det ser ut där under.

Du tror Buser är en diktator? Du tror någon spelar med sådana spelare genom flera världar med? Vi kör som en grupp, som vänner. Jag går framåt som en grupp. Men vist att det hörs mest från Buser oftast och mest hat riktas däråt då han spelar mest och är förbannat bra på det han gillar att ösla sin fritid på.

Varit på supporten mycket idag o kriticerat bans, inte för detta enskilda tillfälle då vi får underläge. Utan att vi som era fiender inte ska kunna få liknade läge att anfalla. Smutsigt om du frågar mig.

Läste också vad Canton sa och förstår ej vad han snackar om. Varför skulle han anfalla 3 seriösa anfall från samma stad? Även om det är bara 10-20 sec emellan så är det fullt möjligt att tajma bra. Gäller att man har bra internet och dator så det inte laggar för mycket. Men som "erfaren" spelare från alfa tiden så borde du vetta om att det finns en knapp där man kan sätta in alla trupper direkt, gäller bra att man har räknat ut exakt hur mycket trupper man har till sts m.m. Samt snabba fötter gör allt! Har du 8 städer med snar lika tider så är det sannolikt att du bara får iväg 4 av städerna först och sedan använda snabba fötter på de städer som är kvar. Enkelt. Kräver inte skills att lära sig tajma. Det jobbiga kommer när man bara har ett få tal städer då kan tiderna blir extrema. Men har man 200 off städer så hur svårt är det att få in några bra tider?

Samt vissa mig bevis att han skickat alla dessa 8 städer EXAKT samma tid och att ALLA tiderna är samma tid. Menar inte en bild på anfallen utan att han skickat dom verkligen exakt samma tid som du säger.

Ryktas att denna världen dör också....
 
Topp