Det ryktas...

DeletedUser

Guest
ryktet säger att nogon har blivad bannad för fusk. Ryktet säger att nogon en gång brukade säga; som man redar liggar man.

Ryktet säger att det inte var för tidigt för någon som har anfallats av den över tiden och sett med mina egna ögon uppenbar fusk.

Sen ryktas det också att det finns nästan ett års historik på samtal mellan våra spelare som skett i skype. Exempelvis har jag under i stort sett varje offensiv skrivit att jag missat anfall mot den och den staden eller att jag behövt gulda fram en snabb fot för att kunna skicka om ett särskilt anfall. Jag skulle väl knappast sitta och skriva detta under ett års tid om jag inte behövde göra det?

Ryktas att Buser försöker sälja sin retorik som en bilförsäljare säljer vrak. Och försök täcka logiska fel som en bilförsäljare som omfattar över rostfläckar . Hoppas att vi ursäktas som inte faller för en sådan lätt förvärvas apologia.
 

DeletedUser3280

Guest
Ja, tror alla spelare här på Grepolis filmar anfall som kommer för bra för att förhindra en bann? Ryktas som egna misstankar att det inte är helt ok det man gör?

Fast bevisar han att han kan göra bra off tåg utan fusk så har du inget bevis om att han använder fusk. Ryktas det, men det når inte dig ändå?
 

DeletedUser3280

Guest
ryktet säger att nogon har blivad bannad för fusk. Ryktet säger att nogon en gång brukade säga; som man redar liggar man.

Ryktet säger att det inte var för tidigt för någon som har anfallats av den över tiden och sett med mina egna ögon uppenbar fusk.



Ryktas att Buser försöker sälja sin retorik som en bilförsäljare säljer vrak. Och försök täcka logiska fel som en bilförsäljare som omfattar över rostfläckar . Hoppas att vi ursäktas som inte faller för en sådan lätt förvärvas apologia.

Så ryktet säger att jag ska reporta alla spelare jag sett anfalla med tråg som har mer än 5 anfall inom 10sec? Jädra då är vi alla körda.
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att denna världen är cancer
smiley_emoticons_grepolove.gif

Ryktet säger att Monkeyn skriv detta på Byz men ryktet har spridit sig längre tillbaka i tiden och ryktas här nu också.

Ryktas att denna världen är cancer https://diotools.de/images/smileys/grepolis/smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser

Guest
Så ryktet säger att jag ska reporta alla spelare jag sett anfalla med tråg som har mer än 5 anfall inom 10sec? Jädra då är vi alla körda.
Ryktes att det skulle finnas några onödiga och överdriven , och det är där ingen som ber dig att göra snarare av vad jag kan se:) Men du väljer ni själva förstås:)
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktes att det skulle finnas några onödiga och överdriven , och det är där ingen som ber dig att göra snarare av vad jag kan se:) Men du väljer ni själva förstås:)

Ryktas att om ena sidan överdriver, typ som när någon sa att jag skickat 13 attacker som träffat samma sec så kan väl vi också överdriva lite
smiley_emoticons_kaffee2.gif
"som man redar liggar man" Lärde mig det från en god vän.
 

DeletedUser2492

Guest
Fast bevisar han att han kan göra bra off tåg utan fusk så har du inget bevis om att han använder fusk. Ryktas det, men det når inte dig ändå?

Jag är en spelare precis som du är, det är inte jag som bannat nån. Jag litar på Grepolis admin att de ser mer än vad du och jag gör. ryktas det
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att om ena sidan överdriver, typ som när någon sa att jag skickat 13 attacker som träffat samma sec så kan väl vi också överdriva lite
smiley_emoticons_kaffee2.gif
"som man redar liggar man" Lärde mig det från en god vän.
ryktas at alla förstår väl, skulle man kunna tro att om du skickar tillräckligt många anfall kommer en viss andel landa i samma sekund. Det ryktas att presenteras det som det är något så enkelt som sagt är att vänta under naivitet för läsaren.

Och det vän är nu bannad för fusk. Men vi förstår att du försöker bekämpa din väns fall på stora forum.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2919

Guest
Ryktas att ni ska komma ihåg att be om ursäkt till buser för all skit ni kastat på honom sen när ni märker att han inte har fuskat.
 

DeletedUser

Guest
Vi hade spökat för att vi inte pallar skiten längre :) Ryktes säger att de månader jag försökte få upp spel glädjen igen på så försvann dom fan veckan efter man är i farten igen.
Ryktes at ja...man skulle tro att det var lite skit fusk bevisades.
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktes at ja...man skulle tro att det var lite skit fusk bevisades.

Ryktas att monkeyn inte sett något fusk bevisas. Bara ord mot ord inget annat, har inte sett några bilder/filmer eller något som stärker er teori, fan mina kusiner som är 6 och yngre har mer logik än er när dom bråkar :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att monkeyn inte sett något fusk bevisas. Bara ord mot ord inget annat, har inte sett några bilder/filmer eller något som stärker er teori, fan mina kusiner som är 6 och yngre har mer logik än er när dom bråkar :)
Ryktas ... Nej, men som du säger att du kommer att spöka om det bevisades och permanent förbud infördes.

Bevis får support ordna. Utöver att det är ord mot ord.

Att du litar mer på din väns ord mer än .. ja, vet inte hur många ... motstridiga vittnesmål är förståeligt . Det är mänskligt att lita mer på sina vänner än främlingar.
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas ... Nej, men som du säger att du kommer att spöka om det bevisades och permanent förbud infördes.

Bevis får support ordna. Utöver att det är ord mot ord.

Att du litar mer på din väns ord mer än .. ja, vet inte hur många ... motstridiga vittnesmål är förståeligt . Det är mänskligt att lita mer på sina vänner än främlingar.

Om rytktet hittar bevis till fusk så har han fuskat, men bryr mig ändå inte då. Och det är alltid upp till än själv att spöka eller inte, inget man blir tvingad till. Anledningen till att jag inte spökat eller ieat helt här är för att jag vill inte göra det svårare för dom som vill spela vidare än vad det redan är.
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att falska nyheter blir något stort även i 2017 :)
 

DeletedUser

Guest
Fast det är ju inte bara ord. Jag har presenterat 3 olika bevis på att jag inte fuskat, supporten har inte ens velat titta på ett utav dom och inte kollat upp i deras system på det andra. Det tredje beviset har en gång tidigare nämnts när dom bannat mig för precis samma sak tidigare på servern. Detta fick mig också unbannad. Denna gång var det tydligen inte tillräckligt.
Det ryktas at det et finns alltid en faktor i en sådan process; att man har ett support som bestämmer vad som är adekvat bevis och inte. Förhoppningsvis har support det nödvändiga förtroendet att de beslut de fattar accepteras.

Denna gång var det tydligen inte tillräckligt.
tydligen inte..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas .. ja, men vi har tyvärr inget annat än ord från er att detta ord i stället för bevis
 

Ylmer Jr

Member
det ryktas att ni förstört spelet med alla era hjälpmedel och script, räckte det inte att gulda upp hela lönekuvertet samt förbunda sönder servern?
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas om att ToG och mupparna har haft lika många förbund...
 
Topp